Inaktiv Medlem Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Min son jobbade som webbdesigner och gjorde bla denna som jag tycker är tänkvärd sök på Dekert Vilken talang ! BTW, Dekeart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 En dag som började bra men slutade i moll Vi besökte så frugan fick fiska och tjejerna badade och försökte imponera på några killar Odin! Har du någon bössa att sälja ?? Där har man campat med h-vagn många gånger. Ha det Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Några snapshot från Lumpini i morse.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Dagens bild får bli på frugans tomatplanta. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Man blir förvånad varje gång då de lyckas koppla rätt... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Maria med familj på besök i Hemfosa. Vi fotar varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Min son jobbade som webbdesigner och gjorde bla denna som jag tycker är tänkvärd sök på Dekert Den var bra, och ack så sann - säger en som har några avslutade äktenskap i bagaget... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 besök i trädgården så här på förmiddan mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 En nästan ensam farrang i Bkk. Dagen efter va jag inte ensam. Då va de Nyårsafton. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Legobitar i lösvikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Här hos oss har det int kommit nåt regn än så våran flod e lite tom[attachment=161611:ImageUploadedByTapatalk1341742632.624456. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Hadchomtawan Soengsang --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?df32sq Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 På väg in till Madison Square Garden. Längst ner till vänster såg jag en bekanting Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Fantastisk spelning igår på Globen. Pearl Jam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Denna plattform har legat och guppat i vattnet utanför jobbet. Ena kranen i luften. Ingen vettig kamera och full zoom på telefonen. Men i bakgrunden så kan man ana formen av denna "vattenkran" Lite info om denna flytgrunka har ni här Class and type: Semi-submersible crane vessel Tonnage: 136,709 GT 41,012 NT Displacement: 198,750 t max Length: 201.6 m (661 ft) Beam: 88.4 m (290 ft) Height: 144.0 m (472.4 ft) crane Draft: 31.6 m (104 ft) max Depth: 49.5 m (162 ft) Propulsion: 6 × 5,500 kW retractable azimuthing thrusters Complement: 736 berths Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Lite info om denna flytgrunka har ni här Class and type: Semi-submersible crane vessel Tonnage: 136,709 GT 41,012 NT Displacement: 198,750 t max Length: 201.6 m (661 ft) Beam: 88.4 m (290 ft) Height: 144.0 m (472.4 ft) crane Draft: 31.6 m (104 ft) max Depth: 49.5 m (162 ft) Propulsion: 6 × 5,500 kW retractable azimuthing thrusters Complement: 736 berths Är det Micoperi 7000 som du fotat?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Är det Micoperi 7000 som du fotat?? Thialf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Min hund kompis Juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Lamai har hittat en ny favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 (ändrad) Här hos oss har det int kommit nåt regn än så våran flod e lite tom Vars bor du ? Så här ser det ut i Hua Hin. Palm Hills G & C C Hål 5. Brukar vara vatten ända upp. Ändrades Juli 8, 2012 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Körde gumman till jobbet i morse.Vad e det som väsnas där bak i Mersan.VAA ja hör inget jo det låter som nån batterfly.i mitt baksäte Senare under dagen skulle jag åka ner till Surtesjön å fota .Då såg jag fripassagerarn Mvh den halvblinde å döve När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Körde gumman till jobbet i morse.Vad e det som väsnas där bak i Mersan.VAA ja hör inget jo det låter som nån batterfly.i mitt baksäte Senare under dagen skulle jag åka ner till Surtesjön å fota .Då såg jag fripassagerarn Mvh den halvblinde å döve Jävligt bra focus! Riktigt snyggt! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Jävligt bra focus! Riktigt snyggt! Tack han satt ju still som tur var När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 (ändrad) Körde gumman till jobbet i morse.Vad e det som väsnas där bak i Mersan.VAA ja hör inget jo det låter som nån batterfly.i mitt baksäte Senare under dagen skulle jag åka ner till Surtesjön å fota .Då såg jag fripassagerarn Mvh den halvblinde å döve Snyggt! Taget med iPhone eller?, synd att du inte hade en kamera med dig? Ändrades Juli 8, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 heheh...bra fokus, Clion.snyggt jobbat ! ..ett riktigt snap shot. mvh Challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu