Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Genesis tycker jag känner denna lägenhet. Ligger den på kungsgatan 51 Nej, den ligger på Scheelegatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 (ändrad) Hejda er nu! Det känns inte rätt att outa adresser till utomstående på MPR. Om jag får reda på att en hantverkare lagt ut bilder på min lägenhet utan mitt godkännande så säger jag upp mig som kund med omedelbar verkan. Hmm Jaa Clirre ska ge f-n i att lägga ut bilder från trucken han kör på Volvo.. Tänk om Saa... nä just ja jamen Toyota ser... Då du... Å nu kom jag på att även jag har lagt ut en massa bilder inifrån en Kyrka... En Stor kyrka.. som ligger i Gamla stan... och som ve och fasa varit föremål för ett regentbröllop för allt för inte länge sedan... Så de e bäst att jag inte uppger adressen... Ändrades Juni 29, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 (ändrad) Hmm Jaa Clirre ska ge f-n i att lägga ut bilder från trucken han kör på Volvo.. Tänk om Saa... nä just ja jamen Toyota ser... Då du... Å nu kom jag på att även jag har lagt ut en massa bilder inifrån en Kyrka... En Stor kyrka.. som ligger i Gamla stan... och som ve och fasa varit föremål för ett regentbröllop för allt för inte länge sedan... Så de e bäst att jag inte uppger adressen... Bra, då vet jag att jag inte ska anlita dig som elektriker. Du får väl för h----e skilja på privata bostäder och offentliga byggnader! Ändrades Juni 29, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Vaa stalkar du mej?? Vad säger att jag är Elektriker? Betänk privatlivets hägd... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 (ändrad) Vaa stalkar du mej?? Vad säger att jag är Elektriker? Betänk privatlivets hägd... Har jag skrivit det? Jag skrev att jag inte skulle anlita dig som elektriker! Sanningen är att jag inte kommer att anlita din eventuella kompetens över huvud taget, oavsett vilket område det handlar om. Ändrades Juni 29, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hehe Ok... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hehe Ok... Är detta svampens fredagstråd? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Är detta svampens fredagstråd? Hörru moralens väktare.. Nää jag har nog inga bilder från sommaren 11... Kanske... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hörru moralens väktare.. Nää jag har nog inga bilder från sommaren 11... Kanske... Kör på du,jag är van att bli utvikt av er Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Kör på du,jag är van att bli utvikt av er Inte av mej... Å det kommer inte att hända heller.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Är detta svampens fredagstråd? Nää, i så fall hade det sett ut så här: Tur att minnet är dåligt för i morgon är allt glömt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 många bokstäver i tråden gör ingen bild .. Enis halsar popcorn i Bangkok airways lounge på suvvan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Någon på konferensen är lite konstnärligt lagd Fick se det här anteckningsblocket på en plats längst bak under lunchrasten Lite "mingel" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Yamaha Junior Music School. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?mjrhuz "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 TG961 --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?z0alqo "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Båttävling. Tyvärr hade jag bara mobilkameran till förfogande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Vadå nostalgi? IIB Såg den i Chiang Mai. Gick tillbaka efter en stund för att köpa den. Såld.och inga fler fanns det. Thats Life... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Dagens Bil (d) nya Toyota Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Frugan med två kusinbarnbarn..ena riktiga linslusar Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Frukost i Nakhon Sawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 (ändrad) Några snapshots från Lumpini Park --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?m41tae Ändrades Juli 1, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Får från min sida bli en dagsfärsk bild på Chelsea Hotel. Tyvärr stängt för renovering för tillfällen men vilken mytomnspunnen byggnad oj oj oj. Här har många rockers, författare,skådisar osv checkat in. Oftast med avsikt för ett par nätter som i många fall blev till år. Jag har själv i många år längtat till att ta den här bilden, på plats Lite snabbinfo för den som vill. Från Wikipedia: Hotel Chelsea är ett berömt konstnärstillhåll i New York, USA. Det ligger på 23rd Street i området Chelsea på Manhattan. Byggnaden uppfördes år 1884 och hotellverksamhet påbörjades år 1905. Sedan dess har en rad konstnärer, författare och musiker bott här.Det är även känt för att Dylan Thomas avled här 1953 samt att det var här som Sid Vicious påstås ha mördat sin flickvän Nancy Spungen 1978. Bob Dylan sjunger i låten Sara från skivan Desire om hur han stannat uppe i flera dygn och skrivit sin legendariska låt Sad-Eyed Lady of the Lowlands från skivan Blonde on Blonde på Chelsea Hotel. Hotellet är för närvarande (2012) stängt, oklart hur länge. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Juli börjat bra i Hemfosa. Blå himmel och sol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu