FF Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Hade lite energi över efter jobbet, så jag gick en promenad på elslingan här i byn o tog några bilder... En ekorre tyckte jag var vacker, ful,eller konstig, men en lång blick jag i alla fall.. Någonstans i denna röra av hus bor jag.. En något malpacerad pinne i skogen.. En av de sista abetsplaserna här.. Det var allt från FF ikväll www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 I livets slutskede. Den här gamla damen har givit upp - slutat att äta och slutat att dricka. Hon tillbringar sina dagar hemma omgiven av väninnor och släktingar som pysslar om henne. Det är så man skall sluta sina dagar. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 (ändrad) Usch, vilken stark bild, men på något vis visar den något vi för länge sedan förlorat här i Sverige, omtanke! //S edit: En bild som berör mig väldigt mycket Ändrades Maj 30, 2012 av Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Usch, vilken stark bild, men på något vis visar den något vi för länge sedan förlorat här i Sverige, omtanke! //S edit: En bild som berör mig väldigt mycket Det var tanken det - men varför usch? Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Last nite in Bangkok. Bangkok - City of Life. Bildspecial kommer inom kort! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Det var tanken det - men varför usch? Hej Jan! "Usch" var helt fel ordval. Mina tankar gick till min mor när jag såg bilden och vet vad som kommer att hända innom en snar framtid. Tack för dina alltid så proffsiga bilder. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 (ändrad) Usch, vilken stark bild, men på något vis visar den något vi för länge sedan förlorat här i Sverige, omtanke! //S edit: En bild som berör mig väldigt mycket En känga till alla undersköterskor som sliter i vården i Sverige för löner som sällan eller aldrig tillåter resor till Thailand exempelvis. Har bevittnat medmänsklig omtanke och medkänsla här hemma hur ofta som helst men har inget bildbevis. Ändrades Maj 31, 2012 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Ursäkta OT, men jag har länge funderat på varför vissa bilder inte syns i Tapatalk. Någon som vet? T ex fungerar inte bilden "i livets slutskede" här ovanför. Har jämfört url:erna på den bilden och kan konstatera att de skiljer sig ganska mycket från övriga som syns. Finns det olika sätt att ladda upp bilder? Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Thailändare är mycket duktiga i träarbete. Fotölj i ett stycke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag gjorde som FF och tog en promenad. Passade också på att ta lte bilder på omgivningen där jag är mantalsskriven ett tag till. De sista byggnaderna tillhör en granne som för några månader lade ned grisuppfödningen pga fallande priser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag gillar denna lummig promenadväg i Västra Frölunda Vyn påminner en del om en tavla som är målad av Leonid Afremov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Tankning pågår Skickat från min U8860, smarta telefonernas Rålls Råjs Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag gillar denna lummig promenadväg i Västra Frölunda Vyn påminner en del om en tavla som är målad av Leonid Afremov Den tavlan var otroligt vacker. den vill jag ha... Han finns på internet och säljer sina alster uteslutande där vad jag kan förstå då i stort sätt inga gallerier var intresserad av honom i början av hans karriär http://afremov.com/index.php? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Den tavlan var otroligt vacker. den vill jag ha... Han finns på internet och säljer sina alster uteslutande där vad jag kan förstå då i stort sätt inga gallerier var intresserad av honom i början av hans karriär http://afremov.com/index.php? Jag diggar också många av hans oljemålningar - härliga färger och stämningsfulla miljöer. Det finns en som föreställer Jimi Hendrix som är grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag gillar denna lummig promenadväg i Västra Frölunda Vyn påminner en del om en tavla som är målad av Leonid Afremov Hur ger man 100 +karma ? + + + + + + + ..... Kanonbilder, S-N + + + + + .... Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 (ändrad) I livets slutskede. Den här gamla damen har givit upp - slutat att äta och slutat att dricka. Hon tillbringar sina dagar hemma omgiven av väninnor och släktingar som pysslar om henne. Det är så man skall sluta sina dagar. En bild säger mer än 1000 ord. Gripande bild, men samtidigt fruktansvärt bra. Ändrades Maj 31, 2012 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag diggar också många av hans oljemålningar - härliga färger och stämningsfulla miljöer. Det finns en som föreställer Jimi Hendrix som är grym! Grym bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Viharnra Sien Utanför Pattaya Mvh Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Ett av det bästa med våren är när syrenerna blommar. Trist nog så kan man bara njuta av dem under ett par veckor,de hade gärna fått stanna året om.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Jag gjorde som FF och tog en promenad. Passade också på att ta lte bilder på omgivningen där jag är mantalsskriven ett tag till. De sista byggnaderna tillhör en granne som för några månader lade ned grisuppfödningen pga fallande priser. Mantalskriven ett tag till .Nu blir jag nyfiken Luleå eller Bangkok.har faktiskt undrat varför du som Lulegubbe bor utanför Uppsala När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Mantalskriven ett tag till .Nu blir jag nyfiken Luleå eller Bangkok.har faktiskt undrat varför du som Lulegubbe bor utanför Uppsala Kärleken förde mig till Dalarna en gång i tiden och sedan blev det kärlek ala Uppsala. Och nu har jag ju en ny kärlek som för mig till Bangkok...suck Ja,ja..slit och släp.du vet ju hur det är.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Väntar på att få åka båt. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Ser ut som Gotlandsbåten... Här är det skitväder o kallt... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 2012-05-31 HB kallas för det ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 1, 2012 Dela Inlagd Juni 1, 2012 Väntar på att få åka båt. Tapatalk Synd om dig som måste åka Gotlandsbåt, de är så tråkiga och dålig mat ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu