lars60 Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 Quote Här ett par bilder från när vi hade några munkar hemma hos oss för ca 3 veckor sedan för att göra något som heter tambon ban göra något som heter tambon ban Wich means? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 Jaa du Lars.. vad vet jag? men hur som helst ska vi ha blivit välsignade från spöken och onda andar i vårat hem. Så f.o.m den lördagen eller vad det var så har vi det lugnt och skönt i vårat hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 Airport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juni 14, 2009 Dela Inlagd Juni 14, 2009 Fashions, Sukhumvit, Bkk Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 14, 2009 Dela Inlagd Juni 14, 2009 Dagens fisk men med hem för grillning skulle de “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juni 14, 2009 Dela Inlagd Juni 14, 2009 Min pakusa studerar en död munk med solglasögon. Lite mat och en stor LEO på gata i BKK. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Dagens behag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 16, 2009 Dela Inlagd Juni 16, 2009 Efter 3-4 dygn med ihållande regn...kom idag solen och något som liknar sommar. I bakgrunden berget med Romme Alpins nerfarter. Hotellbygget vid Romme Alpin börjar komma en bit ovanför marknivån. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2009 Dela Inlagd Juni 19, 2009 Dagen bilder från Midsommarafton för 4 år sedan, en härlig dag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 19, 2009 Dela Inlagd Juni 19, 2009 Dottern med sin grekisk/hollandsk/spansk/fillipinske kompis i skolands web-tidning. http://www.patana.ac..._patanaLife.asp Edit: Blev visst en lank istallet for en bild men da far ni ju en trevlig tidning att lasa pa kopet Min dotter an hon med flator pa tredje bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 19, 2009 Dela Inlagd Juni 19, 2009 Ett tempel någonstans i Los Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 19, 2009 Dela Inlagd Juni 19, 2009 Midsommarafton 2009, +9 och regn och "lågt i tak", vid Buffils Anna i Siljansnäs. http://www.bjorkberg...ang_buffils.htm Skönta att komma under tak.. ...ännu skönare att komma in i värmen, sambo och min mamma. Kontrast med Midsommarafton 2008.vid samma plats! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2009 Quote Midsommarafton 2009, +9 och regn och "lågt i tak", vid Buffils Anna i Siljansnäs. Usch så surt vädret såg ut hos er idag. Hos oss i norr var det i alla fall aningen bättre. Men jag var tvungen att jobba några timmar så firandet blev lugnt och utan utsvävningar. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 Drink hos folkvagnsbussen på sukhumvit - Resan 2008 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 Dagens aktivitet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 Wat Yai i Phitsanulok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 hehe Gurkan, där klev jag rakt in med linne och skor första gången jag var där, inte poppis direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 Dagens bild, Höst 2008 Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 21, 2009 Dela Inlagd Juni 21, 2009 Jag träffa Qvapen och hans nya tjej på Skandalic i går!!! Han vänta på taxin till flyget! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 21, 2009 Dela Inlagd Juni 21, 2009 Ett urval från de foton som togs med min Ixus 75:a då jag besökte turistmagneten The Daily Palace i Bangkok för något år sedan. Kan inte låta bli att tycka att det är lite komiskt med alla dessa fotograferande turister som jagar bildbebis på att, jo men visst, jag har allt varit där. Och ja, jag är väl lika dan antar jag. Singh... Vilket stenansikte! ...and action! Uppmärksammade först efter att jag tagit bilden att jag kände igen ett par figurer. Promoe i skägget längst till vänster och Timbuktu längst till höger som väl de flesta, i alla fall de som är nere med svensk hip hop känner till. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Juni 21, 2009 Dela Inlagd Juni 21, 2009 Ett par dagar gamla bilder... Fint väder hela turen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 Sitter och jobbar just nu på ett hotelrum i Singapore Bifogar ett par bilder på utsikten/rummet Sprang nyss på både Thailands premiärminister och vise premiärminister uppe i loungen !! (som tydligen är här på officiellt statsbesök i 3 dagar stod det i tidningen) Dom bor på samma hotell Massa säkerhetsvakter och stressade fotografer i lobbyn när dom kom tidigare i eftermiddag. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 Jag jobbar som truckförare på volvo.Fan vad avund ja e. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 Ser ut som du bor på Ritz-Carlton ... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 Usch vad trist med folk som måste jobba, såna stackare. Själv spelade jag golf mä Obama i förmiddags och sen blev det te med Herr Lama, ikväll ska jag spela Bingolotto. Skrävlaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu