Babysnake Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Två profeter löser världsproblemen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu e dom lösta. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Dagens bild som egentligen är gårdagens men lika fin ändå på Drivern, hans fru och dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Dagens bild som egentligen är gårdagens men lika fin ändå på Drivern, hans fru och dotter Vem är vem? Ändrades Juni 2, 2012 av Khun Lung Pung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Efter att hjälpt Atom med veckans läxor, svarat på ett gäng mail, kört hem till byn, cyklat och lekt med Atom och hennes sysslingar så tänkte jag sätta mig ned och Singhasurfa. Och vad händer? En riktig freakstorm från ingenstanns men lyckligtvis är det redan över så nu får jag min Singha och ett par minuters quality time med MPR Så här såg himlen ut genom min mobil för en timme sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Strax innan insläpp på Summerburst i Göteborg Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Buffalo Edit av Surin P3: Bilden är inte egentagen och jag skriver då här att detta MÅSTE meddelas med källa till varifrån bilden kommer om man inte tagit den själv. Speciellt i denna tråd vill vi att alla bilder är tagna av den som lägger in bilderna. Bilden ifrån bl.a.: http://www.hardwarezone.com.sg/feature-panasonic-lumix-g-experience-chiang-mai/day-one-mandarin-oriental-dhara-devi-hotel-and-setting-lights-sky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Dagens svinstia i Isaan top kung utanför Udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Dagens kök i Top kung. Skitigare ställe har jag aldrig sett i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Då var det dags för Japansk / mangafestival utanför MBK idag igen. Det är del 1. Fler bilder kommer. Ändrades Juni 2, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Japan där dom inte får lov att visa hönan i tidningen om det är hår på den!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Några till från samma event. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stingra Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Nu e dom lösta. Snake Gammeldansk är beskt och bäst!!! :-D Ändrades Juni 2, 2012 av stingra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Färingsö, 2:a juni 2012. Kallt, blåsigt och regningt. Var är sommaren? Taget med min nya Powershot s95. Väldigt nöjd med den. Någon annan som har den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Färingsö, 2:a juni 2012. Kallt, blåsigt och regningt. Var är sommaren? Taget med min nya Powershot s95. Väldigt nöjd med den. Någon annan som har den? Jag köpte nyligen powershot G12, men funderade även på denna. Bra bild och bra skärpa! Ändrades Juni 2, 2012 av Khun Lung Pung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Värmen... Jag hoppas att den samlar sej för Vinterviken Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Mina bilder är lite försenade. Jag och Balut-Power var och såg Lady Gaga i Bangkok i torsdags som var en upplevelse och folkfest. Snacka om att det var livat både utanför och inne under spelningen. //Broskan En komplettering till mitt gamla inlägg Hittade introt på konserten så ni kan se och höra vilket liv det var. [media=] //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Några till från samma event. Jag vet inte om du sett Morgan och Ola-Connys escapader i vida världen, men blid 11 i ditt första inlägg och nr 8 i ditt andra, så har brudarna halvknutna nävar framför ansiktet. Är det nåt vanligt i Japan,? Hittar ingen youtube med just det klippet , men det är från ett "cafe" där servitriserna håller på och leker med gästerna, bl.a med händerna just så. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Färingsö, 2:a juni 2012. Kallt, blåsigt och regningt. Var är sommaren? Taget med min nya Powershot s95. Väldigt nöjd med den. Någon annan som har den? En gammal fjäderharv upp med väggen verkar det som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jag vet inte om du sett Morgan och Ola-Connys escapader i vida världen, men blid 11 i ditt första inlägg och nr 8 i ditt andra, så har brudarna halvknutna nävar framför ansiktet. Är det nåt vanligt i Japan,? Hittar ingen youtube med just det klippet , men det är från ett "cafe" där servitriserna håller på och leker med gästerna, bl.a med händerna just så. Dom är kattor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Tog ett knäck i Norge för en internationell tidning, anlände till Gjövik sent med tåget och var utsvulten... 115 NOK för en kebabrulle och en cola! Inser att jag lagt mitt pris för jobbet väldigt lågt och budgeten tillåter knappast mig att häcka i hotellbaren spanande efter lite kvinnliga sälklubbare en lördagskväll som denna... Ändrades Juni 2, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Benriach. Jag kan inte Manga. Men när de slängde fram handen framåt så kändes det som de slängde nått mot en. Och de var många som gjorde just den gesten. Kan nån med Mangaintresserat barn som vet. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Det jag skulle vilja ha svar på kommer c:a 34:44 in i klippet. http://www.kanal5play.se/program/322002#!/play/program/322002/video/3924100|/program/322002/video/3924100 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Lägger upp några bilder från i går. Får se vad som händer i Bangkok today... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Me like ,,, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu