Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Vad är det där för (N)ärkefyllo :rotfl:

Dela på andra sajter

Vart en sväng till Bodegan också :crazy:

Mvh SWEDEMAN

post-3219-0-28670800-1336590589_thumb.jp

Har dom slutat servera öl på bodegan? bara lättis på bordet

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Har dom slutat servera öl på bodegan? bara lättis på bordet

Kanske inte behövdes starkare så dags :rotfl: :rotfl:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Burka?

Vadå burka?

Alla kan se att det är en redbar kvinna! :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Här kommer ett collage med bilder på min mor, som dog för litet drygt en månad sedan.

Jag tänkte visa upp bilderna på begravningen i Sundsvall på fredag.

Vad fint gjort.

Min mamma dog för 7 månader sen och jag saknar henne.

Beklagar sorgen.

Ändrades av Khun Lung Pung
Dela på andra sajter

Det lönar sig att rensa upp i källaren, hittade 3 falskor Vina Valoria 1968 i en låda där. Ett fynd från när jag var på MC-semester i Danmark/Tyskland/Holland för ett par år sedan och köpte en låda. Trodde jag hade delat innehållet med min ex och redan hade druckit upp min ranson men tydligen inte...

post-3473-0-73122100-1336624870_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Värmland 1minut sedan

53b8fa4b-be45-85b2.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Värmland 1minut sedan

53b8fa4b-be45-85b2.jpg

Tog han pissepaus??????????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tog han pissepaus??????????????

Tror det var nog akut

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Och en till.

post-3076-133664023988_thumb.jpg

Skickat med Tapatalk/iPhone

Dom har en ok goulaschsoppa och jäkligt goda vitlöksbröd på Scandinavia Village

Dela på andra sajter

Det lönar sig att rensa upp i källaren, hittade 3 falskor Vina Valoria 1968 i en låda där. Ett fynd från när jag var på MC-semester i Danmark/Tyskland/Holland för ett par år sedan och köpte en låda. Trodde jag hade delat innehållet med min ex och redan hade druckit upp min ranson men tydligen inte...

post-3473-0-73122100-1336624870_thumb.jp

en recention av detta vin i arbetarbladet 29 oktober 2011

Pigg gamling

Riktigt mogna viner är inte så vanliga bland Systemets nyheter, men denna gång finns några riktigt spännande fullmogna varianter. Dessutom till överraskande bra priser.

Från Rioja kommer Viña Valoria av såväl årgång 1973 som 1968 (!). Bäst, och faktiskt mest vitalt och komplext, är den äldre årgången som överraskande nog inte visar några trötthetstendenser. Det "yngre" är också gott, men lite flackare i syran.

I jämförelse är den halvtorra Hochheimer Stielweg Riesling, 219 kronor, rena ungdomen - från 1999 - med härliga, druvtypiska mognadstoner av torkade aprikos, gula russin och mineraler i den långa, mycket läckra smakbilden. En liten efterrätt i sig.

Sune Liljevall

mvh mille

Dela på andra sajter

Guest borichiangmai

Banne mig, nu har han tagit min plats i tvsoffan med

Ha det

post-8504-0-25891100-1336660428_thumb.jp

Dela på andra sajter

10% i munnen, resten utsmetat i ansiktet

post-3103-0-05694600-1336662211.jpg

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Nu är det inte långt kvar tills man sitter på Maitans och släcker törsten :drinks:

Mvh SWEDEMAN

post-3219-0-17630300-1336662267_thumb.jp

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

en recention av detta vin i arbetarbladet 29 oktober 2011

Pigg gamling

Riktigt mogna viner är inte så vanliga bland Systemets nyheter, men denna gång finns några riktigt spännande fullmogna varianter. Dessutom till överraskande bra priser.

Från Rioja kommer Viña Valoria av såväl årgång 1973 som 1968 (!). Bäst, och faktiskt mest vitalt och komplext, är den äldre årgången som överraskande nog inte visar några trötthetstendenser. Det "yngre" är också gott, men lite flackare i syran.

I jämförelse är den halvtorra Hochheimer Stielweg Riesling, 219 kronor, rena ungdomen - från 1999 - med härliga, druvtypiska mognadstoner av torkade aprikos, gula russin och mineraler i den långa, mycket läckra smakbilden. En liten efterrätt i sig.

Sune Liljevall

mvh mille

Jag har druckit ett par flaskor av vinet innan-det var därför jag trodde min ranson var slut-och det är faktiskt mycket bra om man låter de stå 2-3 timmar i dekantern innan man börjar på det. Tror vi gav 18 € flaskan då och såg att det finns på nätet idag för 25€ och det är fortfarande prisvärt.

Tänk 1968, vi hade just börjat köra på höger sida, Tage Erlander var statsminister och Gustav VI Adolf var kund, flower power...det är fan i mej historia man dricker!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Snacka om grymma fotografer :thumbsup:

Dancing queen by TobiasBraeuning

This is a collision of multiple coloured waterdrops. The first drop falls into the water, then the green splash comes up, colliding with a yellow drop. Somme milliseconds later, the red drop arrives and also collides. Finally, a blue drop is arriving, captured short before touching the splash.<br /><br />The colors and shapes are original, no manipulation. Only removed a few splashes and adjusted saturation and brightness, removed a slight edge of the glass bowl

post-3713-0-42838000-1336672219.png

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jag har druckit ett par flaskor av vinet innan-det var därför jag trodde min ranson var slut-och det är faktiskt mycket bra om man låter de stå 2-3 timmar i dekantern innan man börjar på det. Tror vi gav 18 € flaskan då och såg att det finns på nätet idag för 25€ och det är fortfarande prisvärt.

Tänk 1968, vi hade just börjat köra på höger sida, Tage Erlander var statsminister och Gustav VI Adolf var kund, flower power...det är fan i mej historia man dricker!

min äldsta flaska i vinkällaren(låter fiiint va)är från 1945, tappad på flaska -99 om jag minns rätt. mvh mille

Dela på andra sajter

Dagens bild är när min fru botaniserar bland alla frukter ...det var utanför Korat på väg till Kumphawapi...

post-3151-0-50768200-1336674230_thumb.jp

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...