Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 I en annan tråd så har vi idag några lättviktiga människor som gör sig lustiga över andra mindre lättviktiga människor. Vi, icke lättviktiga, har det inte lätt, på något sätt. Och dyrt blir det också. Se bara här. Årets kontorsstolar. Till vänster har vi en stol från SB Furniture. Hängde faktiskt med rätt länge innan den med ljudlig suck, eller snarare pys, förklarade att den fått nog och släppte ut gasen och förpassade mig till barnstolsnivå. I mitten är en dyr en djävel. Inköpt på Index som alla säger ska vara så bra. På den har både gasdämningen lagt av och bottenplattan spruckit så den är både låg och sne. Blev dyra timmar på den stolen för den klarade inte en fullvuxen man många dagar. Till höger har vi stol från Home Pro. De brukar ju trots allt ha en del kvalitetsprodukter där. Dock inga stolar för män av vikt. Bottenplattan sprack innan gasdämparen ens gett upp. Och det tog inte lång tid innan det hände. Min nästa stol ska jag köpa på IKEA. Ett "svenskt" företag måste väl kunna ändå kunna tillverka en stol för en välväxt svensk man kan man tycka. Får se hur det går. Ja detta e skitviktigt. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Opel Kapitän frilla Jäpp. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 I en annan tråd så har vi idag några lättviktiga människor som gör sig lustiga över andra mindre lättviktiga människor. Vi, icke lättviktiga, har det inte lätt, på något sätt. Och dyrt blir det också. Se bara här. Årets kontorsstolar. Till vänster har vi en stol från SB Furniture. Hängde faktiskt med rätt länge innan den med ljudlig suck, eller snarare pys, förklarade att den fått nog och släppte ut gasen och förpassade mig till barnstolsnivå. I mitten är en dyr en djävel. Inköpt på Index som alla säger ska vara så bra. På den har både gasdämningen lagt av och bottenplattan spruckit så den är både låg och sne. Blev dyra timmar på den stolen för den klarade inte en fullvuxen man många dagar. Till höger har vi stol från Home Pro. De brukar ju trots allt ha en del kvalitetsprodukter där. Dock inga stolar för män av vikt. Bottenplattan sprack innan gasdämparen ens gett upp. Och det tog inte lång tid innan det hände. Min nästa stol ska jag köpa på IKEA. Ett "svenskt" företag måste väl kunna ändå kunna tillverka en stol för en välväxt svensk man kan man tycka. Får se hur det går. Poffa ta en trästol eller en sån här bör klara vikten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Poffa ta en trästol eller en sån här bör klara vikten Finns den med gasdämpare och ställbart ryggstöd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Finns den med gasdämpare och ställbart ryggstöd? Gasen regleras med innbyggt hål i din kropp. Ryggstödet kan jag inte hjälpa dig med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Svärmor och jag + min son Thaibocken. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Finns den med gasdämpare och ställbart ryggstöd? Jo det finns olika varianter .den här kan du släppa ut gasen i utan att darlingen rynkar på näsan.Ryggstödet kan ordnas med lite fantasi När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 I Söndags var vi ute på en av våra små utflykter. Ca 50 km söder om Chinag Mai finns Thailands längsta tågtunnel, 1300 m, Khun Tan Tunnel. Vägen är ganska besvärlig sista biten,,, precis så att vår lilla Yaris klarade av trippen.. Järnvägen går här igenom nationalparken Doi Khun Tai. Med europeiska mått är väl tunneln inget att skryta med ... Men man fick ändå lite alpkänsla. Ett lite annorlunda Thailand. Vi strosade rund lite grand , och strax kom ett lokaltåg... hehe, måste garva, jag har ju varit i nationalparken och campat så jag har sett skyltar om tunneln och förstått att den ska vara där någonstans men aldrig fått se själva tunneln. MPR är bäst på att reda ut sådana här mysterium, nu fick jag till slut se den riktiga tunneln och inte bara en målad skylt. tackar för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Den såg jag i tror det var Lördag när den vart på väg upp .Bor ju i Älvängen och när man ska ner till storstan åker man längs Göta Älv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Dalarö och tre gringos. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 (ändrad) Test... Ändrades Juli 10, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Test... Test, vad??? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Bangkok Några Lumpini Park billder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 hehe, måste garva, jag har ju varit i nationalparken och campat så jag har sett skyltar om tunneln och förstått att den ska vara där någonstans men aldrig fått se själva tunneln. MPR är bäst på att reda ut sådana här mysterium, nu fick jag till slut se den riktiga tunneln och inte bara en målad skylt. tackar för det. Jag skulle tro att du körde till parken från Lampang hållet... avtag i byn Hang Chat. Vi åkte denna väg tillbaka. Skulle tro att från detta hållet missar man tunneln. Från vårt håll på buffelstigen, kommer man direkt till tunneln. Bra tips om camping, skall i framtiden åka till parken, denna gång såg vi bara skylten till kontoret,,,, har du campingbilder kan du ju visa dom i tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Jag skulle tro att du körde till parken från Lampang hållet... avtag i byn Hang Chat. Vi åkte denna väg tillbaka. Skulle tro att från detta hållet missar man tunneln. Från vårt håll på buffelstigen, kommer man direkt till tunneln. Bra tips om camping, skall i framtiden åka till parken, denna gång såg vi bara skylten till kontoret,,,, har du campingbilder kan du ju visa dom i tråden. Några bilder i min tråd. http://www.maipenrai.se/forum/t/17763-nicholas-resor/page__st__60 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Poffa ta en trästol eller en sån här bör klara vikten Mer utvecklad Clirre modell Finns den med gasdämpare och ställbart ryggstöd? Kanske mer Poffa-style Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Hej Inget. Finns 2 val, med det ena valet får du skicka upp cirkus cirkasus 20 bilder sedan måste du betala. Du gör är rätt, så vida du inte vill betala till tapatalk för att dom ska lagra bilderna. Om läsaren klickar på bilden så blir den större. /N Okey tack då vet ja jag lägger nog upp en 50 tal bilder just nu varje dag på olika forum bu när vi e nere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Dagens kalas. Ut med möblerna bara! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Keithan håller till i Kham phom 3,5 mil från Roiet Undrar vad det här handlar om Men åk inte till Kham phom och leta efter Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Undrar vad det här handlar om Men åk inte till Kham phom och leta efter Keithan Varför inte? Om man är ute efter att leta, då har man nog kommit rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Varför inte? Om man är ute efter att leta, då har man nog kommit rätt! Som gubben som gick och letade under en gatlykta efter nycklarna han tappat. - Har du tappat dom här ? - Nää, men det är så mörkt därborta där jag tappade dom. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Keithan, Det är nog så att glimten66 svarade på din fråga tidigare, så det är han som bor i Kham Phom. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Jag städa ett skåp i dag. Detta har jag sparat. En Storno 900 NMT. En Eriksson GH198 GSM En Eriksson GA 628 GSM Som jämförelse Nokia C1 2011 Nokia L 800 2012 hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Jag städa ett skåp i dag. Detta har jag sparat. En Storno 900 NMT. En Eriksson GH198 GSM En Eriksson GA 628 GSM Som jämförelse Nokia C1 2011 Nokia L 800 2012 hälsar pigge01 Sälj på blocket till halva nypriset... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Khao lak för någon vecka sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu