Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Sälj på blocket till halva nypriset...

Nä de ska sparas. :nyam:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Den här båten har väll alla sett ,om dom har haft vägarna förbi Khao Lak

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

I Danmark lever man gott, och där har dom riktigt gott öl. Som grön Tuborg för ex

Dela på andra sajter

Hej

Inget.

Finns 2 val, med det ena valet får du skicka upp cirkus cirkasus 20 bilder sedan måste du betala.

Du gör är rätt, så vida du inte vill betala till tapatalk för att dom ska lagra bilderna.

Om läsaren klickar på bilden så blir den större.

/N

Detta stämmer inte. Jag använder bara tapatalk hosted och har alltid gjort (det senaste året iaf), och jag har ju lagt upp en och annan bild här.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Gävle på vintern . Fy fan Kan ju inte påstå att jag vill dit igen

Dela på andra sajter

Detta stämmer inte. Jag använder bara tapatalk hosted och har alltid gjort (det senaste året iaf), och jag har ju lagt upp en och annan bild här.

Då får jag backa på det men för mig så kom det upp att nu har du fått dina 20 gratis-bilder så då var det bara att betala eller köra den varianten att MPR är host.

Detta på en iPhone ifall det skulle skilja mellan program-versioner av tapatalk.

/N

Dela på andra sajter

Då får jag backa på det men för mig så kom det upp att nu har du fått dina 20 gratis-bilder så då var det bara att betala eller köra den varianten att MPR är host.

Detta på en iPhone ifall det skulle skilja mellan program-versioner av tapatalk.

/N

Kan vara så men hur det funkar på iphone vet jag inte, men tror det finns flera här som använder den här och postar mer än 20 bilder.

Nu har jag iofs inte en tapatalk från google play (f.d. market) utan införskaffat den på "annat sätt".

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

/N

Jag har pröjsat hela 7Sek för min App. Jag hade råd med det efter många månader fyllda av övertid.

Därför skickar jag bilder hur jag vill och när jag vill.

Men då måste man först investera 7:-

Dela på andra sajter

Jag har pröjsat hela 7Sek för min App. Jag hade råd med det efter många månader fyllda av övertid.

Stekare...

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Här blir det på lördagkväll vid ca 18.00 gratis mat bjuder de på varje lördag , kanske Keithan dyker upp så man får träffa honom live . :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Och allt detta tack vare Norsk skattelagstiftning :ahh: Jag är avundsjuk :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Stolta thaigrabbar i Bankok MC som nyss spöat Stjördal/Blink med 10-1 i kvartsfinalen i Storsjöcupen.

post-5055-0-06372600-1341934537_thumb.jp

Pengautdelning... Till bästa spelare?

post-5055-0-31147200-1341935043_thumb.jp

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och allt detta tack vare Norsk skattelagstiftning :ahh: Jag är avundsjuk :crazy:

Jepp!

Men inte bara skatten.

Förra året hade jag en genomsnitts kurs på 1,17 vilket innebar att appen kostade mi 5,98Nok!

Så jag har en del pengar över om någon skulle behöva låna till t.ex en App.

Dela på andra sajter

En sådan här har alla hushåll med aktning på verandanpost-5373-1341900274,14_thumb.jpgpost-5373-1341900389_thumb.jpg

Å fylld med den gyllene Leo också, dubbelkarma (om det gick). :thumbsup:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

några färska bilder ifrån växthuset..

bild 1 vattenspenat, nr 2 tre olika sorters thaigurka, nr 3 tre olika sorters thaibasilika, nr 4 körsbärstomater!

Dela på andra sajter

Här blir det på lördagkväll vid ca 18.00 gratis mat bjuder de på varje lördag , kanske Keithan dyker upp så man får träffa honom live . :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Och var kan detta eminenta ställe ligga?

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Och var kan detta eminenta ställe ligga?

Mvh

Amja

Hua Hin

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...