Janne Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Om du tagit den själv. kanonbild. iannat fall så kan hör den hemma i dagens humorbildtråden Tyvärr har jag missat humorbildtråden..och även missat att det ska vara en egentagen bild ber Enis om ursäkt Och jag ser ingen humor i en vetskrämd hund.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Vissa bilder är raderade pga att de inte är egentagna. I denna tråd så är ENDAST egentagna foton tillåtna!! För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Tyvärr har jag missat humorbildtråden..och även missat att det ska vara en egentagen bild ber Enis om ursäkt Och jag ser ingen humor i en vetskrämd hund.. Inget att be om ursäkt över bara att komma igen med nya bilder i "rätt" trådar. Satan perkerle... fyra flugor på smällaren inte fyra flugor i en smäll /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Det är rökfritt på många ställen här i Davao. Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Jack Sparrow är i stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Husbåt, eller nåt... Benriach vart någonstans är detta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Inget att be om ursäkt över bara att komma igen med nya bilder i "rätt" trådar. Satan perkerle... fyra flugor på smällaren inte fyra flugor i en smäll /Enis Bara fyra flugor på smällen, Enis Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Matdags i Ban Nong Ka - provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Det blev en liten promenad till Gyllene M:et för lite middag idag. Mimmi tycker det är sååå gott med en cheesburgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Idag var det shopping för hela slanten. Kul? Sådär. Skulle vara att priserna var typ 1/3-del av de svenska då. Otroligt stort ställe med otroligt mycket så det fanns läge för affärer. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Oljeplattform, eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 När man bakar Thai efterrätter bör man provsmaka lite så det inte blir något fel i anrättningen! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Tänk vad man kan göra med lite frukt å grönt Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 (ändrad) Lite bilder från midsommar på Orust! Polarens coola son, hans fru samt styvdotter som är riktigt cool. Har bara varit här i ett år men pratar redan bra svenska! Jovisst, det smög sig in en liten hund också samy hans mamma med kompis (på första bilden)! Ändrades Juni 28, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Midsommarafton uppe i norrland... Midsommardagen idag blev lugnare, försökte läsa tidningen liggande på gräsmattan men det gick väl sådär. Nu har han tat sig ett par stänkare.Jag ser det på fotona inte lika perfekt som för det mesta 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Några bilder från i dag. Halsar pigge01 Ps/ hitta en Lamai64 bil/ Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Från dagens abborr fiske "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Dagens abborre fiske "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Brallis med brådis på Manhattan. Ett besök i Little Italy. Känd vy på Manhattan Bridge från Brooklyn-sidan. En av mina favoritfilmer (Once upon a time in America) har ett mäktigt foto taget från ganska så samma plats där jag tog detta foto. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Dagens abborre fiske Skaplig abborre Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Skaplig abborre ja det kan man säga..var ju inte direkt ute efter Gädda,,men men.den blir mald och det blir smarriga fiskkakor av den,, "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Dagens abborre fiske Jävla skum aborre. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 ja det kan man säga..var ju inte direkt ute efter Gädda,,men men.den blir mald och det blir smarriga fiskkakor av den,, Ja det är väl det bästa. Annars är väl pepparotsgädda nåt bland det goaste ? Men dom ska inte vara större än att det blir lagom för 2 pers. Men smarriga fiskkakor Vad är det Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Ja det är väl det bästa. Annars är väl pepparotsgädda nåt bland det goaste ? Men dom ska inte vara större än att det blir lagom för 2 pers. Men smarriga fiskkakor Vad är det Thaifiskkakor skulle jag tro..mums "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Thaifiskkakor skulle jag tro..mums Jag tror att du av misstag skrev lite fel där. ..bläää menade du väl ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu