Surin P3 Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Gårdagens sista bild. Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Gårdagens sista bild. Skickat med Tapatalk/iPhone Kanonfin, P3 (klapp, klapp, klapp) (hittar inga smyilisar på min iPad) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Ja dessa är hälsan själv kan vara nyttigt ibland. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Nu är det inte långt kvar tills man sitter på Maitans och släcker törsten Mvh SWEDEMAN Sommarlätt. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Utsikten från Chatrium Riverside Hotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Igelkott med radioantenn, Eller? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Vart fan jobbar man. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Morgontrött !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 (ändrad) . Ändrades Maj 12, 2012 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 (ändrad) Denna frysna individ satt pa min Issanhandbroms i fullregn, till stan typ 20km Ändrades Maj 12, 2012 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Bilder från Antarktis otroligt bra sikt under vattnet. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Bilder från Antarktis otroligt bra sikt under vattnet. Ha det Är det du som dyker?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Är det du som dyker?? Han har bara tagit en kallsup. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Han har bara tagit en kallsup. Snake En kall sup är aldrig fel... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 En sup ska vara rumstempererad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Undrar va fan bilden blev suddig för. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 En sup ska vara rumstempererad. Smaken å baken å allt det där, Jag gillar en immig till sillen. Byxvarm nubbe får andra hålla på med. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Grillträffen i Vinterviken -11 http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 (ändrad) Smaken å baken å allt det där, Jag gillar en immig till sillen. Byxvarm nubbe får andra hålla på med. Jag har två burkar sill här om du kommer förbi, Laowhisky, finwhisky och Laonubbe. EDIT; Glömde du kommer med bil. Ändrades Maj 12, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Grillträff -09 http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Är du född 1971 och har bott i Kortedala hela ditt liv? Gick du i Utmarksskolan. det måste du ha gjort eftersom Gärdsåsskolan (nuvarande Kortedala Gymnasiet) lades ner? Då måste jag veta vem du är! Själv är jag 72:a Nä, men jag vet vem du är. Hehe... Jo, du vet nog vem jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Är det du som dyker?? Nej inte på dessa bilder är bara leverantör av delar av utrustningen som används där. Det är amerikanska marinbiologer Men har dykt i sådana förhållanden har nu trappat ner efter 25 år i dykbranschen är bara tillverkare nu. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Då måste jag veta vilka ni är har haft video city i många år sedan 81 Inte säkert du vet vem jag e, men har du haft den sen 81 så borde ditt namn börja på K och i så fall vet jag vem du är. Och "Kötthandlaren" vet jag oxå vem det är. Mycket folk med anknytning till K-dala här. 6 pers som jag vet om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Smaken å baken å allt det där, Jag gillar en immig till sillen. Byxvarm nubbe får andra hålla på med. Antar att du kommer ihåg färdigblandad byxljummen explorer med mer apelsin på bygdegården i Evertsberg ? Kan fortfarande inte dricka explorer eller mer apelsin utan att få kväljningar. Tur det finns andra sorter. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 12, 2012 Dela Inlagd Maj 12, 2012 Nej inte på dessa bilder är bara leverantör av delar av utrustningen som används där. Det är amerikanska marinbiologer Men har dykt i sådana förhållanden har nu trappat ner efter 25 år i dykbranschen är bara tillverkare nu. Ha det Vackra bilder. Hört att du kan ha en sikt på upp till 60-70 meter runt polerna. Tydligen där sikten är som bäst på hela jorden. Ungefär samma sikt som du får i destilerat vatten. Dyker själv, men har bara open water. Var ute vid similan för 2 år sen och dök. Riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu