andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Ifall man köper stor cola En norsk cola? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) Fel svar.en ledtråd Lappen Ändrades Juli 9, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Inte tagen idag, utan i slutet på Maj - häftigt att det kan skilja så fast det bara är knappt 70 mil mellan Stockholm och denna platsen i Jämtland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 En norsk cola? Hitta den igår när jag va ute å promenera i norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kvällens bild. Denna gör mig förbannad. Låter som en djävla bunsenbrännare. Den vänstra gör inget väsen av sig. Ska skaffa fram en yxa och hugga ner skiten som det vore en julgran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Båt är gött Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Egentillverkat dubbelkommando. Nu ska det in i bilen sedan övningsköras. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Egentillverkat dubbelkommando. Nu ska det in i bilen sedan övningsköras. Är det frugan som krävt att få en sådan när du kör ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Promenerat dottern till skolan.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 En sådan här har alla hushåll med aktning på verandan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 En sådan här har alla hushåll med aktning på verandan Tror det var Tomurdoc som gav tipset till någon annan. Bifoga bilderna med "Tapatalk Hosted..." något. Blir bara väldigt små bilder på det du skickar in. Eller skickar du in små bilder p.g.a uppkopplingen? Nåja, små bilder är bättre än ingen bild. Så cred ska du ha ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Nej skickar stora va ska ja göra för att det ska bli bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Nej skickar stora va ska ja göra för att det ska bli bättre Du har väl två bifognings knappar. En som heter typ "Tapatalk Hosted..." och den andra kommer jag inte ihåg vad den hette. Gör ett test här och ta det andra valet. Så att säga, det valet du inte gör i vanliga fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Bättre nu då svårt o se me luren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Nej skickar stora va ska ja göra för att det ska bli bättre Hej Inget. Finns 2 val, med det ena valet får du skicka upp cirkus cirkasus 20 bilder sedan måste du betala. Du gör är rätt, så vida du inte vill betala till tapatalk för att dom ska lagra bilderna. Om läsaren klickar på bilden så blir den större. /N Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 I Söndags var vi ute på en av våra små utflykter. Ca 50 km söder om Chinag Mai finns Thailands längsta tågtunnel, 1300 m, Khun Tan Tunnel. Vägen är ganska besvärlig sista biten,,, precis så att vår lilla Yaris klarade av trippen.. Järnvägen går här igenom nationalparken Doi Khun Tai. Med europeiska mått är väl tunneln inget att skryta med ... Men man fick ändå lite alpkänsla. Ett lite annorlunda Thailand. Vi strosade rund lite grand , och strax kom ett lokaltåg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Kvällens bild. Denna gör mig förbannad. Låter som en djävla bunsenbrännare. Den vänstra gör inget väsen av sig. Ska skaffa fram en yxa och hugga ner skiten som det vore en julgran Byt jobb När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Hittade några bilder från äktenskapets elände. Sen det som behövs för att säga ja. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Är det frugan som krävt att få en sådan när du kör ? Underbart tack för dagens garv .Fan nu får ja städa skärmen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Byt jobb Nja, jag byter bostad. Det är enklare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Kalstenshawaii Fårösunds Norra gatt Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 (ändrad) Hittade några bilder från äktenskapets elände. Sen det som behövs för att säga ja. Snake Vicken stilig kille innan elaka Thai kom och klippte till. Audirs den fan har du väl sett. Snake Ändrades Juli 10, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 I en annan tråd så har vi idag några lättviktiga människor som gör sig lustiga över andra mindre lättviktiga människor. Vi, icke lättviktiga, har det inte lätt, på något sätt. Och dyrt blir det också. Se bara här. Årets kontorsstolar. Till vänster har vi en stol från SB Furniture. Hängde faktiskt med rätt länge innan den med ljudlig suck, eller snarare pys, förklarade att den fått nog och släppte ut gasen och förpassade mig till barnstolsnivå. I mitten är en dyr en djävel. Inköpt på Index som alla säger ska vara så bra. På den har både gasdämningen lagt av och bottenplattan spruckit så den är både låg och sne. Blev dyra timmar på den stolen för den klarade inte en fullvuxen man många dagar. Till höger har vi stol från Home Pro. De brukar ju trots allt ha en del kvalitetsprodukter där. Dock inga stolar för män av vikt. Bottenplattan sprack innan gasdämparen ens gett upp. Och det tog inte lång tid innan det hände. Min nästa stol ska jag köpa på IKEA. Ett "svenskt" företag måste väl kunna ändå kunna tillverka en stol för en välväxt svensk man kan man tycka. Får se hur det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Nej skickar stora va ska ja göra för att det ska bli bättre prova Hittade några bilder från äktenskapets elände. Sen det som behövs för att säga ja. Snake Härlig bild Damens ansiktsutryck får man ju tollka som man vill .min hade nog sett ut lika dann När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Vicken stilig kille innan elaka Thai kom klippte till. Snake Opel Kapitän frilla När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu