Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Frugan befinner sig för tillfället på Koh Chang och enligt en fem minuter gammal väderrapport är vädret inte på topp där idag. Trots detta har hon bokat en snorkeltur imorgon. Till saken hör att mitt smeknamn på henner är "Donkey" eftersom hon är en av de mest envisa männsikorna jag någonsin mött. Så efter flera års avancerade studier i Paint och med lite för mycket tid över, knåpade jag ihop mästerverket som kan avnjutas nedan och skickade till henne. Vill förtydliga att bilden är ett montage hur svårt det än kan vara att tro, och att detta gjorts av bilder jag lånat på internet.

post-5520-0-78712300-1336149406_thumb.jp

Jag var helt säker på att det var Lillkrabban först men Lillkrabban har glasögon så det hade sett lite annorlunda ut.

post-3468-0-80939300-1336149922.jpg

Dela på andra sajter

Japp, markant skillnad där!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

Jag var helt säker på att det var Lillkrabban först men Lillkrabban har glasögon så det hade sett lite annorlunda ut.

Hoppas att hon inte läser här! hehe :crazy:

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

De som haft gikt / reumatiskt, vet hur gä..l ont det gör.

Nu ska de av...

post-7126-0-66258900-1336150655_thumb.jp

Mvh. borje222 (han med de nya plast fötterna...)

Dela på andra sajter

Hoppas att hon inte läser här! hehe :crazy:

Jag visade henne bilden men hon gillade inte att jag la ut nakenbilder på henne på nätet. :crazy:

Dela på andra sajter

Finns en del Cornelis fans här, denna är tagen ikväll, inte sett det förut, vart finns den? :music:

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Grannarna har hand om barnbarnet i helgen och visst vill hon va lika cool som Knasen..

Dela på andra sajter

Finns en del Cornelis fans här, denna är tagen ikväll, inte sett det förut, vart finns den? :music:

På Söder, typ Mäster Mikaels gata eller nåt liknande.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Frugan och jag kollar på Slayer live från GTB. Och hon säger att vi visst köpte slayer tshirt! Frugan gillar Slayer ska sägas.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

Fin bild av Cornelius Wwax.

Har inte varit i Stockholm på 8 år, men är det inte vid Fiskaregatan ovanfor Mosebacke?

Dela på andra sajter

Fin bild av Cornelius Wwax.

Har inte varit i Stockholm på 8 år, men är det inte vid Fiskaregatan ovanfor Mosebacke?

Nära, i slutet av Mäster Mikaels gata, Ben hade rätt. :)

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Frugan och jag kollar på Slayer live från GTB. Och hon säger att vi visst köpte slayer tshirt! Frugan gillar Slayer ska sägas.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Frun din har bra musiksmak.

Dela på andra sajter

Hur många revisorer finns det eg. i Thailand? Tycker i stort sett alla man frågar om utbildning svarar "accountant".

Känns ju udda i ett land där, i bästa fall, en handfull redovisar inkomst... :ironi: <--- Lägger till smileyn så att ingen behöver hetsa upp sig i onödan.

Kanske för de har så många revisorer som så få betalar skatt?

Skulle väl mer tro att alla "accountants" i Thailand egentligen bara är glorifierade cashiers...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Manado...där var det varmare än hemma i Svedala!

post-3473-0-80472700-1336212257_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Soengsang

Dagens "kan göra ont som fan"

post-3210-0-20522800-1336213877_thumb.jp

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Var bara tvungen att knäppa ett kort på denna byggnad, va fan tänkte dom på??

Mad-max möter soptipp.

Detta ögonsår är nya gymnasiet i Upplands Väsby..

Dela på andra sajter

Det är ju iallafall snyggare än den jävla stålbyggnad som står mellan centralen och Stadshuset och ser ut som Fukushima efter härdsmältan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Lite förrådsrensning idag...

Ibland är det dags att säga farväl till gamla vånner...

mvh

post-5592-0-97267400-1336240491.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Här kommer ett collage med bilder på min mor, som dog för litet drygt en månad sedan.

Jag tänkte visa upp bilderna på begravningen i Sundsvall på fredag.

post-8050-0-33463100-1336241528_thumb.jp

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...