Jan L Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Tjena... Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Det här kan väl räknas som en insekt också Från en restaurang i SiRacha Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Myrornas krig - David mot Goliath Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Torsång, utanför Borlänge, den 13/12 2008. ...och den 21 maj 2009. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Jag bara undrar, vem är ute och går med vem? Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 QuoteTorsång, utanför Borlänge, den 13/12 2008. ...och den 21 maj 2009. VAr du inte och fottade branden igår? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Quote VAr du inte och fottade branden igår? Nej.visste inte om den då! http://www.dt.se/nyh...ticle431242.ece Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Lite djurbilder: Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Svampsafari När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Å då blir man så här när gulingarna hittas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Fetpunka på dubbeldäckaren mellan Bkk och Phitsanulok...halvrädd är ju bara förnamnet man blev den gången Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Undrar om denna orm, som dök upp i badrummet, giftig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Norge där vi hyrde ett hus långt där nere .kan varmt rekommenderas strax ovanför Bergen Lilla noi o kompani blir impadde o även vi När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Utflykt till Göteborgs skärgård När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Detta är också ett populärt söndagsnöje. för krabbor o som tam är godis för lilla noi o kompani När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 JAAA. nu e det bara en månad kvar och sex månader kvar till jul När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Fru o syster har roligt när det är fest, å vem har inte det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Jag är extremt impad av killen till högers träningsoverall/vindställ. Var hittar man ett sånt idag? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 kanske krabi där han hade en restaurang med sin dåvarande fru1991-19993 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Kanske på "macken" - Nära husvagnstillbehören ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Quote Kanske på "macken" - Nära husvagnstillbehören ! Haha...min tanke exakt! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Besökte idag en liten ort som heter Ulfshyttan, ca 20 km från Borlänge, med bl a ett tempel som tidigare låg i Borlänge, nu är placeringen i den nerlagda skolan i Ulfshyttan, som tillhör Säters kommun. I byn finns också ett nerlagt bruk med anor från 1600-talet, mest med ruiner kvar. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Synd att in bruken bevaras... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Hää? Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Lennart Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Man får tacka Lars60 som gör lite reklam för Wat dalarnavanaram, men ett klargörande är på sin plats. Lars skriver: "nu är placeringen i den nerlagda skolan i Ulfshyttan, som tillhör Säters kommun." Klargörande. Tillhör kan ju betyda två saker i sammanhanget. 1. tillhör Säters kommun = ägs av Säters Kommun. Fel, skolan köptes höste 2005 för att där skulle bli ett Thailändskt Buddhisttempel och ägs nu av Stiftelsen Wat Dalarnavanaram. 2. tillhör Säters kommun = ligger i Säters Kommun. Rätt. Templet ligger i Säters Kommun, men man kan missledas och tro att det ligger i Borlänge eftersom postadressen är Borlänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu