Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

bullerobang

Den här "LILLA" transporten dök upp utanför jobbet i kväll skulle gissa att den var ca 40-50m lång

post-5544-0-27362200-1335481157_thumb.jp

L" because it has a Led Ling in the flont

Dela på andra sajter

South Beach efter solnedgång:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Igår städade vi baksidan på tomten.

Skall försöka få ner några träd för det inte skall vara så mörkt..

post-3646-0-37075500-1335486122_thumb.jp

Dela på andra sajter

South Beach efter solnedgång:

Falsk marknadsföring, så där fridfullt är inte South beach efter solnedgång. :)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den här "LILLA" transporten dök upp utanför jobbet i kväll skulle gissa att den var ca 40-50m lång

post-5544-0-27362200-1335481157_thumb.jp

Midroc?

Tillverkar dom sådant?

Dela på andra sajter

bullerobang

Midroc?

Tillverkar dom sådant?

Nja inte här iaf, här så blästras o målas bara sakerma.

L" because it has a Led Ling in the flont

Dela på andra sajter

Det här får bli mitt bidrag idag

Förstår inte ett dugg av det hon sjunger men otroligt bra musik

Dela på andra sajter

Jag drar till med två bilder. Den första är tagen på Koh Lahrn i dag ( jag behövde inte följa med).

Till vänster min kära hustru och till höger hennes syrra och mitt emellen syrrans dotter.

Den andra bilden visar hur hustrun ser ut nu när hon botar sin solbränna :)post-6184-0-75438700-1335531167_thumb.jppost-6184-0-14992400-1335531336_thumb.jp

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Idag så firade dotterns skola Earth Day, jag tror att Earth Day officiellt inföll förra veckan men då var det ju lov. Skolan och barnen har verkligen jobbat ambitiöst med detta och man ser ju hur taggad Atom är 06:45 innan vi åker till skolan :)

När vi kom till skolan stod dock ACn som vanligt på 18 grader så steget från att säga sig vara "grön" till att verkligen vara "grön" är nog ganska långt, kanske får de lära sig det i årskurs 2 :)

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Idag så firade dotterns skola Earth Day, jag tror att Earth Day officiellt inföll förra veckan men då var det ju lov. Skolan och barnen har verkligen jobbat ambitiöst med detta och man ser ju hur taggad Atom är 06:45 innan vi åker till skolan :)

När vi kom till skolan stod dock ACn som vanligt på 18 grader så steget från att säga sig vara "grön" till att verkligen vara "grön" är nog ganska långt, kanske får de lära sig det i årskurs 2 :)

Mycket snack om grönt nu i Bangkok tyckte jag mig förstå på senaste resan. Men verkar vara mer modegrej än verklighet.

Läste om mannen som köpte en flergångspåse av tyg med klatchig grön slogan. Han fick den inslagen i plast och packad i 2 plastpåsar. :)

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Mycket snack om grönt nu i Bangkok tyckte jag mig förstå på senaste resan. Men verkar vara mer modegrej än verklighet.

Läste om mannen som köpte en flergångspåse av tyg med klatchig grön slogan. Han fick den inslagen i plast och packad i 2 plastpåsar. :)

mvh

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

A Farang Named Ty...

post-5592-0-23195200-1335535118_thumb.jp

Dela på andra sajter

ja då var hela golvet klart i hela huset bara slipning kvar o olja på

post-5273-0-64710600-1335537238_thumb.jp

Ändrades av lappen1
Dela på andra sajter

Va på "gratis bira event" ikväll. Dessa damer förgyllde eventet ytterligare:

Ändrades av dtbkk
Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

John Khonken

Förlåt om jag skriver här. Men kolla bilden ovan på tjejen till höger. Ser ut som hon har superlånga naglar. Ball bild

Dela på andra sajter

Eftersom sc bara skickar in egentagna bilder så undrar jag: Gav du eller tog du emot?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

prövade belysningen i ena sovrumet blir säkert nice i mörkret

Vill gärna se mer bilder

Innan man skall bo där

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...