Wwax Inlagd Maj 7, 2012 Dela Inlagd Maj 7, 2012 Hittade en kompis häromdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Jag tog en promenad i parken igår och såg denna bil… Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Jag tog en promenad i parken igår och såg denna bil… För att kunna trä på sig en sådan bil bör man nästan vara akrobat. Undrar om det är ett köpt handikappstillstånd för att få sig bra parkeringsplats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 När jag skulle åka hem från golfen i morse, satt det en kompis på bildörren och ville åka med. Trodde jag Men när jag öppnade bildörren, flög den Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 (ändrad) För att kunna trä på sig en sådan bil bör man nästan vara akrobat. Undrar om det är ett köpt handikappstillstånd för att få sig bra parkeringsplats? Lathet klassas inte som ett handikapp Han kanske är mentalt handikappad ? Eller lider extremt av en extremt liten k:k ? Ändrades Maj 8, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Alltid lika kul nar man lyckas med en bra bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Lathet klassas inte som ett handikapp Han kanske är mentalt handikappad ? Eller lider extremt av en extremt liten k:k ? Därför säljes och köpes det sådana tillstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Hej Jag undrar om någon är sugen att köpa min nakenkatt Sture Stackars Sture Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Är det Sture i förgrunden eller bakgrunden ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Är det Sture i förgrunden eller bakgrunden ? Jag undrar samma sak, det är ju två kissar på bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Är det Sture i förgrunden eller bakgrunden ? Sture är i förgrunden. och jag i bakgrunden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Det här är i alla fall en riktig katt… komplett med päls Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Röjde lite i garaget idag och hittade lite att fresta Lamai64 med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Jag tog en promenad i parken igår och såg denna bil… Porsche gör fina bilar. Jag är själv sedan ett tag inne på att köpa en lite mer universal model än den på bilden i parken. Modelllen som är av intresse är en Cayenne Turbo som är praktisk och samtidigt lämpar sig bra för "aktiv körning" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Porsche gör fina bilar. Jag är själv sedan ett tag inne på att köpa en lite mer universal model än den på bilden i parken. Modelllen som är av intresse är en Cayenne Turbo som är praktisk och samtidigt lämpar sig bra för "aktiv körning" Ja, där får man i alla fall plats med rullstolen om man har det behovet Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 En "dagens" nja.. Men hittade en gammal bild på mig från min första Thailands resa som var 2005. I Patong om jag inte minns fel.. Åkte 2 dagar efter 15 månaders militärtjänst, 6 grabbar och jag lyckades bränna hela muckar bidraget på 40 000 sek på 7 veckor i Thailand Kul hade vi iaf.. Har gjort en liknande resa, kostnadsmässigt. Var nere årsskiftet 09-10 och blåste 85.000 SEK i fickpengar på 6,5 veckor... Men sköj var det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 4 veckor 2009 oktober 79 000kr, idi*tiskt men förbannat kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Röjde lite i garaget idag och hittade lite att fresta Lamai64 med. Var nog inte bara jag som blev frestad där Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 Sture är i förgrunden. och jag i bakgrunden.. Föreslår att du bekantar dig med reglerna för detta forum och denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 8, 2012 Dela Inlagd Maj 8, 2012 http://www.grapheine.com/bombaytv/studio-se-b4af2e3fc76915b64ec70e41043adc54.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 (ändrad) Där är jag uppväxt 1954-1986 Kortedala. Bor och har bott där hela mitt liv. Sen -71. Ändrades Maj 9, 2012 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 Bild tagen i Tachilek under en visa-run i mitten av april tidigare i år. Tydligen firar de Songkran även i Burma. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 Lite fler bilder från Tachilek... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 inte taget idag ,men jag skickar upp den idag... Mike trivs på Tup Kaek beach. Långgrunt som 17 var det. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 Trevlig träff i Närke Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu