maakaao Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 OJ strömming redan...Vart fiskar man då?? // I Östersjön Mitt för Ölands norra udde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Det ser ut att vara vid Jungceylon i Patong Det är troligen även fot-fiskarna i den andra bilden. Yes det stämmer bra det, var där för några dagar sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Det är det gamla ursprungliga namnet på Phuket halvön.Mvh Jan Phuket är ingen halvö annars var det rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Jag har fått en ny granne NEJ, nej,nej. Inte det vita Faranghuset. Dom är här ca 5-6 veckor per år, så det kan jag stå ut med. I den gröna lilla palmen mellan husen har en kompis byggt. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Hästgarv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 I Roiet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Vad gör du i Roi-Et då? Öppnar ett fillal? Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 . Vad har hänt? Kulturbilder, tempel och fullt påklädda kvinnfolk! Håller Scandinaviencorner på att odla fram ett diametralt nytt varumärke? - Tja med det nya bildmaterialet så bevittnar vi kanske en sk "total makeover". Amazing Thailand, jo jo - släng dig i väggen! SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Vad har hänt? Kulturbilder, tempel och fullt påklädda kvinnfolk! Håller Scandinaviencorner på att odla fram ett diametralt nytt varumärke? - Tja med det nya bildmaterialet så bevittnar vi kanske en sk "total makeover". Amazing Thailand, jo jo - släng dig i väggen! SN När fan blir gammal så blir han religiös “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 När fan blir gammal så blir han religiös Inte SC inte Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Hoppas att det blir många jordgubbar i år Det blir bilder på väldoftande blommor också. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 I Östersjön Mitt för Ölands norra udde! Jag får nog vänta några veckor tills strömmingen kommer upp till Stockholms skärgård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Några kvällsbilder från Mariestad Varsågod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Strömmingen kom in till sthlms skärgård den 25/4 i år ovanligt tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Strömmingen kom in till sthlms skärgård den 25/4 i år ovanligt tidigt. Är det för sent att rycka strömming? Hade hoppats att rycka lite strömming med tirakens grabbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Några bilder tagna i Singapore feb 2012...Är det möjligen någon som kan stilla min undran om vad dessa flytetyg används till.Kan det vara strålkastare eller möjligen kärleksnästen för de som gillar när det gungar För övrigt är Singapore en stad att återvända till men då utan min fru helst.Tyvärr enda sättet att undkomma shopping och skall bara titta lite.Nix, nästa gång blir en solo resa.sanna mina ord.. .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Första resan till LOS 10 dagar gammal här en månad gammal med morfar Januari 2011 December 2011 andra resan 1 års jubileum Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 En glömd farmarhatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Det är inte för sent Är det för sent att rycka strömming? Hade hoppats att rycka lite strömming med tirakens grabbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Pattaya Beach Panorama. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Skål! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Jag får nog vänta några veckor tills strömmingen kommer upp till Stockholms skärgård Nej strömmingen finns redan inne i Stockholm nu, en kompis har ryckt flera middagar redan. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Vad gör du i Roi-Et då? Öppnar ett fillal? Phuket18.5 Ja ibland måste man lyssna på kärringen ,och åka med på lite sightsing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Börjar man bli lite äldre och dessutom förälskad då är man snart toffel. P18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu