måne Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Nu är det jag som bestämmer(hon åkte till Thailand idag )Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Härligt somriga bilder Kimpa och så fin lill-tösen är(superlativen om Linus har du fått)och Oa är lika söt som vanligt Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Quote Någon som har en vetig förklaring på mitt helt otroliga okunskapsförmåga att kunna ta fina bilder? Med en digitalkamera kostar det ju inget att ta kort, så det är bara att bränna av massor. Har man tur så blir där några lyckade. Detta från norra Thailand t.ex tycker jag är rätt ok. Tog ett par stycken, dom andra blev kass. bilden krymt några kb i Paint för uppladdning på Photobucket *edit* Blev inget förstoringsglas på bilden?? Här är direktlänk http://i201.photobuc...ai/IMG_1325.jpg member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Quote Det enda jag klankar ner på är min egen totala okunskap å oförmåga att kunna ta några bra bilder överhuvud taget kan ju kanske bero på att kamrerorna hatar mig så mycket att dom tycker att jag inte ska ta elletr vara med på kort. Någon som har en vetig förklaring på mitt helt otroliga okunskapsförmåga att kunna ta fina bilder? Av en ren händelse råkade jag ha denna sida uppe samtidigt http://www.mintur.se...tioner/portratt kanske kan vara bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juni 4, 2009 Dela Inlagd Juni 4, 2009 Bild från Nha Trang, Vietnam 2008. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 4, 2009 Dela Inlagd Juni 4, 2009 Quote Bild från Nha Trang, Vietnam 2008. Nice bild, Jan L! Bangkok Dec. 2009 Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Frugans mamma plockar grönsaker som hon säljer på marknaden i naklua Krutgumma 73bast När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Hamnområdet på Koh Sichang, 2/10 -08. Glada damer.efter uträttat behov, Koh Sichang. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Dagens bild nr 1 blir denna utsökta delikatess tillverkad inne i dom djupa djungelområdena strax utanför Phitsanulok Vad är detta?? någon som vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Dagens bild nr 1 blir denna utsökta delikatess tillverkad inne i dom djupa djungelområdena strax utanför Phitsanulok Vad är detta?? någon som vet Lasagne Pla? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pakrad Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 bala, kan inte stavningen men ni kanske förstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Vad är detta?? någon som vet kee carabao? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote kee carabao? :D http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Manet med brunsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Manet med brunsås. Bananen hade rätt...nu skickar jag stafettpinnen vidare till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Ett bokmärke till retstickan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Fortsätter på delikatess temat. Vad är detta som man kan smaska på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Fortsätter på delikatess temat. Vad är detta som man kan smaska på? Jag gissar på silkesmaskar. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Nix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 då gissar jag på getinglarver And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Exactemente. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Quote då gissar jag på getinglarver Quote Exactemente. så vad smakade dom,e det något du rekomenderar And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Tillbaka till trådens ämne.. Skymningen smyger sig på...Hua Hin 27 sept -08. Svåger med fru relaxar efter lite mat..och när den värsta hettan har avtagit, Hua hin 27 sept. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Quote så vad smakade dom,e det något du rekomenderar Smakar ungefär som fluglarver fast lite mer vilt, väldigt gott med en klick vispgrädde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 Firande av det svenska medborgarskapet i dag på Uppsala slott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu