mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Funderat. På uttrycket trådlös telefon, känns lite vilseledande.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Gratis avföring bortskänkes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Syster dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Ljuva susande milda västanvind kom och svalkande smek min bleka kind ! O, sänk dig ned invid min veka fot ! Ack dröj, o dröj hos mig, tag nu min sista suck emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Punktering på väg upp till Angeles City Fillipinerna 1985 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 San Blas island Panama Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Ekvator poliser ombord i Gripsholm Göteborgs stolthet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 En ex Gotländska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Taktik snack till rors Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Färingsö, 2:a juni 2012. Kallt, blåsigt och regningt. Var är sommaren? Taget med min nya Powershot s95. Väldigt nöjd med den. Någon annan som har den? Jag växte upp i Stenhamra Det där såg ut som norra delen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Snott på nätet men alltid aktuellt. Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Återigen, ett stort tack för ditt deltagande. Men du har nog inte sett själva freakshowen med OC och M?Jag är fortfarande undrande vad gäller just denna gestikulation. Faktum så är jag ganska säker på Wwax har rätt i att han säger att dom leker katter. För visst fan säger dom "mjau, mjau" när dom sätter fram händer så. Hur än så är det helt sinnesjukt iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2012 Mängder av fantastiskt fina bilder av dtbkk igen. som vi börjat vänja oss vid vid det här laget. Jag som älskar porträtt tyckte den här bilden var allra bäst. otroligt härlig, skarp färgsprakande porträttbild. Gissar att våran lamai gärna hade varit på plats. Och förresten, såg du till våran Sverige/Jokkmokksexport "blogg-Foki" och hennes fotograferande kille Ricky då? Foki gör tydligen stora pengar på att från Bangkok modeblogga Japan, Manga etc, Och hennes kille är uppenbarligen en väldigt duktig fotograf att dömma av hans alster. http://fokis.se/ [media=]http://www.flickr.com/photos/55582829@N05/sets/72157626649101942/ Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Mängder av fantastiskt fina bilder av dtbkk igen. som vi börjat vänja oss vid vid det här laget. Jag som älskar porträtt tyckte den här bilden var allra bäst. otroligt härlig, skarp färgsprakande porträttbild. Gissar att våran lamai gärna hade varit på plats. Och förresten, såg du till våran Sverige/Jokkmokksexport "blogg-Foki" och hennes fotograferande kille Ricky då? Foki gör tydligen stora pengar på att från Bangkok modeblogga Japan, Manga etc, http://fokis.se/ [media=]http://www.flickr.com/photos/55582829@N05/sets/72157626649101942/ Huva Huva “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Fegisen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Efter att hjälpt Atom med veckans läxor, svarat på ett gäng mail, kört hem till byn, cyklat och lekt med Atom och hennes sysslingar så tänkte jag sätta mig ned och Singhasurfa. Och vad händer? En riktig freakstorm från ingenstanns men lyckligtvis är det redan över så nu får jag min Singha och ett par minuters quality time med MPR Så här såg himlen ut genom min mobil för en timme sedan. Och inte fan blev det bättre väder igår. I morse såg det lika jävligt ut så vi bröt upp tidigt och åkte hem till Bkk. På vägen hem blev vi lite hungriga och svängde av vid Mega och där var det Swedish Festival. Så mycket mer än några Dalahästar och några fraktskadade pepparkakor från IKEA bjöds det dock inte på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Och inte fan blev det bättre väder igår. I morse såg det lika jävligt ut så vi bröt upp tidigt och åkte hem till Bkk. På vägen hem blev vi lite hungriga och svängde av vid Mega och där var det Swedish Festival. Så mycket mer än några Dalahästar och några fraktskadade pepparkakor från IKEA bjöds det dock inte på. Ett större svenskt tillskott blev det väl ändå när du anlände till utställningen, och inte är du fraktskadad heller trots att du har rest ända från möbelriket Tibro. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Ett större svenskt tillskott blev det väl ändå när du anlände till utställningen, och inte är du fraktskadad heller trots att du har rest ända från möbelriket Tibro. SN Ja storre har jag ju blivit under resans gang och det kan nog ocksa ses som en fraktskada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Visakabucha day vid Wat Pathumwanaram i går kväll. Passerade och kikade in. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 fantastiskt!! :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 ellim63. Om du menar mina bilder. TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Visakabucha day vid Wat Pathumwanaram i går kväll. Passerade och kikade in. Jag blir banne mig inte klok på dig! Det är inte möjligt att ta så fina bilder med den utrustning du beskrev i ett annat inlägg! Du har dessutom en fantastisk känsla för bildkomposition! Jag är imponerad! Det är en glädje att se dina alster här! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Andersbangkok. Tack för uppskattande kommentar. Dessa bilder är tagna med Canon 5DmarkII, och 24mm/1,4. 5D går att skruva upp till 2500-3200 iso och ändå få ok "noise". Noise går att rätta till i redigeringsprogramet. Det som hjälper till är att gluggen är 1,4 så går att få till det. Sista bilden med 85mm/1,2. Allt handhållet. Första bilden är 1 sekund handhållen. Men drar man upp den lite så ser man att den är lite "mjuk" (finare ord för oskarp) Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kim och Kenneth, tack för uppskattande kommentarer. Det glädjer mig. Sorry att jag missa er innan. Känner till Fokis och hennes blogg. Har aldrig träffat henne eller Ricky. Kul att det går bra för dem. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Efter att hjälpt Atom med veckans läxor, svarat på ett gäng mail, kört hem till byn, cyklat och lekt med Atom och hennes sysslingar så tänkte jag sätta mig ned och Singhasurfa. Och vad händer? En riktig freakstorm från ingenstanns men lyckligtvis är det redan över så nu får jag min Singha och ett par minuters quality time med MPR Så här såg himlen ut genom min mobil för en timme sedan. F-n ATOM efter att ha sett bilderna på din trädgård så har jag nu varit ute och jobbat på min. 10 liter svett gick det åt. Men jag är inte halv färdig än. Men 10liter svett måste ju tas tillbaka så en låda med LEO har inköpts. Måste säga att ni har en väldigt fin tomt. Mvh Surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu