Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Kamala beach Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 är möjligtvis min bäste herre i Phuket nu? kanske även runt den 6 juli? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens sjörövare i Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens fisk Rawaii Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 är möjligtvis min bäste herre i Phuket nu? kanske även runt den 6 juli? Om det är mig du menar så är jag i Khao lak 6 juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 det var dig jag mena, ok jag kommer ner till Phuket den 6 juli, vad synd annars kanske vi kunde tagit en öl ihop, alltid trevligt med sällskap över en bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Rawaii beach häromdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Rawaii Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 det var dig jag mena, ok jag kommer ner till Phuket den 6 juli, vad synd annars kanske vi kunde tagit en öl ihop, alltid trevligt med sällskap över en bira. Åk upp till Khao lak ,det tar bara ett par timmar ,och här finns det också en massa pilsner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens Djonk i Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Åk upp till Khao lak ,det tar bara ett par timmar ,och här finns det också en massa pilsner njä stannar bara 4 dagar sen vidare till BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens fotbad i Patong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens fyllehund i Khao lak Kalle Kii moov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 (ändrad) Tå tar vi två grill-light bilder. Den första bilden visar en grillkväll i planläggningsstadiet och den andra bilden är en fråga. Och varför i helvete gör denna fluffiga del på grillborsten? Vad har den för uppgift? Ähh, vafan! Så länge man fick sig någon öl så bryr jag mig inte ett skit om grillning. Ändrades Maj 23, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Och varför i helvete gör denna fluffiga del på grillborsten? Vad har den för uppgift? Borsta sig i röven med medan man dricker pilsner ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Dagens Djonk i Phuket Det ser ut att vara vid Jungceylon i Patong Det är troligen även fot-fiskarna i den andra bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Borsta sig i röven med medan man dricker pilsner ? Test sker i morgon. Resultat meddelas på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Här kommer några bilder från hamnen när vi fiskade strömming förra veckan Färjan påväg till Visby har just lagt ut, nu börjar strömmingen hugga som bäst Dottern hjälper till att plocka upp strömmingen som dras upp. På en timma så var hinken fylld till brädden Gissa vad det blev till middag dagen efter? Potatismos och strömmingsflundra med färsk persilja från trädgårdslandet! Man åkte den färja ett par för många gånger. Nu behöver jag inte mer. Bor på rätt sidan av Sverige. :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Några bilder från Hong Kong. Tagna med liten kompaktkamera, redigerade med nya Iphoto i Ipad 3. Svårt med touch screen, men man lär sig väl. Dock kund jag inte lägga upp bilderna vida Ipad till MPR. någon som stött på problemet? Tacksam för svar. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godbit Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Det ser ut att vara vid Jungceylon i Patong Det är troligen även fot-fiskarna i den andra bilden. Det är det gamla ursprungliga namnet på Phuket halvön.Mvh Jan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Lars-Rune är på morgonpromenad I vilken stad befinner jag mig? Ledtråd: Stadens namn börjar på U och slutar på sala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Ån har man knatat över några ggr på väg från studenternas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Nej men inte så värst långt bort från Ribbingebäck... Vi får väl fortfarande inspektera på söndag ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Lars-Rune är på morgonpromenad I vilken stad befinner jag mig? Ledtråd: Stadens namn börjar på U och slutar på sala Måste vara ustersynd nejdå välkommen till Uppsala Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Här kommer några bilder från hamnen när vi fiskade strömming förra veckan Färjan påväg till Visby har just lagt ut, nu börjar strömmingen hugga som bäst Dottern hjälper till att plocka upp strömmingen som dras upp. På en timma så var hinken fylld till brädden Gissa vad det blev till middag dagen efter? Potatismos och strömmingsflundra med färsk persilja från trädgårdslandet! OJ strömming redan...Vart fiskar man då?? // Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu