lars60 Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Quote 2. tillhör Säters kommun = ligger i Säters Kommun. Rätt. Templet ligger i Säters Kommun, men man kan missledas och tro att det ligger i Borlänge eftersom postadressen är Borlänge. Självklart var det så jag menade....ursäktar om det inte var tillräckligt tydligt. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Maj 24, 2009 Dela Inlagd Maj 24, 2009 Hej allihopa! Jag är ny här,verkar att vara ett trevligt forum Hälsningar från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 24, 2009 Dela Inlagd Maj 24, 2009 Ja, här är det trevligt. Tack o lov har vi lite konflikter ibland oxå Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd Maj 26, 2009 Dela Inlagd Maj 26, 2009 Yawarad, Bangkok sommaren 2008 Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 26, 2009 Dela Inlagd Maj 26, 2009 Hej djingen, Intressant första bild... jag skulle inte vilja inventera den butiken ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pakrad Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Bangrakam har du nån anknytning till orten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom65 Inlagd Maj 28, 2009 Dela Inlagd Maj 28, 2009 Tagen i Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 Dagens! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Kör några bilder från Sukhothai april 09 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Gurkan! Vem har tagit dessa foton? Eller har du blivit kulturell sen du påbörjade din vita period Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Fram me piccsen fegis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 På månes begäran lägger jag in några bilder till från Sukhothai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Klockrent Gurkan Mvh Måne-gissa vad HAN gör Mhv Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Måne fram med dom nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Quote Klockrent Gurkan Mvh Måne-gissa vad HAN gör Mhv Måne VAD HAN GÖR??? HAN har väl hela Örebros damkör i knät förstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Gurkan21 har du några pics på månen? han verkar vara blyg men har ofta giftiga komments .ps e han från gnäll bältet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Kyparen Dolda kameran Nä nu får vi flabba lite När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 En vänlig dam visar oss vilken båt vi ska ta till Koh Sichang.när vi är vid hamnen i Siracha, 2/10 -08. Sambo med äldre syster och dotter. http://www.ko-sichang.com/index.html [img alt=http://gi53.photobucket.com/groups/g50/6AREHZ4G6L/Thailand3761.jpg width=900 height=679]http://gi53.photobuc...hailand3761.jpg SV: Dagens bild Den båten pekade hon på! [img alt=http://gi53.photobucket.com/groups/g50/6AREHZ4G6L/Thailand3821.jpg width=900 height=679]http://gi53.photobuc...hailand3821.jpg SV: Dagens bild Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Någon som vet vilken effekt man använder i photoshop för att få "svärtan" som djingen hade i sina bilder på föregående sida? Extremt snygga bilder! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pakrad Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Hej Provar igen och frågar Bangrakam om du har någon anknytning till Bangrakam, varför jag undrar är för att vi håller till några kilometer från Bangrakam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 kom i gen nu måne jag ser att du kikar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Clion!Går det lättare om jag sätter in en bild på Tom Cruise?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 nä. du har väll rest också? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 va mjuk du va i tonen. börjar du svettas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Här e jag+tant kan jag få se dej o tant När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu