Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 ölrenare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 ölrenare OK, tack När kommer nästa garagetub då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Samma dag som Bibben blir snäll... Puss polarn. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Denna fågel sitter på samma mur varje gång jag är i Patong. Har någon annan sett den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Denna fågel sitter på samma mur varje gång jag är i Patong. Har någon annan sett den? Hon bor där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Här är den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Samma dag som Bibben blir snäll... Puss polarn. Härligt, ikväll då :) Puss själv din gurka manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Håll er till ämnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Håll er till ämnet Har du ingen internetbild du kan ladda upp istället för att klaga på manlig vänskap? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Nope det har jag inte, jag har tagit över din roll som trådpolis Vart tog du vägen när bevisen lades upp, det sa bara POFF så var du borta när bevisen lades upp då det inte fanns nått att hacka på längre Erkänn att du loosade facet Bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Nope det har jag inte, jag har tagit över din roll som trådpolis Vart tog du vägen när bevisen lades upp, det sa bara POFF så var du borta när bevisen lades upp då det inte fanns nått att hacka på längre Erkänn att du loosade facet Bibben Trådpolis torde väl kunna likställas med moderator, och att utge sig som sådan borde väl kunna bryta mot nån regel? Jag har haft annat för mig men så ansåg jag även att du framlade inga som helst bevis och så ville jag inte spamma den tråden mer än nödvändigt. Hahahahaha... jag förlorar aldrig, det är du som är den stora förloraren misstänker jag Starta en ny tråd så kan vi tjata där om du vill, oavsett så kommer du att förlora. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Trådpolis torde väl kunna likställas med moderator, och att utge sig som sådan borde väl kunna bryta mot nån regel? Jag har haft annat för mig men så ansåg jag även att du framlade inga som helst bevis och så ville jag inte spamma den tråden mer än nödvändigt. Hahahahaha... jag förlorar aldrig, det är du som är den stora förloraren misstänker jag Starta en ny tråd så kan vi tjata där om du vill, oavsett så kommer du att förlora. Så resonerar en förlorare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Så resonerar en förlorare Jaha, och hur hade en vinnare resonerat då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jaha, och hur hade en vinnare resonerat då? http://www.maipenrai.se/forum/t/19192-manliga-vaenskapstraden/page__pid__483804#entry483804 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 http://www.maipenrai...804#entry483804 Jaha, men den tråden fanns ju inte ens då, det var ju dessutom mitt förslag. Hur tänkte du nu? Du har aldrig hört talas om mensa va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 (ändrad) Jaha, men den tråden fanns ju inte ens då, det var ju dessutom mitt förslag. Hur tänkte du nu? Du har aldrig hört talas om mensa va? va? Ändrades April 26, 2012 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jag hann läsa ditt inlägg Banfang. Nåväl, nu får ni lägga ner diskussionen i den här tråden. Lägg in bilder istället Egna bilder. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jag hann läsa ditt inlägg Banfang. Nåväl, nu får ni lägga ner diskussionen i den här tråden. Lägg in bilder istället Egna bilder. Törs man det utan att bli anklagad som lögnare ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jag hann läsa ditt inlägg Banfang. Nåväl, nu får ni lägga ner diskussionen i den här tråden. Lägg in bilder istället Egna bilder. Jag håller med du Tog en sväng upp till toppen på Bayoke Sky. Tänkte ta några fina nattbilder men golvet snurrade med en j--la fart Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Brorsan dirigerar Judas Priest vid gårdagens spelning. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jag håller med du Tog en sväng upp till toppen på Bayoke Sky. Tänkte ta några fina nattbilder men golvet snurrade med en j--la fart Den va häftig Kniven När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Nope det har jag inte, jag har tagit över din roll som trådpolis Vart tog du vägen när bevisen lades upp, det sa bara POFF så var du borta när bevisen lades upp då det inte fanns nått att hacka på längre Erkänn att du loosade facet Bibben Nu känns du lite avvikande. POFF - effekten kanske, det fanns inga bevis? Hoppas du kan hitta någon egenproducerad bild att lägga upp i framtiden manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 baka baka kaka vem skall kakan smaka /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Två år och hjälper redan till. Ska nog skaffa en till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 baka baka kaka vem skall kakan smaka /enis Tack Enis åter till verkligheten För fina foton En annan håller på med flera saker å då blir det pannkaka av allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu