Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 I den kolsvarta skuggan av den store dtbkk,s bilder så kämpar en annan amatör på . . Trivs fantastiskt bra i BKK men hur skall man klara sig utan dessa vardagliga göromål. Fast det måste väl iofs gå att köpa en vedklyv + andra maskiner man inte kan leva utan även i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Dagens fripassagerare. Jag förklarade att då han/hon/hen inte kunde uppvisa en giltig biljett så måste jag ta ut en tilläggsavgift på 1500kr. Då rullade han/hon/hen ihop sig och spelade död. Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Dagens drinktips från studenterna Dagens hallickstudent Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 F-n ATOM efter att ha sett bilderna på din trädgård så har jag nu varit ute och jobbat på min. 10 liter svett gick det åt. Men jag är inte halv färdig än. Men 10liter svett måste ju tas tillbaka så en låda med LEO har inköpts. Måste säga att ni har en väldigt fin tomt. Mvh Surfaren Tack, jag kan dock inte ta åt mig så mycket av äran. Jag höll på en del i trädgården när vi bodde där men sedan vi flyttade tillbaka till Bkk så är vi bara där runt var tredje helg så det är svärmor som drar det tyngsta lasset, får se hur det går med trädgården när hon ska med oss 3 veckor till Sverige i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Nyss hemkommen från en charter till Marmaris i Turkiet, där jag gjorde "all in" när det gäller charter! Vilket betyder solstol vid poolen och all inclusive men det var precis vad jag var ute efter. Vädret var som Jomtien i tidig december fast med en svalkande bris. Rummet var helt OK! Även utsikten från balkongen! Med lite god vilja hade man havsutsikt om man lutade sig ut! Det fanns en del justa träbåtar! Fast bakongen var inte jättestor! Poolområdet! Denna killen gick under pseudonymen "George Clooney" men det var mest han som trodde på det. Tycker mest han ser ut som Kristoffer i kultumagasinet "Kobra" på SVT! Lite juste havsutsikt från stranden! Och en till! Nattrafik utanför hotellet! Åkte ut på en skärgårdstur och fick se resterna av Cleopatras sommarbostad (det enda som finns kvar från en jordbävning för ca 2000 år sedan)! Justa klippor med azurblått badvatten! Vädret var som sagt bra Ändrades Juni 5, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blå vals hjärta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blå vals hjärta Hmmm. Ser mer ut som min vänstra kula. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hmmm. Ser mer ut som min vänstra kula. Hur ser k--ken ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Min älskling, pushua payaban. /Users/jenstrysberg/Pictures/iPhoto Library/Originals/2012/3 jun 2012/IMG_0157.JPG Ändrades Juni 5, 2012 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Bättre. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hur ser k--ken ut Har inget foto men http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=282461 http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nyss hemkommen från en charter till Marmaris i Turkiet, där jag gjorde "all in" när det gäller charter! Vilket betyder solstol vid poolen och all inclusive men det var precis vad jag var ute efter. Vädret var som Jomtien i tidig december fast med en svalkande bris. Rummet var helt OK! Även utsikten från balkongen! Med lite god vilja hade man havsutsikt om man lutade sig ut! Det fanns en del justa träbåtar! Fast bakongen var inte jättestor! Poolområdet! Denna killen gick under pseudonymen "George Clooney" men det var mest han som trodde på det. Tycker mest han ser ut som Kristoffer i kultumagasinet "Kobra" på SVT! Lite juste havsutsikt från stranden! Och en till! Nattrafik utanför hotellet! Åkte ut på en skärgårdstur och fick se resterna av Cleopatras sommarbostad (det enda som finns kvar från en jordbävning för ca 2000 år sedan)! Justa klippor med azurblått badvatten! Vädret var som sagt bra Tack Kötthandlarn fina bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Hitta denna Ladusvala i uterummet hos min mor. Hälsar pigge01 Taget med min Samsung Galaxy Nexus Ändrades Juni 5, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hitta denna Ladusvala i uterummet hos min mor. Hälsar pigge01 Taget med min Samsung Galaxy Nexus Snygg svala ?? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hon fick en snigel på ögat. Min dotter hitta denna lille fan, ca 4-5 mm kaske. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Plåtad med en riktig lur, HTC. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Inte dagens Kollade lite bilder på en gammal hårddisk och hittade dessa fagra pojkar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blir det någon frukost idag, eller ? Eller ska denna bild vara i Vad åt du idag tråden ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Andersbangkok. Tack för uppskattande kommentar. Dessa bilder är tagna med Canon 5DmarkII, och 24mm/1,4. 5D går att skruva upp till 2500-3200 iso och ändå få ok "noise". Noise går att rätta till i redigeringsprogramet. Det som hjälper till är att gluggen är 1,4 så går att få till det. Sista bilden med 85mm/1,2. Allt handhållet. Första bilden är 1 sekund handhållen. Men drar man upp den lite så ser man att den är lite "mjuk" (finare ord för oskarp) Inte lätt dessa dagar vara ägare till Canon 5DmarkII när alla nuförtiden med en DSLR kamera anser sig vara proffs fotografer [media=] //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Förra var ju rätt så vacker, men sedan blir det så här Fast det är ju också vackert på sitt sätt Ändrades Juni 5, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Buffalo Får du bra betalt för bilderna du säljer till internationella tidningar eller har du som vana att sno copyright-skyddade bilder och posta utan källa? Ändrades Juni 5, 2012 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Är det bara jag som tycker att detta blev lite märkligt foto då flaggstången bryter av bakgrunden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Är det bara jag som tycker att detta blev lite märkligt foto då flaggstången bryter av bakgrunden Nej Ändrades Juni 5, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Inte dagens Kollade lite bilder på en gammal hårddisk och hittade dessa fagra pojkar Fanns det hårddiskar på den tiden, He He. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kentan. Inte lätt! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu