Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Vackra bilder. Hört att du kan ha en sikt på upp till 60-70 meter runt polerna. Tydligen där sikten är som bäst på hela jorden. Ungefär samma sikt som du får i destilerat vatten. Dyker själv, men har bara open water. Var ute vid similan för 2 år sen och dök. Riktigt bra. Dyker bara i lårviken sämre sikt än i Nybroviken. Shit. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 36 år sen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Här kan man snacka om felparkering. Eller felnavigering. Eller vad det nu är frågan om. Ungefär lika malplacerad som båten måste väl denna torped vara. Och inte känns den mindre malplacerad av att den flankeras av ett par kanoner. Några hundra år äldre. Både båten och torpeden kan hittas vid detta något "krigiska" tempel. Prince Chumphon's Monument nere på en av Chumphon's stränder. Prince Chumphon, en son till Rama V, var skapare av Thailand moderna flotta och båten ovan är uppkallad efter honom. Vilken kanske kan förklara varför den bevarats. Och det var dessutom en torpedbåt. Vilket kanske kan förklara den något udda placerade torpeden. Gillar man att bada utan störande inslag av försäljare och andra badande eller löst folk i största allmänhet kan dock stranden rekommenderas. Bilden är plåtad från monumentet och visar bara en mycket liten del av den kilometerlånga stranden. Men folktätheten på stranden blir knappast större än så här. Även om restaurangerna har lite gäster på söndagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Om bilderna är för djärva så får modsen flyttar dom till nightlife. Dagens påsättning! Dagens rumpa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Moraliskt förfall på MPR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Efter omväxlande sol och regn har nu vädret stabiliserat sig och grillen har tänts. Lillkrabbans mat det mesta utom en sak som jag ska grilla, vilken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Khao Takiab beach sista april, inte mycket folk... Billig dryck! Lite näring mellan baden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Risfält i träda(?) utanför Ban Dung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Många här på MPR har ju frågat mig om vad för olika användningsområden det finns för träslevar, och jag vill nu delge er ett nytt användningsområde för träsleven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Många här på MPR har ju frågat mig om vad för olika användningsområden det finns för träslevar, och jag vill nu delge er ett nytt användningsområde för träsleven. Det var dagen bästa :14: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Undrar va fan bilden blev suddig för. Snake Du är fanimig kungen här...Tobias Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Last nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Blomsteräng i Chiangmai nu på morgonen. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Last nite in Bangkok: MPR:s okrönte Thai-Bingo Rimér! Snygga motiv som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Vaknar upp till en strålande morgon i Hemfosa. Godmorgon Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Corocco. Tack. Men kör inte Bingo lite mer avklätt? Ska se om jag kan fixa fram det också. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Å gomorron right back kompis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Det tar sig i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Om bilderna är för djärva så får modsen flyttar dom till nightlife. Dagens påsättning! Dagens rumpa. Ja fy var är moderatorerna när man behöver dom som mest, grovt förfall på denna tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 Änder. Går säkert att tillreda med lite chili och fisksås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Så var det dagen då skolan började. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Nä, men jag vet vem du är. Hehe... Jo, du vet nog vem jag är. Mysteriet tätnar :crazy: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Utomhusserveringsväder i söndags ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Några till från helgen. Det är ok va? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu