Soengsang Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Hittade en fräck bildserie, tydligen ej montage med PS eller dylikt. http://www.telegraph.co.uk/culture/culturepicturegalleries/9128153/The-fantasy-world-of-ants-photographs-by-Andrey-Pavlov.html?frame=2160871 Ants fishing Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Chiang Rai Beach. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Lång och kort polis Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Lång och kort polis Sent from a Samsung, the mother and original of all smartphones. Äre inte kling och klang som är ute och går Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Pra Ped-då och nu-första bilden från när han var munk som ung grabb och denandra bilden från när han var munk för några veckor sedan, skulle tippa på att det är cirka 45-50 år mellan bilderna. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Kronprinsen är ute och representerar Thailand, tyvärr! Tolkas av mig att tronarvingen är utsedd .Fanns förhoppningar att han skulle hållas på avstånd och prinsessan skulle ta över. Bådar inte gott i mina ögon... Som det är nu finns det ingen tvekan vem som efterträder kungen, men i ögonblicket när han lämnar in så skulle jag hålla mig på ganska behörigt avstånd från kronprinsen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Det är något speciellt med våren i Skåne... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Näe.poliserna är ju Fyrtornet o släpvagnen,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Äre inte kling och klang som är ute och går Nä,det är Måne och clion Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Pra Ped-då och nu-första bilden från när han var munk som ung grabb och denandra bilden från när han var munk för några veckor sedan, skulle tippa på att det är cirka 45-50 år mellan bilderna. Pra Ped? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Ja jag hoppas jag hunnit ut ur Thailand när den gamle kungen lämnar in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Jag hade för mig att vi hade dagen Blomma/Blommor, men jag hittar den inte. Så det fick bli dagens bild(er) Från Palm Hills i morse. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Jag hade för mig att vi hade dagen Blomma/Blommor, men jag hittar den inte. Så det fick bli dagens bild(er) Från Palm Hills i morse. Har du tid med att fota när du spelar golf Är det du som är så jävla bra eller har du dåliga medspelare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Idag såg jag mig tvungen att meddela Skanska om ett förbättringsförslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Skolstart för dottern idag.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Har du tid med att fota när du spelar golf Är det du som är så jävla bra eller har du dåliga medspelare Det står förmodligen folk och svär på varenda tee efter honom Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Har du tid med att fota när du spelar golf Är det du som är så jävla bra eller har du dåliga medspelare Det står förmodligen folk och svär på varenda tee efter honom 1. Det är jag som är så jävla bra . 2. Jag var ensam i morse. Tee-off 06.00. Nästa bokade starttid var 08.00. Det var 10 bokningar totalt idag. Jag kom in in 07.50, trots såsandet med kameran Bollen efter mig var på väg till 1:ans tee, när jag kom in. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 (ändrad) I dag var det skönt att komma hem, får nog tassa ner och stoppa i badstegen Ändrades Maj 22, 2012 av roffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Årets grillning har börjat ta fart. Andra dagen i rad som det grillas. Eftersom jag är svensk så har jag givetvis kollat in väderleksrapporten och den säger mig att det blir grillning varje dag fram till lördag...till att börja med. Några snabba bilder på grill men utan mat. Man kan ju riskera att ni blir hungriga om man publicerar bilder på hederlig svensk grillmat...med thaistuk Först så fuskar man med både påse och eltändare. Vilket betyder att man kan gå därifrån på en gång och öppna sig en öl eller hångla upp frugan i brygga. Rättelse. Först gör man så här för att det ska bli tid över för roligare saker. Kol eller briketter spelar ingen roll. Efter en stund ser det ut så här. Sedan så har man alltid med sig en vän när man grillar. Denna gång blev det inte en Cze eftersom jag inte kommit över hockeyn ännu. Danmark är ett bra land när det gäller hockey. Tillsammans så blir det öl, rök, grill, kol, öl, grill, öl, öl. Nåja, inte idag. Två öl får räcka. Vem bryr sig om mat om man kan dricka öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Några dagsfärska bilder från min närmaste omgivning samt 2 bilder från långsidorna på mitt hus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Idag såg jag mig tvungen att meddela Skanska om ett förbättringsförslag. Underbart SN Tack för du bjuder oss på dina blickar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Några dagsfärska bilder från min närmaste omgivning samt 2 bilder från långsidorna på mitt hus... Bor herrn vid något som heter R...bäck ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Några dagsfärska bilder från min närmaste omgivning samt 2 bilder från långsidorna på mitt hus... Vad är det för något uthus på sissta billden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Bor herrn vid något som heter R...bäck ?? Nej men inte så värst långt bort från Ribbingebäck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 (ändrad) Underbart SN Tack för du bjuder oss på dina blickar Det gäller att ha ögonen med sig - För ett tag sedan så kontaktade jag Skanska ang en av tre parkbäkar som är utplacerade runt en liten gräsmatta på de boendes gemensamma trädgård. Två soffor är vända in mot gräsmattan, men den tredje parkbänken är av någon mystisk anledning placerat åt fel håll. Vem fanken vill sitta där i den gemensamma trädgården och glo in i grannens sovrum? Vi kallar numera stället för "skamvrån". Arkitekten vill ha det så, punkt slut - fick jag till svar - ingen ändring! (prestige) De börjar nog tröttna på mig . . . ha ha Ändrades Maj 22, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu