knifetown Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Midsommarens medicinskåp Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Gayparad i det stora äpplet idag. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 (ändrad) Har lekte Rochelle med min mors katt "Herr Johansson" dagen innan midsommar Hälsar pigge01 Ändrades Juni 24, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 På kvällskvisten blev vi lite hungriga och bestämde oss för att äta. Promenerade ett par hundra meter från hotellet och till Smith & Wollensky. Helt ok mat där. Påväg till restaurangen. Framme och beställer in godsaker. Ovan matfotograf som man är missas huvudmålet som var en Porterhouse för två. Smakade ljuvligt När det vankades dessert vaknade jag till och fick igång ifånen igen. I Amerikat skall allt som bekant vara stort, större, störst och ibland kan man som en svennebanan skratta lite åt att allt skall vara the greatest, biggest, largest, most xx.. Osv i vareviga minut. MEN.. När det kom till cognac efter maten så tackade jag gudarna åt Amrisarna. Cheescaken som jag beställde efteråt var stor som väntat men att cognacen var doserad till ett helt regemente kändes som en bonus Lägger in en bild på hotellrummet också. Som det ser ut efter ett par dagars resa med en tonåring Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 3 st fina landsortsrullatorer Var du på samma fest som Kjell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Semesterbönor. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Trevlig bild av Brandbergen första semesterdagen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Att vara fin kostar på :rotfl: Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Att vara fin kostar på :rotfl: Mvh SWEDEMAN Mmmmm, minst 100 baht antar jag. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Att vara fin kostar på :rotfl: Mvh SWEDEMAN Fy fan va gulligt Maitan. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 En bergstopp, eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Den här lilla parveln tiggde av mig när vi skulle ner från Bts,en. Jag tittade ilsket på mamman som då försökte kalla tillbaka barnet. Men det var utan resultat så jag fick fösa undan ungen lite försiktigt. Tragiskt, men satt i system. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 (ändrad) Samma trista väder här som Babysnakes Brandbergen men den skillnaden att det är typ min 400 hundrade semesterdag...Hoppas bara att fin vädret kommer till ER som börjat er semester. Fasen man drar nog igång bastun för att förtränga busvädret utanför. Ändrades Juni 25, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Mmmmm, minst 100 baht antar jag. 59 bath enligt skylten tvärs över gatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Twin Towers, Kuala Lumpur idag Utsikt från hotellrummet tvärs över parken Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Var igår på Bordershoppen i Puttgarden och investerade i lite dryckjom som jag hoppas ska räcka till det är dags att migrera till Thailand igen i september/oktober! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Så här nice ser det ut på en Vietnamesisk restaurant i Chiang Mai Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Så här nice ser det ut på en Vietnamesisk restaurant i Chiang Mai Hoppas inte maten gav en nära-döden-upplevelse ... med tank på kameravinkeln ... mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Så här nice ser det ut på en Vietnamesisk restaurant i Chiang Mai Vilken restaurang var det? Var ligger den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 (ändrad) Vilken restaurang var det? Var ligger den? Kommer inte ihåg namnet på den. Men om man åker över den smala järnbron en bit bakom Nightbazar. (bron över floden) Sen svänger man vänster och sen ligger den direkt på höger sida. Rent, Trevligt och snabb service.Samt god mat Ändrades Juni 25, 2012 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Kommer inte ihåg namnet på den. Men om man åker över den smala järnbron en bit bakom Nightbazar. (bron över floden) Sen svänger man vänster och sen ligger den direkt på höger sida. Rent, Trevligt och snabb service.Samt god mat Ok, Tack min fru vet nog vilken det är. Ska ditt och prova någon gång. Gillar att prova på olika restauranger och mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 (ändrad) Varför åka till Pattis när kärleken tydligen finns på gata 51 i Phnom Penh? Vi förhandlar om ett lämpligt pris för att finna kärleken, 3 dollar är budet men kan man egentligen sätta ett pris på den lyckan? Ändrades Juni 25, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Vi hade bra väder på midsommarafton Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Sånt här gör mig förbannad. Hjälmen ska väl i första hand vara på barnet.eller... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Lite slappande i executive lounge på hotellet sista kvällen inför konferensen som börjar imorgon Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu