Kentan Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Från dagens lek och stoj i Bruksvallarna Jämtland där sommaren känns ganska avlägsen I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Från dagens lek och stoj i Bruksvallarna Jämtland där sommaren känns ganska avlägsen Snyggt som bara den!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Får bli på lilla Joshua vårat minsta barnbarn.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Det där "skämtet" hörde jag första gången när skinnskallarna & Paolo Roberto med company boxades vid Kungsan under 90-talet...tröttsamt "skämt" Ok, det är alltså din åsikt som bestämmer vad som är ett bra skämt eller inte? För mig är din uppfattning i frågan lika intressant som det som katten gör i lådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Från dagens lek och stoj i Bruksvallarna Jämtland där sommaren känns ganska avlägsen Ett litet klargörande,,,,Bruksvallarna ligger i Härjedalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Ett litet klargörande,,,,Bruksvallarna ligger i Härjedalen Bra påpekande var jag som var slarvig och skulle skrivet Jämtlands län men vilket kan bli lite fel i detta fall då det är ett av Sveriges största. //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Från dagens lek och stoj i Bruksvallarna Jämtland där sommaren känns ganska avlägsen Ser jätteskoj ut. På bild i alla fall. Men jag fryser redan vis tanken på att utsätta kroppen för snö. I alla fall när inte fullt så kalla alternativ existerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nej, Bara växt upp i Stockholm med omnejd. aha ok jag jobbar i tuben sen 25 år tillbaka nämligen, fina bilder på gamla vagnar mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 . även kallad Vitlöksexpressen! . även kallad Vitlöksexpressen! Tycket det så ut som Rissnedepån, där har man varit några ggr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Ej dagens men dock en bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Funkade inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nu blev det bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nu blev det bild Fina bilder men vad är det för ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Texten försvann.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nu blev det bild Utan testskott Bra jobbat Fina Bilder här åxå Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Gustaf tar ett morgonpass på altanen Passar på att smygkika på duv-paret på gräsmattan genom springan under altanräcket Nä. Det är för jobbigt att jaga fåglar vid min höga ålder (14 år) så jag tar en paus till och drömmer om det istället Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Fina bilder men vad är det för ställe? Kommer inte ihåg, frugan drog runt mig på en massa saker. Men vi utgick ifrån Jomtien, så någonstans där i närheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Utan testskott Bra jobbat Fina Bilder här åxå Tack... Ibland lyckas man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Premiärtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Kommer inte ihåg, frugan drog runt mig på en massa saker. Men vi utgick ifrån Jomtien, så någonstans där i närheten Fel av mig. Frågade frugan och hon sa att det låg utanför BKK En park med kopior av kända verk/byggnader i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Mae Salong i Chiang Rai provinsen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Tycket det så ut som Rissnedepån, där har man varit några ggr Helt rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Inte dagens bild kanske men ändå! Mamma o stora syster med en lite Drik på vänsterkanten. Tror det är från Hjo hamnen cirka 1974... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Snapshot från realtid, Ty nyvaken ... Ändrades Maj 19, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Godsaker.. Från Koh Kret.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu