Guest borichiangmai Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Dottern vet att det är svinkallt i vattnet när hon hoppar där av minen. Bornholm för ett tag sedan Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Undrar vad vi har här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Är Några till från helgen. Det är ok va? Från The Nest va? Är det bra där? Jag ska bo på Le Fenix i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Är Från The Nest va? Är det bra där? Jag ska bo på Le Fenix i sommar. Tveksamt om det är Nest, men jag kan ha fel. Angående Le Fenix så tycker jag att det var en besvikelse hotel mässigt, lite väl slitet, kändes lite sunkigt... The Nest kan jag rekommendera, dock kanske mer ett ställe och sitta och fläta fingrar på i de stora ”sängarna” men helt ok att starta kvällen på om inte annat... När jag tänker på det så har jag nog aldrig varit där sent utan alltid gått vidare vid 23-24 tiden, så kanske DTBKK kan säga om det är mer drag efter att farbror bob har gått där ifrån... Om inte annat så kan man ta sig en ”liten” Mojitos i goda vänners lag... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Lite trist huvfan flög upp i morse när jag var på väg till jobbet.Blåste halv orkan så en fem laxar försvann där När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Bilens sätt att protestera mot att du ännu kör med dubbdäck ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Lite trist huvfan flög upp i morse när jag var på väg till jobbet.Blåste halv orkan så en fem laxar försvann där Konstigt! Jag ser ju att helförsäkringen hänger i rutan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Bilens sätt att protestera mot att du ännu kör med dubbdäck ? Örnblicken .vi hadde is på rutorna i förra veckan.Ha Ha Ha tänkte just på dig när ja la in billden nu kommer nog nått giftigt svar från Tallen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Konstigt! Jag ser ju att helförsäkringen hänger i rutan. Just precis Men budda svek mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Örnblicken .vi hadde is på rutorna i förra veckan.Ha Ha Ha tänkte just på dig när ja la in billden nu kommer nog nått giftigt svar från Tallen Du vet hur jag är Tur du har en "reservbil" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Du vet hur jag är Tur du har en "reservbil" Jo tur är väll det.men jag våndas köra bland alla stressade stollar är inte roligt för å inte tala om grus och stenskott som är här nu med ombygnaden av 45 an men förhoppningsvis har jag den tillbaks i nästa vecka 1000kr för huven på skroten inte så noga att huven blir blå eller röd har den bara till jobbet 37000 mil nu 1700 i självrisk för rutan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 MPR:s okrönte Thai-Bingo Rimér! Snygga motiv som vanligt. Corocco. Tack. Men kör inte Bingo lite mer avklätt? Ska se om jag kan fixa fram det också. dtbkk ----------> nightlifte "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Jo tur är väll det.men jag våndas köra bland alla stressade stollar är inte roligt för å inte tala om grus och stenskott som är här nu med ombygnaden av 45 an men förhoppningsvis har jag den tillbaks i nästa vecka 1000kr för huven på skroten inte så noga att huven blir blå eller röd har den bara till jobbet 37000 mil nu 1700 i självrisk för rutan Helt otroligt att du hållit den rullande så långt Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Helt otroligt att du hållit den rullande så långt Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där ! k känns som det går i samma fart här som den beryktade vägen i Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Helt otroligt att du hållit den rullande så långt Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där ! Helt otroligt att du hållit den rullande så långt Blir dom aldrig färdiga med 45:an. Känns som dom hållit på hur länge som helst där ! 45an ska va färdig nästa år i Dec Trollhättan Gbg Det har vart välldigt jobbigt men nu går det bra från södra Älvängen ner till Bohus..Ds men det blir välldigt fint när det blir klart jo clion har hängt med bra den går bra maskinelt lite rost men men.det jag har hafft problem med nu det sista är att fläktremmen har hoppat men det är löst nu efter ett byte av nåt hjul .sen köppte vi en beg växelströmmsgenerator.och den har sluttat ladda.så jag får ladda batteriet efter jag kommit från jobbet.så antagligen fick jag inte igen huven riktigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Du får inte gömma bag in boxarna under huven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Khun Chang & Bob. Bilderna tagna under Bar/Klubb-runda som anordnas på Suk 11 en helg i månaden. Man besöker Bed, Q-bar, och Nest under två timmar på varje ställe. I lördags kväll kom barrundegänget till Nest klockan 01.00 och då var det redan mycket folk (som de flesta lördagkvällar). Så det var en riktig trevlig kväll på Nest tycker jag. Så några av bilderna tagna på Nest, japp. Bra eller inte. Både och tycker jag. Som klubb är det kanske inte så bra - det är ju inte byggt som klubb. Men det är som Bob skriver ett bra ställe att börja kvällen på om man vill gå vidare sen, beroende på sällskap. Dock har de temakvällar som Salsakvällar som kan vara bra om man gillar det. Torsdagar kör det soft livemusik. Sen är maten bra, de har ofta bra promotions som Mojito Mondays och liknande. Om hotellet är bra eller inte? Har aldrig bott där, men hotellet har väl nått år på nacken. Sen ligger ju poolen inomhus. Sola blir svårt. Dock bra läge om man vill hänga på soi 11 på kvällarna. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Då måste jag veta vilka ni är har haft video city i många år sedan 81 Video city!! Denna underbara instution men det blev inte detsamma efter flytten till Kortedala torg. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Khun Chang & Bob. Bilderna tagna under Bar/Klubb-runda som anordnas på Suk 11 en helg i månaden. Man besöker Bed, Q-bar, och Nest under två timmar på varje ställe. I lördags kväll kom barrundegänget till Nest klockan 01.00 och då var det redan mycket folk (som de flesta lördagkvällar). Så det var en riktig trevlig kväll på Nest tycker jag. Så några av bilderna tagna på Nest, japp. Bra eller inte. Både och tycker jag. Som klubb är det kanske inte så bra - det är ju inte byggt som klubb. Men det är som Bob skriver ett bra ställe att börja kvällen på om man vill gå vidare sen, beroende på sällskap. Dock har de temakvällar som Salsakvällar som kan vara bra om man gillar det. Torsdagar kör det soft livemusik. Sen är maten bra, de har ofta bra promotions som Mojito Mondays och liknande. Om hotellet är bra eller inte? Har aldrig bott där, men hotellet har väl nått år på nacken. Sen ligger ju poolen inomhus. Sola blir svårt. Dock bra läge om man vill hänga på soi 11 på kvällarna. Tackar för upplysningarna dtbkk. Tror jag gav 3000 B för Mojitosen, men det var bara början på en ”spare no expense” kväll så det var bara att gasa och sedan öka... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Hockey, Quarter Pounder och en Clirr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Äntligen... Så nu får man sätta igång och signera och packa böckerna för de väntande kunderna. Kram på er! Jag är så lycklig! Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 (ändrad) Hockey, Quarter Pounder och en Clirr Tack för att du bjuder på dig själv Nu fick ja ett ansikte men tyvär har ja nog glömmt det i vinterviken Ändrades Maj 15, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Äntligen... Så nu får man sätta igång och signera och packa böckerna för de väntande kunderna. Kram på er! Jag är så lycklig! Magrood Bra gumman du är När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Bra gumman du är Skakar du bokstäverna innan du lägger in dom Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Skakar du bokstäverna innan du lägger in dom Tyvär finns det ingen som hjälper mig.Stavningskontrollen har försvunnit både på explorer å firefox När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu