Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Inaktiv Medlem

Första ordentliga premiärturen gick bland annat till Waxholm, fan vilken härlig dag!

Bettan:

Båten till stockholm:

Blandat löst fölk:

Fin hoj i bra skick :thumbsup: Det ser ut som att du gillar att svänga genom att det kanske är ett Michelin Pilot Power bak?

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Känns som i förrgår som packningen bara bestod av en ryggsäck.

mvh

post-5592-0-22788800-1335715007.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Fin hoj i bra skick :thumbsup: Det ser ut som att du gillar att svänga genom att det kanske är ett Michelin Pilot Power bak?

14år gammal 6000mil och visst är det Pilot Power 2CT fram och bak, ingen fegrand här inte. :)

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Amundön båthamn soligt o fint idag

På bild 2 finns det en båt som jag byggde på 90 talet en Nimbus 27 cupé

Dela på andra sajter

bullerobang

http://photosynth.ne...82-59d801191bee

Min dagens bild är en panoramabild därför bifogar en länk för att uppleva bilden på riktig.

Bilden går att vrida och zooma i programmet.

Kul bild, cyckeln blev ju lite "speciel" men bra bild annars

L" because it has a Led Ling in the flont

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Kul bild, cyckeln blev ju lite "speciel" men bra bild annars

Cykel blev lite konstigt för jag tåg ett steg bak för att inte snubbla då tappade jag mitten

Bilden består ju av ca 35 bilder tagna i ett serie.

:crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En söndagsutflyckt

post-3713-0-97396200-1335725771_thumb.jp

Till Ramhultafallet

post-3713-0-01485800-1335727568_thumb.jp

En dyr glass på Bräutigams i Fjärås

post-3713-0-49150200-1335726060_thumb.jp

post-3713-0-48010600-1335726301_thumb.jp

post-3713-0-89385700-1335726554_thumb.jp

post-3713-0-53627500-1335727822_thumb.jp

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

andersbangkok

En söndagsutflyckt

Till Ramhultafallet

Bräutigams i Fjärås??? När jag bodde i Götet för 35 år sedan så fanns dom bara i city. Dom har uppenbarligen utvidgat (eller flyttat??)

Fina bilder!!

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

<br /><br />Bräutigams i Fjärås??? När jag bodde i Götet för 35 år sedan så fanns dom bara i city. Dom har uppenbarligen utvidgat (eller flyttat??)<br />Fabriken ligger i fjärås, har gjort det länge har jag för mig.<br /><br />Fina bilder&#33;&#33;<br />
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bräutigams i Fjärås??? När jag bodde i Götet för 35 år sedan så fanns dom bara i city. Dom har uppenbarligen utvidgat (eller flyttat??)

Fina bilder!!

Jo jag vet .blev också förvånad .men anntagligen nån typ av fabrik.dom tillverkade ju glass marsipan och en del annat också :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Fina bilder!!

Konditoriet på Östra Hamngatan gick i graven för ca 20 år sen. Numera huserar den irländska puben Dubliners i deras gamla lokaler (eller gjorde i alla fall när jag övergav stan)

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

14år gammal 6000mil och visst är det Pilot Power 2CT fram och bak, ingen fegrand här inte. :)

MPP2CT är ett fantastiskt bra däck för gata, jag har gjort slut på många sådana uppsättningar och använt det mycket på bana också på amatörnivå. 2CT var en revolution när det kom men har nu många år på nacken och om du vill prova det bästa sporthojsdäcket idag, utom på vått, så är det http://www.motorrado...306420?seite=12

Ändrades av r1000
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Konditoriet på Östra Hamngatan gick i graven för ca 20 år sen. Numera huserar den irländska puben Dubliners i deras gamla lokaler (eller gjorde i alla fall när jag övergav stan)

Där ser man :crazy: En thairäv vet mer än di infödda.5555 :thumbsup:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

årets första öl i solstolen...

2 dosor snus å Måne nallen :crazy: Men ser det inte lite kallt ut :not_i: tycker du biter i hopp bra.ds värmen kommer ju i morgon :ahh:

Dela på andra sajter

andersbangkok

Ojdå! Det visar att det var länge sedan jag besökte Götet :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

En riktig kanonbild :thumbsup:

Kanonbild.jpg

'

Va fan har du på klövarna Rocco?

Snake

fel fel och hur fan tar man bort

Ändrades av Babysnake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

årets första öl i solstolen...

Årets första öl??I solstolen,alla dina stolar är "solstolar" :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

En liten verandainvigning på gång.

post-3468-0-98285300-1335626496.jpg

Småland har tittat förbi och grillen invigs.

post-3468-0-17944000-1335626499.jpg

Självklart ska en flaska mousserande få vara med på invigningen av verandan.

post-3468-0-22400600-1335626501.jpg

Småland är behjälplig.

post-3468-0-60434600-1335626503.jpg

Ett lagom stort glas åt Lillkrabban

'

Va fan har du på klövarna Rocco?

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

En söndagsutflyckt

Till Ramhultafallet

Sista bilden

Behöver man svalka sig med AC vid glasstillverkning.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Har varit borta från internetvärlden några dagar och det var kul att här i tråden kolla hur långt våren har kommit på andra platser i vårt avlånga land. Ser grillar, grönt gräs mm... hmmm, uppe hos oss såg det ut så här på snöfronten i förrgår.

varen6.jpg

Och det här är några bilder från igår.

varen8.jpg

varen9.jpg

varen11.jpg

varen10.jpg

varen3.jpg

varen7.jpg

Gott om snö är det som synes inte ont om. Men när det händer, då händer det fort uppe i norr, barfläckarna blir fler och fler och alldeles strax är det kalvning på gång.

varen4.jpg

Fast bilderna ljuger lite grann, i lite lägre terräng börjar det vara svårt att ta sig fram pga flödande bäckar som går upp och en del barmarkskörning blir det. Man tvingas nyttja de små skoterbroar som iordningställts för ändamålet. Just den här hade dock vickat lite vilket medförde att vi lyckades välta ned två kälkar i bäcken.

varen1.jpg

varen13.jpg

Så hurra för våren... :wink:

varen12.jpg

varen2.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Härlig bild med både älg och ren i samma bild !!

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...