mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Kusinplask.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 hade igår 2 riktiga proffs hemma för ett jobb i trädgården. (granen var ca 12-14 meter hög). arbetet tog ca 4 timmar då hann dom med att fika o köra bort 4 lass o kratta upp skräp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Tänkte laggt in den i Humortråden men njaa Vissa köper en Rembrant å sitter med nåt rött å glor Clirre är nog lika stollig men ja kör med det vita När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Snapshot från realtid, Ty nyvaken ... Gulsot ???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nästa bild Eckorren har städatt Men fick tydligen syn på några karrtonger När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Premiärtur Jag älskar dig samma humor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Texten försvann.. Bara inte du gör det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Fasten your seat belt vi går in för landning i Chiang mai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Dagens framvagnsinställning. Hur mycket han än gasade kom han inte framåt Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Solen värmde riktigt bra idag. En tur på landet blidde det. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Saknar en god bit kött som man får på utvalda ställen i Bangkok just nu... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Forsmark 4 i bakgrunden och en blå/gul bovsnappare i förgrunden Äntligen är våren här i Uppsala...........Hoppas jag Två gamla hästhandlare från förr här på Vaksalatorg Torghandel tycker jag om, men det var roligare förr när det fanns mera mat och grönsakshandlare Min farfar sålde grönsaker på torget för länge sedan Diversehandlare och tanten har gått och blivit rödhårig!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Vaksala loppis är nog trevligt, men tycker det är mest bråte dom säljer! Bodde ett antal år strax ovanför, på Hjalmar Brantingsgatan. mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Forsmark 4 i bakgrunden och en blå/gul bovsnappare i förgrunden Äntligen är våren här i Uppsala...........Hoppas jag Två gamla hästhandlare från förr här på Vaksalatorg Torghandel tycker jag om, men det var roligare förr när det fanns mera mat och grönsakshandlare Min farfar sålde grönsaker på torget för länge sedan Diversehandlare och tanten har gått och blivit rödhårig!!! Fina bilder . Frugan gör sej bättre i svart hår men det röda håret kanske gav en härlig "bieffekt" . Mvh Hn Ändrades Maj 19, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Fina bilder . Frugan gör sej bättre i svart hår men det röda håret kanske gav en härlig "bieffekt" . Mvh Hn Hon har låst in sig i badrummet nu......tror hon håller på och färgar om igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Forsmark 4 i bakgrunden och en blå/gul bovsnappare i förgrunden Äntligen är våren här i Uppsala...........Hoppas jag Två gamla hästhandlare från förr här på Vaksalatorg Torghandel tycker jag om, men det var roligare förr när det fanns mera mat och grönsakshandlare Min farfar sålde grönsaker på torget för länge sedan Diversehandlare och tanten har gått och blivit rödhårig!!! Som jag har letat efter forsmark 4...nu måste jag upplysa arbetskamraterna att den verkligen finns! ( Från en forsmarks slav ) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En del av torget var reserverat för Många fina bilar var det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Som jag har letat efter forsmark 4...nu måste jag upplysa arbetskamraterna att den verkligen finns! ( Från en forsmarks slav ) Mvh. borje222 Jäpp! Här använder vi Fyrisån som kylvattenkanal Hälsningar Kenneth som var med och byggde tvåan en gång i tiden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Mera Tyskar Finn ett fel?? Tycker den ser ut som en gammal Kapitän -62 i fronten och resten MB190 -62 Huvlås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Fortsätter med några Uppsalabilder till, sedan så ska ni få slippa mig mer idag! Lady in red Eftersom jag ibland jobbar i Forsmark så har jag även tillträde till fyran Några bilder tagna genom tonat fönster från UKK som det igentligen heter Vaksalatorg frugan med kompisar Vaksalaskolan med Libyen och Örebro i bakgrunden Det gula huset i bakgrunden heter Tripoli och en svamp i horisonten Ändrades Maj 19, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 hade igår 2 riktiga proffs hemma för ett jobb i trädgården. (granen var ca 12-14 meter hög). arbetet tog ca 4 timmar då hann dom med att fika o köra bort 4 lass o kratta upp skräp! 4 timmar sov dom över Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nu längtar man ner till huset Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Uppsalas mest kända siluetter från vänster Slottet, Carolina Rediviva och Domkyrkan Norra tornet och Gunillaklockan The Dome Bra att ha zoom om man glömt klockan hemma Ett tips om man vill ha god hemlagad tzatziki, köpa goda oliver eller div fetaostfyllda paprikor/phefferoni mm grymt god fetaost så är detta rätt ställe hos min kompis Dimitri med fru eller andra goda Grekiska specialiteter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Den 19 maj var det två år sen våldsamheterna i Bangkok. Rödtröjorna hade en stor demonstration vid Ratchaprsong. Några bilder från den. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Uppsalas mest kända siluetter från vänster Slottet, Carolina Rediviva och Domkyrkan Norra tornet och Gunillaklockan The Dome Bra att ha zoom om man glömt klockan hemma Ett tips om man vill ha god hemlagad tzatziki, köpa goda oliver eller div fetaostfyllda paprikor/phefferoni mm grymt god fetaost så är detta rätt ställe hos min kompis Dimitri med fru eller andra goda Grekiska specialiteter Där handlade jag en del när jag bodde där! Dom har några år på nacken nu, jag flyttade -87 (pga Thailand) DEt heter väl Tripoli, inte Libyen! Köpte en 2a där , men blev bara en månads boende innan det var dags för Los ffg. Mvh Amja Ändrades Maj 19, 2012 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu