Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Ett litet morgonprojekt me kameran Det börja så här Ojjj en insekt fram me kameran Nu ska jag försöka ta ett sånt däringa foto som man ser i bland i nån blaska eller tvproramm Macrogluggen vart på .men kom inte tillräkligt nära så fram me mellanringen nja svårfotad med sina långa ben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 nedrans fånig osis För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Nu när grilloset lägrar sig över sommarsverige är det hög tid att variera utbudet på grillen. Infånga ett stycke orm på cirka två meter, det bör vara lite längd på reptilen så det blir skapliga grillbitar. I Thailand bör det inte vara jättesvårt att hitta ett användbart exemplar, men satsa på sorter som inte är giftiga - mitt förslag. I Thailand finns cirka 150 olika ormsorter, varav cirka 40 är giftiga. Grillmästarna som befinner sig i Gamla Sviden torde få en del bekymmer att hitta råvaran i skapligt format - men ni får leta. Här nu en liten grundkurs hur ni skall ta vara på maten. Kan ni göra upp en fisk, kan ni även fixa till ormen - smaklig måltid. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Nu när grilloset lägrar sig över sommarsverige är det hög tid att variera utbudet på grillen. Infånga ett stycke orm på cirka två meter, det bör vara lite längd på reptilen så det blir skapliga grillbitar. I Thailand bör det inte vara jättesvårt att hitta ett användbart exemplar, men satsa på sorter som inte är giftiga - mitt förslag. I Thailand finns cirka 150 olika ormsorter, varav cirka 40 är giftiga. Grillmästarna som befinner sig i Gamla Sviden torde få en del bekymmer att hitta råvaran i skapligt format - men ni får leta. Här nu en liten grundkurs hur ni skall ta vara på maten. Kan ni göra upp en fisk, kan ni även fixa till ormen - smaklig måltid. GOTT ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) Mina bilder är lite försenade. Jag och Balut-Power var och såg Lady Gaga i Bangkok i torsdags som var en upplevelse och folkfest. Snacka om att det var livat både utanför och inne under spelningen. //Broskan Ändrades Maj 27, 2012 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Vi här haft en helg med underbart väder här i Uppsala och med en liten karneval Fyrisriver “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Mer från en härlig dag Syrendoften påminner mig om sommarlov när man var barn Hoppsan! avtryckarfingret slant lite Queen´s street “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Vi här haft en helg med underbart väder här i Uppsala och med en liten karneval Fyrisriver Fina billder Khenneth.Själv har vi Hammarkullekarnevalen denna helg.tyvär stod matlagning på programmet men mistänker att Hisingspojken vart där.så förhoppningsvis kommer det nåt sött När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 I Uppsala har katterna egna övergångar Pad Thai smakade alldeles utmärkt Det blev att dansa Rumba i Engelska parken till Tomas Gylling även stayerna fick vara med Tänk om farfar kunde lämna kameran hemma någon gång Universitetsbiblioteket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Fiskebäck i Göteborg Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 I Uppsala har katterna egna övergångar Vänta till Knasen ser det här, universitetsutbildade katter ! med egna skylter Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 sover du inte gumman Nä lilla gubben, jag ska till jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 BBQ i värsta regnvädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Prautchup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Prautchup kiri kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 ,On Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Kiri kahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 ON Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Där kan man inte ta fel på vad det är för en unge. Fallang 100% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Lite från Botaniska Trädgården gbg idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) Gbg har nästan lika fint väder som Bruksvallarna idag Ändrades Maj 27, 2012 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Ibland är dom lugna och fina.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Gbg har nästan lika fint väder som Bruksvallarna idag Måste citera en annan medlem "snö är best på vykort" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu