Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Varför?Är väl därför man har ett nick på ett forum,för att man vill vara anonym  :whistle: De jag vill ska känna mig vet vem Måne är,ok.Mvh Måne :drinks:

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

fan nu smet han kanske toan? eller äter han :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tråkmåns  :kort::diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Herr Chang

Det krävs ett visst mod alternativt dårskap alternativt berusning för att publicera bilder på sig själv och thaidamen på forumet.

Jag klandrar dock ingen som väljer att inte göra det.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Visdomsord igen changen. men då e vi några i alla fall :drinks:

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Allvarligt...hur många är det som har lagt ut bilder på sig

själv och frugan på detta forum,det kan inte vara många %

Inta jag heller :D   har bara skickat in pics på polarn och hans dam :dance1:

Men du Clion jag har faktiskt sett bilder på måne och han ser

ganska välbärgad ut om man får säga det :crazy:

Dela på andra sajter

har bara skickat in pics på polarn och hans dam :dance1:

Du har även skurit ut en bit av min bild från White Temple i Chiang Rai  och postat som din egen  :na:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

GD/GIF Olympiad i Gävle denna helg

2200 skolelever i årskurs 3 - 6 hade skoj medans deras föräldrar svettades under stekande sol...

13575_f74848ab6f5ba9ca6db940f1d3bb10e3e6

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Du har även skurit ut en bit av min bild från White Temple i Chiang Rai  och postat som din egen  :na:

Det var inte jag,det var polarn..hehe :D
Dela på andra sajter

Det hoppas jag är upp till var och en,min fru(thai) har förbjudit mig att publicera några foton på oss(hon skäms väl för mig)men men,är ingen skönhet så det blir nog bäst med en bild på min gamla hoj  ;) Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vem är skönhet måne inte jag heller

Dela på andra sajter

Då är vi iaf två clion,det kommer nog en vacker dag när vi möts så du får ge dig till tåls.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

svar till gurkan21.

Farang changen kim isan lover gubben lars60 honken Tallviking flor sangsom65 lappen gurkan21

å BTT men jag tvivlar att han ser så ut så det e väll några poseeent skål :drinks:

Dela på andra sajter

Med risk för att Btt med anhängare tycker att jag idylliserar livet i ett norrländskt svensk/thai förhållande så kommer här några helgbilder på de mina. ;)

dgn3.jpg

dgn1.jpg

dgn4.jpg

dgn8.jpg

dgn9.jpg

Lite morsdagstårta med svärmor/farmor.

dgn6.jpg

Tusan vad skön svensk sommar ändå är. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fina bilder kim.vad har du för kamera dina bilder är så skarpa?

Dela på andra sajter

Herr Chang

Det hoppas jag är upp till var och en,min fru(thai) har förbjudit mig att publicera några foton på oss(hon skäms väl för mig)men men,är ingen skönhet så det blir nog bäst med en bild på min gamla hoj  ;) Mvh Måne

Just så Måne! Det är förstås upp till var och en huruvida man vill publicera bilder på sig själv och damen. Jag klandrar ingen som väljer att inte göra det. Om fru Chang fick som hon vill så skulle det inte blivit många bilder från mig...

Jag kan dock bli lite irriterad om man kritiserar andras bilder utan att själv lagt in något. Men det är som tur är ganska sällsynt.

Herr Chang har talat.
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja ja.vi får väll acceptera att månen vill vara anonym.

Men det är inte lika roligt o ge comments när man bara ser hojen

för han har roliga inlägg i bland.

Broder har du inga pics eller vill du också vara anonym?

Dela på andra sajter

Om fru Chang fick som hon vill så skulle det inte blivit många bilder från mig...

Det betyder, enligt min slutsats, att det är Herr Chang som bestämmer hos er....hehe.  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Det enda jag klankar ner på är min egen totala okunskap å oförmåga att kunna ta några bra bilder överhuvud taget kan ju kanske bero på att kamrerorna  hatar mig så mycket att dom tycker att jag inte ska ta elletr vara med på kort.

Någon som har en  vetig förklaring på mitt helt otroliga okunskapsförmåga att kunna ta fina bilder?

Mantra

Dela på andra sajter

Herr Chang

Det betyder, enligt min slutsats, att det är Herr Chang som bestämmer hos er....hehe.  ;)

Haha... om det är något som inte känns viktigt för mig kan jag väl vika mig ;-) Men ja, fru Chang styr och ställer icke över mig.

Det enda jag klankar ner på är min egen totala okunskap å oförmåga att kunna ta några bra bilder överhuvud taget kan ju kanske bero på att kamrerorna  hatar mig så mycket att dom tycker att jag inte ska ta elletr vara med på kort.

Någon som har en  vetig förklaring på mitt helt otroliga okunskapsförmåga att kunna ta fina bilder?

Hej Mantra,

Övning ger färdighet! Det är bara att fortsätta att ta så mycket kort som möjligt. Senare kan man ju sitta och begrunda varför en del kort inte blev så bra. Man lär sig efterhand vad som inte fungerar.

Herr Chang har talat.
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...