IsaanWarrior Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 (ändrad) Stockholm (Djurgår'n) i mitt hjärta Ändrades Juli 5, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Googlade på den här jollen som parkerat i stan http://www.hollandam...onboard/Eurodam Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Får bli en vid morgon kaffet --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?w5kq55 Sent from my iPhone using Tapatalk wapi pathum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Nu är man lite stolt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 (ändrad) Då har du inte sätt många städer i världen Jag har sett väldigt många städer i världen och anser ändå att Stockholm är en av världens absolut vackraste städer... Kallas "Nordens Venedig" och omskrivs ofta i pressen världen runt som just "en av världens vackraste städer". Ändrades Juli 6, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Båt på land, men var ? Smilet Jag tror att båten ligger vid Stadsgården i Sthlm och att du har tagit bilden från Fåfängan. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Jag tror att båten ligger vid Stadsgården i Sthlm och att du har tagit bilden från Fåfängan. Fel Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Båt på land, men var ? Smilet Beckholmen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Samma båt som tidigare Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Vår "Mäklarbricka" på Club Pontoon i Phnom Penh. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Lunchplask vid Kesinee Fitness --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?n33y3h "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Beckholmen Fel En led tråd Color line Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Jag håller med du. Det här sällskapet tog snabbåten till Sandhamn(tror jag) Jag tog det lite lugnare Vikingbåten ser rätt liten ut Gröna Lund Så ser en FIN STAD ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Polarns fru. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Vatten är roligt är blöta ner sig med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Jag har sett väldigt många städer i världen och anser ändå att Stockholm är en av världens absolut vackraste städer... Kallas "Nordens Venedig" och omskrivs ofta i pressen världen runt som just "en av världens vackraste städer". Det är synd om Stockholmarna http://www.youtube.com/watch?v=D_G8XTjyyBI /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 En storstädning vore inte helt fel och kanske slänga lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Gottigottgott Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 En storstädning vore inte helt fel och kanske slänga lite Vafö de Bra å ha Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Pianolektion ... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?022tlo "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Det är synd om Stockholmarna http://www.youtube.com/watch?v=D_G8XTjyyBI /Siamkap Ganska hyfsat. Kunde inte ge en halv karma så jag bjussar på en hel. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Stog parkerad utanför tandläkaren och väntade på tjejen och svärmor. Bilen framför mig stog i en bussficka Då kom en polis/p-vakt (vet inte vilket det var) och satte en stor metall-klump runt hjulet så vart den killens dag förstörd Hett tips. Parkera inte på ett "buss-stop" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Det är synd om Stockholmarna http://www.youtube.com/watch?v=D_G8XTjyyBI /Siamkap Det finns inte så många, de flesta av oss som bor här är inflyttade lantisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Dagens hotellkorridor. Här fick man inte vara klaustrofobisk. Dessutom tror jag att väggen till vänster har tillkommit i efterhand för golvat lutar rejält åt vänster (vattenavrinning). Hotellet ligger i Patong och efter en kväll när det kanske blev en öl/shot mer än nöden krävde blev passagen genom korridoren något äventyrlig. Men missade man att hålla kursen spikrakt på det lutande planet så var det i alla fall inte långt till närmsta vägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Dagens hotellkorridor. Här fick man inte vara klaustrofobisk. Dessutom tror jag att väggen till vänster har tillkommit i efterhand för golvat lutar rejält åt vänster (vattenavrinning). Hotellet ligger i Patong och efter en kväll när det kanske blev en öl/shot mer än nöden krävde blev passagen genom korridoren något äventyrlig. Men missade man att hålla kursen spikrakt på det lutande planet så var det i alla fall inte långt till närmsta vägg. Tror att korridoren är smal för att hjälpa farbror Poffa med att stödja upp sig så han inte välter åt sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu