Scandinaviancorner Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Hajfiskare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Full lastad i hård sjö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Idag får man kanske göra en ny tårta och fira Sveriges dag. (obs hemmabakad av mig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 satt och sökte efter lite bra bilder på changflaskor och hittade den här bilden... (inte tagen av mig men publiserad på reseguiden) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 satt och sökte efter lite bra bilder på changflaskor och hittade den här bilden... (inte tagen av mig men publiserad på reseguiden) Det Mr Lantalover..en hedersprick /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 (ändrad) Letar en känd man som inte är full på jobbet http://www.youtube.com/watch?v=S-U7PD25pjc --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?mve4tu Tapatalk Ändrades Juni 6, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Mölndals Festivalen i går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Hade en bildidé i skallen om ett snyggt drakhuvud med endast himlen som bakgrund. Visst - en blå bakgrund kan man ju fixa enkelt i Photoshop, men i Chiang Mai där templen står tätt som risstråna på ett fält, borde det väl gå att hitta ett lämpligt objekt. Jag fick ändå leta länge innan jag slutligen fann den här skallen vid Wat Dokeung. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 En till som laddar för fotbolls em Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Jag vet inte om du sett Morgan och Ola-Connys escapader i vida världen, men blid 11 i ditt första inlägg och nr 8 i ditt andra, så har brudarna halvknutna nävar framför ansiktet. Är det nåt vanligt i Japan,? Hittar ingen youtube med just det klippet , men det är från ett "cafe" där servitriserna håller på och leker med gästerna, bl.a med händerna just så. Pokemon kastet ? Om svaret inte passar så behöver du inte tacka för min medverkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Another nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Faktum så är jag ganska säker på Wwax har rätt i att han säger att dom leker katter. För visst fan säger dom "mjau, mjau" när dom sätter fram händer så. Hur än så är det helt sinnesjukt iaf. Var fan är SLU när man behöver honom, han skulle ju kunna översätta det hela och löst mysteriet. Nåja, det verkar som om jag är skyldig Wwax en ursäkt, skickar med ett Hello Kitty-kit med det andra. @Nicholas: Pokemon leker jag inte med, så jag vet inte vad du menar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Inte dagens bild, men från igår från cruisingen. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Spenderade dagen med en Nationaldagskörning med BMW Klubben i Väst. Starten gick i Kungälv nedanför Bohus Fästning Efter en sväng på slingriga vägar norr om Kungälv tog vi färjan över till Svanesund. Här skulle det lunchas. Tyvärr hade restaurangen bytt ägare och inriktning från Thai till pizza. Men de gjorde riktigt goda pizzor, så den initiale besvikelsen lade sig snabbt. Flera som var ute och finåkte. Här på färjan tillbaka till Stenungsund. Sedan gick färden vidare till Thorskog slott, som ligger mellan Lilla Edet och Kungälv. Här hade BMW i Göteborg en utställning. Det är här de spelar in serien Stjärnorna på slottet. Har lite flera bilder från Thorskog, om intresse finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Slappa gänget i värmen. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Tack Kötthandlarn fina bilder Man tackar ödmjukast Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Lite grabbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Igår var jag ute och tog en vända i frölunda-allén, snålblåsten till trots så finns ändå lite ljus vid horizonten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Full lastad i hård sjö Den bilden finns på många ställen, bla här Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Från och med nu tillåter vi inga bilder ni inte tagit själv, i denna tråd. Blir liksom helt fel om det läggs upp bilder hur som helst ifrån nätet bara för att man tycker de ser kul ut. Detta gäller speciellt en medlem med nu flera "lånade" bilder, utan minsta ord om att de är tagna av andra fotografer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 (ändrad) Hm,dessa har jag förstås inte tagit själv så hoppas det är ok? Några bilder från min och min kära hustrus förlovning 2008 Här skojar jag med brorsan om hur långt vi skulle komma om vi flydde fältet NU!. Inte speciellt långt med killarna i bakgrunden, misstänkte han. Några ur familjen Ring påtagning...dyrt blev det Ändrades Juni 7, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Bangkok tidigare i kväll. Ixus100 plus lite ipad3. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Nu blir detta gårdagens bilder, men hoppas att det är ok. Var riktigt trevligt att strosa omkring på Thorskoks slott. Fina bilar, trevlig inramning och gott väder. Det bjöds på lite god plock-mat. Det visades även fina smycken och klockor, så tur att Fru Sakonnakhon inte var med:-) Nya M5:an Förstod på regnumret att Clion också var på plats. Men han stod nog inne på slottet och stekte:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Föraren till vänster har en riktigt fin klocka. Bra smak har han, vem det nu är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 Ett mini hus blir till utanför Udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu