Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Denna skönhet Landar nästa vecka på Kastrup.

Hälsar pigge01

post-3148-0-15867700-1339616382_thumb.jp

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Denna skönhet Landar nästa vecka på Kastrup.

Hälsar pigge01

E de en ny darling :y13:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

E de en ny darling :y13:

Ja!

Det blir så ibland.

En trevlig tjej från Filippinerna

Från ön Lozon.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Nu ska vi varmröka denna läckerhet! Jag har fortfarande kvar fisk efter höstens fiskarfänge i väga diket!

vi hade nämligen "turen" att få en lastbil full med lax i diket här i byn! (föraren klarade sej bra!)Och ca 5 ton flög ur och hamnade tillslut i våra frysboxar! :wink:

Så i vinter har vi haft lax på var man bord i byn. post-5953-0-64305000-1339657290.jpg

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Igår hemma i skogen var det dags för ringmärkning av berguvsungar, ca 4 veckor gamla.

2 kilo och redan respektingivande!

post-6637-0-93493700-1339659562_thumb.jp

post-6637-0-48244400-1339659877_thumb.jp

post-6637-0-28138800-1339660082_thumb.jp

post-6637-0-70738100-1339660178_thumb.jp

Dela på andra sajter

Barn och glass kan bara sluta på ett sätt.

post-3214-0-70631600-1339662841_thumb.jp

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Det enda vackra, genuina och högkvalitativa jag stött på hittills på denna Kinaresa.

Dela på andra sajter

Det enda vackra, genuina och högkvalitativa jag stött på hittills på denna Kinaresa.

Såg nästan ut som du hade sviten, men så tog jag på glasögonen och såg att det var en spegel. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Dina tre staplar av äkta svensk läpptobak fixar nog till en snabbare inre harmoni

än att behöva tragla sig igenom boken "The Three Pillars of Zen" ;)

Det är bara att ladda in en prilla :ok:

SN

Dela på andra sajter

Såg nästan ut som du hade sviten, men så tog jag på glasögonen och såg att det var en spegel. :)

Det är en spegel men faktum är att jag faktiskt fick en svit, eller iallafall vad de kallar "Junior Suite". Jag bor alltid på samma hotell när jag är i Shanghai, och det blir ju några nätter på ett år, så de tyckte väl att jag tjänat ihop till en uppgradering. Vet dock inte vad jag ska med "vardagsrummet" till så det kunde väl lika gärna kvittat. Enda fördelen skulle kunna vara att jag har utsikt åt två håll men det ser ju nästan likadant ut. Jaja, gratis är ju alltid gott.

Dela på andra sajter

Det är en spegel men faktum är att jag faktiskt fick en svit, eller iallafall vad de kallar "Junior Suite". Jag bor alltid på samma hotell när jag är i Shanghai, och det blir ju några nätter på ett år, så de tyckte väl att jag tjänat ihop till en uppgradering. Vet dock inte vad jag ska med "vardagsrummet" till så det kunde väl lika gärna kvittat. Enda fördelen skulle kunna vara att jag har utsikt åt två håll men det ser ju nästan likadant ut. Jaja, gratis är ju alltid gott.

Changdobelt och det är du värd!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Dagens shoppingrunda avklarad. Bra resultat med tanke på att jag var i Sverige.

post-3653-1339667692,12_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Dagens shoppingrunda avklarad. Bra resultat med tanke p�tt jag var i Sverige.

post-3653-1339667692,12_thumb.jpg

Nja, jag skulle vilja säga: "Dåligt resultat med tanke på att du var i Sverige". I Thailand är 2 lådor Leo helt acceptabelt eftersom det inte finns så mycket bättre men i Sverige måste det ju finnas flera hundra bättre alternativ :)

Ändrades av Atom
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nja, jag skulle vilja säga: "Dåligt resultat med tanke på att du var i Sverige". I Thailand är 2 lådor Leo helt acceptabelt eftersom det inte finns så mycket bättre men i Sverige måste det ju finnas flera hundra bättre alternativ :)

Jo, det har du faktiskt rätt i.

Men eftersom det inte verkar bli Thailand detta år så köpte jag mig två tröstkartonger.

Så för att få den riktiga Thailandskänslan så ska jag vänta på kanonväder, ta på mig mitt Singhalinne och sätta mig vid soprummet och känna på lukten samtidigt som jag dricker ölen.

Alla sinnen ska vara med. Det är då man får den äkta känslan.

Dela på andra sajter

Jo, det har du faktiskt r� i.

Men eftersom det inte verkar bli Thailand detta �s�� jag mig tv�r�artonger.

S��tt f�en riktiga Thailandsk�lan s�ka jag v�a p�anonv�r, ta p�ig mitt Singhalinne och s�a mig vid soprummet och k�a p�ukten samtidigt som jag dricker �.

Alla sinnen ska vara med. Det �d�an f�den �a k�lan.

Då förstår jag, lite som att äta köttbullar på IKEA i Bangkok, ett självplågeri för den ädla och äkta känslans skull :)

Ändrades av Atom
Dela på andra sajter

GreenValley

Hette Terrassen tidigare Carl Philip? Tycker jag känner igen byggnaden.

Ändrades av Palmer
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det var restaurangen under Terrassen som hette Carl Philip som numera heter Magnussons

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...