Scandinaviancorner Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Och dagens skitigaste hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Och dagens mamma san Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Och dagens stuprör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Kanonbilder. Lite skillnad mot Uppsala idag, där jag ser folk gå endast i kortbyxor. Men, men på fredag skall vi visst få snö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Och dagens samlo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 (ändrad) Ett exempel på stor och liten. Ha det Ändrades Maj 1, 2012 av borichiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Och dagens skitigaste hus Och kom sen inte och kräv av våra thaidamer att de skall vara fullfjädrade lokalvårdare när vi flyttar in tillsammans i faranghuset. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Maj 1, 2012 Dela Inlagd Maj 1, 2012 Cortegebilder från igår /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Dagens bild .ett stort tempel strax utanför Korat.. Hej, Templet heter Wat Luang Phor Toh (Sikhiu), en mycket vacker omgivning runt templet och ett vackert tempel. Ursäkta om jag nallar din tråd lite. Det blir nog aldrig färdigt. Dem har startat med ett nytt bygge alldeles innan man åker ut från området. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Chinatown, Bangkok år 2000. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 "Uncle Ped" som jag efter lite luskande kommit på att det är åtta som avses med smeknamnet Ped är nu munk... Ifall jag fattat allt rätt så kommer han att förbli munk livet ut nu? men det ska jag låta vara öppet då jag kan ha missuppfattat något. De passar på när farangen med de dåliga vanorna är utanför landet för att skicka Ped till templet... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Tycker synd om dessa barn,som har mycket fattiga foraldrar. Blicken ar helt tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Stor Buddha. Liten Buddha. Bilden från War Phananchoeng i Ayutthaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Barnbarnen Nonthaburi saknar!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Nostalgi Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 1 Maj i Botaniska trädgården, Göteborg Picknick i solen. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 2, 2012 Dela Inlagd Maj 2, 2012 Dagens bild är hämtad från Udon.Kör du mc här inne kostar det 500 bht.men om du tar med dej elefanten så kostar det 1000Bht. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Khao lak Elefant unge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Den berömda målningen SkRocco av Ed Mun förblev osåld igen, ingen köpare fanns att tillgå trots att en summa av flera miljoner lovades till den som tog emot tavlan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Dagens rorgängerska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Dagens tårta till Kapten ståpick på m/s Sea Lynx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 1 Maj i Botaniska trädgården, Göteborg Picknick i solen. Riktigt härliga bilder! Respect!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Med lämplig klädsel besökte sonen igår en något vissen sommaräng i "Förenade arabemiraten", själv tycker dock att landskapet är lite väl kargt för att falla mig i smaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Det finns paraleller i allting....katter, hundar och småbarn kan sova i vilken ställning som helst..vill minnas att det även stämde in på militärer och fyllon, men så här sov Mario i dag! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Det finns paraleller i allting....katter, hundar och småbarn kan sova i vilken ställning som helst..vill minnas att det även stämde in på militärer och fyllon, men så här sov Mario i dag! Sova i spagat! Det var mig en vig krabat - brås han på Pappa mån tro ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu