Kjell Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 (ändrad) Förra sommaren hade man ledsnat på trädgårds möbeln men med tanke att den förmodligen inte kommer tjäna mig nästa sommar så..Beslut taget att putsa och lacka om den. Billigt och klokt val.En öl vart det också för liksom att fira beslutet Billigt är det också att kvarn strömmen går för fullt och ingen el förutom hushålls elen behöver köpas in... Ändrades Maj 3, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Ett par svettiga poliskängor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Försökte att ta en bild på en gammal Amazon i skenet av gatlykter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Gröna fingrar har man hört talas om men gröna fötter vet jag inte. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Gröna fingrar har man hört talas om men gröna fötter vet jag inte. Kanske lakritsbåtar? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 En ny bild kablades in till mejlboxen i morse. I de "natursköna" bergen kring Sharjah finns det tydligen gott om envist storvilt att beskåda för den som är intresserad av exotisk fauna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Tycker synd om dessa barn,som har mycket fattiga foraldrar. Blicken ar helt tom En sån söt flicka L 200 pma mig så ska jag försöka sponsra lite När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Dagens bild är hämtad från Udon.Kör du mc här inne kostar det 500 bht.men om du tar med dej elefanten så kostar det 1000Bht. Den bänken känner jag igen satt där för 2 år sen Med den däringa gorocko När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 (ändrad) Det finns paraleller i allting....katter, hundar och småbarn kan sova i vilken ställning som helst..vill minnas att det även stämde in på militärer och fyllon, men så här sov Mario i dag! Underbart xxxxxx Hällsa darlingen från oss Ändrades Maj 4, 2012 av Nicholas Namn borrtaget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Idag bar det av hem mot mormor, för att hämta upp lite släkt.. Jag fick vad jag var sugen på, härligt när frugan kör! Och sen hamnade vi vid Beach Isaan, en av många Givetvis kom det fram mat, barnen kunde leka och bada... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Chinatown, Bangkok 2011. Hur många är på flaket på väg tillbaka till Isaan? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 (ändrad) Dagens får bli en jättegammal från Göteborg Man blev imponerad av Amerikalinjens M/S Gripsholm På bilden syns även Morfar, Farsan och Mormor Ändrades Maj 4, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Är det 23 personer på flaket? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Fick du stanna och förtulla sprit ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Chinatown, Bangkok 2011. Hur många är på flaket på väg tillbaka till Isaan? Det finns ju mera plats kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Nya huset på G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Det har varit graduation day på svärmorsaspirantens skola idag-nu ska de skickas ut i arbetslivet alternativt vidare i utbildningsstegen. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 En ny typ av husbil i Thailand Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Den köper jag direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 En ny typ av husbil i Thailand Ha det Framtidens falanghus för dom med osäkra förhållanden! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Det har varit graduation day på svärmorsaspirantens skola idag-nu ska de skickas ut i arbetslivet alternativt vidare i utbildningsstegen. Hur många revisorer finns det eg. i Thailand? Tycker i stort sett alla man frågar om utbildning svarar "accountant". Känns ju udda i ett land där, i bästa fall, en handfull redovisar inkomst... <--- Lägger till smileyn så att ingen behöver hetsa upp sig i onödan. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Ha'ha vad är en sommarlätt hos Maitan... när man kan ta sig en vintertung i snöglopp och nollgradigt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Frugan befinner sig för tillfället på Koh Chang och enligt en fem minuter gammal väderrapport är vädret inte på topp där idag. Trots detta har hon bokat en snorkeltur imorgon. Till saken hör att mitt smeknamn på henner är "Donkey" eftersom hon är en av de mest envisa männsikorna jag någonsin mött. Så efter flera års avancerade studier i Paint och med lite för mycket tid över, knåpade jag ihop mästerverket som kan avnjutas nedan och skickade till henne. Vill förtydliga att bilden är ett montage hur svårt det än kan vara att tro, och att detta gjorts av bilder jag lånat på internet. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Ha'ha vad är en sommarlätt hos Maitan... när man kan ta sig en vintertung i snöglopp och nollgradigt Det skulle väl komma snöstorm till er i helgen så Pia kanske får ett litet syskon snart då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu