Herr Chang Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Härligt Kenneth! Får väl bli nästa år för fru Chang då jag ännu inte fått tummen ur att skicka in ansökan. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Härlig bild Kenneth.grattis till er alla! Huset vi hyrde i Hua Hin..som mest var vi 10 personer samtidigt. Många rum och gott om sovplatser. Kusin, sambo och svärmor gör sig klara för utflykt med den hyrda minibussen. Thailändska damer gillar ju att bli fotade...även denna dam, tror jag.. men hon verkar lite trötter. Hua Hin 24 sept -08 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Grattis kenneth med familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Quote Huset vi hyrde i Hua Hin..som mest var vi 10 personer samtidigt. Många rum och gott om sovplatser. Kusin, sambo och svärmor gör sig klara för utflykt med den hyrda minibussen.http://gi53.photobucket.com/groups/g50/6AREHZ4G6L/Thailand0641.jpg' alt='Thailand0641.jpg'> Hej Lars! Vad tog dom i hyra för det huset? Samt hur stort är det? MVH Gurkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Hej Gurkan! Det kostade SEK 2 500 för en vecka.det är det värt om man är ganska många personer. 3 stora sovrum 1 tr, bv är helt öppen med kök, vardags rum osv. Här kan du läsa mer: http://www.villa-huahin.com/ Kan rekommenderas! En kille (Tommy) i Örebro som äger huset. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Quote Hej Gurkan! Det kostade SEK 2 500 för en vecka.det är det värt om man är ganska många personer. 3 stora sovrum 1 tr, bv är helt öppen med kök, vardags rum osv. Här kan du läsa mer: http://www.villa-huahin.com/]http://www.villa-huahin.com/ Kan rekommenderas! En kille (Tommy) i Örebro som äger huset. Ok,tackar och bugar fast vadå en kille från gnällbältet som äger huset dom har väl inga stålar där i den där tokstan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 En bild från ett halvsomrigt svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Dagens bild med Thai-inspirering är från förra Lördagen och visar "Tomtens brända mandlar" Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juni 7, 2009 Dela Inlagd Juni 7, 2009 Det var ju trevligt men lite dåligt personal där . http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Gurkan!! Det är där degen finns Mvh Måne PS det är min svåger som äger det huset DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Quote Gurkan!! Det är där degen finns Mvh Måne PS det är min svåger som äger det huset DS Aha schysst då kan man ju bo gratis då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 göteborgs svar på fittja degställen ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 10, 2009 Dela Inlagd Juni 10, 2009 Vilken skulle ni välja ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 11, 2009 Dela Inlagd Juni 11, 2009 Sangsom duger utmärkt till att göra irish coffee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 11, 2009 Dela Inlagd Juni 11, 2009 Quote Vilken skulle ni välja ?? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Dagens Orkide från Lobster Pot Walking street Pattaya //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Irish coffee såg gott ut. Har försökt någon gång att göra själv men har inte lyckats speciellt bra. Är det någon som vet i vilken ordning ingredienserna ska komma? Phuket 18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Med Sang Som blir det väl i bästa fall Thai coffee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Quote Dagens Orkide från Lobster Pot Walking street Pattaya //K Fin orkide där Kentan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 nu kan det bli krångel ,men jag ska iaf försöka... gick åt hvt fattar inte hur man får med nån bild.. Får väl kolla imorrn, har en hel del... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 svara-fler alternativ-blädra-hitta bilden- dubbelklicka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 ok testar bara långt kvar till snön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 haha det funkar ju, släng dig i väggen bill gates.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 På besök i Roi Et, den 19 sept -08, och det ska köpas "gravsten" för avlidna svärfar. Modellen/storleken som köptes kostade THB 10 000.ca SEK 2 000, dvs ca THB 5 för SEK 1 vid den tidpunkten. Därefter shopping på Tesco Lotus...och lite snabbmat innan hemfärden till byn. Byns snickare ville gärna följa med på utflykten. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 Här ett par bilder från när vi hade några munkar hemma hos oss för ca 3 veckor sedan för att göra något som heter tambon ban Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu