Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Guest borichiangmai

Dottern vet att det är svinkallt i vattnet när hon hoppar där av minen.

Bornholm för ett tag sedan

Ha det

post-8504-0-66877500-1337008320_thumb.jp

Dela på andra sajter

Khun Chang

Är

Några till från helgen. Det är ok va?

Från The Nest va? Är det bra där? Jag ska bo på Le Fenix i sommar.

Dela på andra sajter

Är

Från The Nest va? Är det bra där? Jag ska bo på Le Fenix i sommar.

Tveksamt om det är Nest, men jag kan ha fel.

Angående Le Fenix så tycker jag att det var en besvikelse hotel mässigt, lite väl slitet, kändes lite sunkigt...

The Nest kan jag rekommendera, dock kanske mer ett ställe och sitta och fläta fingrar på i de stora ”sängarna” men helt ok att starta kvällen på om inte annat... När jag tänker på det så har jag nog aldrig varit där sent utan alltid gått vidare vid 23-24 tiden, så kanske DTBKK kan säga om det är mer drag efter att farbror bob har gått där ifrån...

Om inte annat så kan man ta sig en ”liten” Mojitos i goda vänners lag...

//bob

post-5045-0-22356000-1337018431_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lite trist :52: huvfan flög upp i morse när jag var på väg till jobbet.Blåste halv orkan så en fem laxar försvann där :wild:

post-3713-0-37102200-1337019612_thumb.jp

post-3713-0-81970600-1337019628_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tallviking

Bilens sätt att protestera mot att du ännu kör med dubbdäck ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lite trist :52: huvfan flög upp i morse när jag var på väg till jobbet.Blåste halv orkan så en fem laxar försvann där :wild:

Konstigt!

Jag ser ju att helförsäkringen hänger i rutan.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bilens sätt att protestera mot att du ännu kör med dubbdäck ? :whistle:

Örnblicken .vi hadde is på rutorna i förra veckan.Ha Ha Ha tänkte just på dig när ja la in billden nu kommer nog nått giftigt svar från Tallen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Konstigt!

Jag ser ju att helförsäkringen hänger i rutan.

Just precis :thumbsup: Men budda svek mig :prank::36:

Dela på andra sajter

Tallviking

Örnblicken .vi hadde is på rutorna i förra veckan.Ha Ha Ha tänkte just på dig när ja la in billden nu kommer nog nått giftigt svar från Tallen

Du vet hur jag är

Tur du har en "reservbil" :crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du vet hur jag är

Tur du har en "reservbil" :crazy:

Jo tur är väll det.men jag våndas köra bland alla stressade stollar är inte roligt för å inte tala om grus och stenskott som är här nu med ombygnaden av 45 an men förhoppningsvis har jag den tillbaks i nästa vecka

1000kr för huven på skroten inte så noga att huven blir blå eller röd har den bara till jobbet 37000 mil nu 1700 i självrisk för rutan

Dela på andra sajter

MPR:s okrönte Thai-Bingo Rimér!

Snygga motiv som vanligt.

Corocco. Tack. Men kör inte Bingo lite mer avklätt? Ska se om jag kan fixa fram det också.

dtbkk ----------> nightlifte

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tallviking

Jo tur är väll det.men jag våndas köra bland alla stressade stollar är inte roligt för å inte tala om grus och stenskott som är här nu med ombygnaden av 45 an men förhoppningsvis har jag den tillbaks i nästa vecka

1000kr för huven på skroten inte så noga att huven blir blå eller röd har den bara till jobbet 37000 mil nu 1700 i självrisk för rutan

Helt otroligt att du hållit den rullande så långt

Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där !

Dela på andra sajter

Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där !

k

känns som det går i samma fart här som den beryktade vägen i Jomtien :crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

45an ska va färdig nästa år i Dec Trollhättan Gbg Det har vart välldigt jobbigt men nu går det bra från södra Älvängen ner till Bohus..Ds men det blir välldigt fint när det blir klart

jo clion har hängt med bra den går bra maskinelt lite rost men men.det jag har hafft problem med nu det sista är att fläktremmen har hoppat men det är löst nu efter ett byte av nåt hjul .sen köppte vi en beg växelströmmsgenerator.och den har sluttat ladda.så jag får ladda batteriet efter jag kommit från jobbet.så antagligen fick jag inte igen huven riktigt

Dela på andra sajter

Khun Chang & Bob.

Bilderna tagna under Bar/Klubb-runda som anordnas på Suk 11 en helg i månaden. Man besöker Bed, Q-bar, och Nest under två timmar på varje ställe. I lördags kväll kom barrundegänget till Nest klockan 01.00 och då var det redan mycket folk (som de flesta lördagkvällar). Så det var en riktig trevlig kväll på Nest tycker jag.

Så några av bilderna tagna på Nest, japp.

Bra eller inte. Både och tycker jag. Som klubb är det kanske inte så bra - det är ju inte byggt som klubb. Men det är som Bob skriver ett bra ställe att börja kvällen på om man vill gå vidare sen, beroende på sällskap.

Dock har de temakvällar som Salsakvällar som kan vara bra om man gillar det. Torsdagar kör det soft livemusik. Sen är maten bra, de har ofta bra promotions som Mojito Mondays och liknande.

Om hotellet är bra eller inte? Har aldrig bott där, men hotellet har väl nått år på nacken. Sen ligger ju poolen inomhus. Sola blir svårt. Dock bra läge om man vill hänga på soi 11 på kvällarna.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Då måste jag veta vilka ni är har haft video city i många år sedan 81

Video city!!

Denna underbara instution men det blev inte detsamma efter flytten till Kortedala torg.

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Khun Chang & Bob.

Bilderna tagna under Bar/Klubb-runda som anordnas på Suk 11 en helg i månaden. Man besöker Bed, Q-bar, och Nest under två timmar på varje ställe. I lördags kväll kom barrundegänget till Nest klockan 01.00 och då var det redan mycket folk (som de flesta lördagkvällar). Så det var en riktig trevlig kväll på Nest tycker jag.

Så några av bilderna tagna på Nest, japp.

Bra eller inte. Både och tycker jag. Som klubb är det kanske inte så bra - det är ju inte byggt som klubb. Men det är som Bob skriver ett bra ställe att börja kvällen på om man vill gå vidare sen, beroende på sällskap.

Dock har de temakvällar som Salsakvällar som kan vara bra om man gillar det. Torsdagar kör det soft livemusik. Sen är maten bra, de har ofta bra promotions som Mojito Mondays och liknande.

Om hotellet är bra eller inte? Har aldrig bott där, men hotellet har väl nått år på nacken. Sen ligger ju poolen inomhus. Sola blir svårt. Dock bra läge om man vill hänga på soi 11 på kvällarna.

Tackar för upplysningarna dtbkk.

Tror jag gav 3000 B för Mojitosen, men det var bara början på en ”spare no expense” kväll så det var bara att gasa och sedan öka...

//bob

Dela på andra sajter

Äntligen...

af613569.jpg

Så nu får man sätta igång och signera och packa böckerna för de väntande kunderna.

Kram på er!

Jag är så lycklig!

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hockey, Quarter Pounder och en Clirr

post-9225-0-31616200-1337079216_thumb.jp

Tack för att du bjuder på dig själv :thumbsup: Nu fick ja ett ansikte men tyvär har ja nog glömmt det i vinterviken :sFduh:

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Äntligen...

af613569.jpg

Så nu får man sätta igång och signera och packa böckerna för de väntande kunderna.

Kram på er!

Jag är så lycklig!

Magrood

Bra gumman du är :thumbsup:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Skakar du bokstäverna innan du lägger in dom :crazy:

Tyvär finns det ingen som hjälper mig.Stavningskontrollen har försvunnit både på explorer å firefox :supe:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...