phitsanulok Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Uppsättning av nytt tält i anslutning till gårdsbutiken, billigt&enkelt sätt att fåt till 48 kvm extra över sommaren, trodde jag. Ett jävla slit hela fm, många svordomar både på svenska och thai, samt mkt svett. var så ilsken och trött när jag tog bilden så den blev suddig blev ju ganska bra till slut iaf mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Lägger in några bilder från gårdagens midsommarfirande De är bara såååå söta de små liven “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Några godsaker som serverades “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Hungriga gäster och som vanligt herrarna för sig och damerna för sig Den kroniskt hungriga dammsugaren Rocky Kompisar Tuff brud “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Ja fortsatt god midsommar.speciellt till er i obygden.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Som vanligt. Tjejerna på marken/golvet och gubbarna på stolar. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Tyvärr har inte midsommar-vädret varit det bästa. Men Frugan och en kompis hann med att grilla maten innan regnet kom. Blev en lyckad midsommar-middag, bestående av en mix mellan Isaan,Laos och Svensk mat. Nu jäser man på soffan, och väntar på fotbollen. Du får flytta upp till Älvängen här sken solen hela dan Ändrades Juni 23, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Sammet för ett par år sen härligt ställe Risodling utanför Khansanaburi för 4 år sen Och där hälsa vi på frugans väninna en Nyårsafton med by orkestern å hela tjöret och så blir ansiktet när man ser sin första falang När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Du får flytta upp till Älvängen här sken solen hela dan Njaaa, det var rätt skönt att sitta inomhus och njuta av maten. Det ända var att det blev lite spring upp och ned till gården där grillen var placerad. Men i ärlighetens namn var det ju de som sprang betydligt mer än man själv gjorde:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Vicken anstalt sitter du på? Glad Midsommar. Snake Bangkok Hilton:-) Pga. att man forsökte smuggla lite Thailändsk värme hit till Västkusten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Han är för grym, Freddie. HemfosaFreddie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Midsommarfesten var som vanligt välregisserad av värdparet. Vi delades upp i 3 lag som fick olika uppgifter att utföra.Jag tilldelades det laget som blev ansvarig för 3 tårtor och jag tog som vanligt befälet över 4 hjälpsamma unga damer samt 5 mindre aktiva herrar Hela festen var lugn och sansad åtminstone framåt 24 tiden när en annan tackade för sig.Festen brukar hålla på till gryningen men det är nog slut på de tiderna för mig.. Lättast att ta 4-hjulingen med sig då man kan ta genvägen hem om det skulle behövas. Ett syskonpar som är otroligt duktiga på bugg Mat och dryck tog man med sig. Pilkastningen gick mindre bra och jag blev tämligen kvickt bara åskådare.. Fick försöka lova att jag skulle närvara med fru nästa år och den här trevliga midsommar traditionen vill jag gärna fortsätta med trots att det är en bit från BKK. Ändrades Juni 23, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 så här går det när man är kaxig mot frugan..nä, halkade på en matta o drog ansiktet i ett bord. tur att man var lokalbedövad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 så här går det när man är kaxig mot frugan..nä, halkade på en matta o drog ansiktet i ett bord. tur att man var lokalbedövad! När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Helvette Elim var de Måne som la krokben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2012 Midsommarafton uppe i norrland... Midsommardagen idag blev lugnare, försökte läsa tidningen liggande på gräsmattan men det gick väl sådär. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Ett gammalt tullhus i Buengkan i nord östra Thailand,,, Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) 3 st fina landsortsrullatorer Ändrades Juni 23, 2012 av trajja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Med tanke på hur det gick för Fransoserna i EM-fotbollen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Midsommarafton uppe i norrland... Midsommardagen idag blev lugnare, försökte läsa tidningen liggande på gräsmattan men det gick väl sådär. Och när det vankades brämpa,jo då dök Erkki upp.Fina bilder som vanligt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Några bilder på företagets egen orkester, i samband med vårt 10-årsjubileum nyligen. Flera av medlemmarna spelar också i andra band privat och några spelar också flera olika instrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 En synnerligen het dag längs med Sukhumvit... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Veteranbilsutställning på Allmag ute på Orust förra veckan! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Dagens skörd med lite med meck och pul samt sådant som far och son allra mest gillar att ägna sig åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 så här går det när man är kaxig mot frugan..nä, halkade på en matta o drog ansiktet i ett bord. tur att man var lokalbedövad! Fy bubblan vilken smäll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu