Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Idag har jag varit och hämtat utemöbler som jag köpte på blocket samt skruvat ihop grillen

Grattis till ett superbra köp! Dra åt skruvarna i stolarna de har en förmåga att gänga upp sig själva, då stolarna går att variera lutningen på. Olja inte in dem, det är bara "nyrikarna" som gör det. Exklusiviteten ligger i den patinering som du nu har i dem.

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Dela på andra sajter

Grattis till ett superbra köp! Dra åt skruvarna i stolarna de har en förmåga att gänga upp sig själva, då stolarna går att variera lutningen på. Olja inte in dem, det är bara "nyrikarna" som gör det. Exklusiviteten ligger i den patinering som du nu har i dem.

Tackar, jag gillar också när möblerna gråar men funderar på att olja in dem för att de inte ska spricka när de torkar.

Dela på andra sajter

Tackar, jag gillar också när möblerna gråar men funderar på att olja in dem för att de inte ska spricka när de torkar.

Har du en gång börjat med olja så har du ett elände framöver! Det som gäller är Owatrol om du vill ha jobb för resten av möblernas liv! De ska inte spricka av att stå ute. Jag har haft dem i 15 år och inga sprickor.

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Dela på andra sajter

Har du en gång börjat med olja så har du ett elände framöver! Det som gäller är Owatrol om du vill ha jobb för resten av möblernas liv! De ska inte spricka av att stå ute. Jag har haft dem i 15 år och inga sprickor.

Beslut taget, ingen inoljning blir det däremot så ska jag tvätta av det lite och kanske en lättare slipning om det behövs.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lyxlirare. Kamera med hela 4 megapixel.

Den här bilden är tagen med min första digitalkamera. En Olympus på fantastiska 1,3 megapixel. En fördel är att man behöver inte förminska bilderna. I original är den på 212 kbyte.

post-5577-0-33065900-1335267754_thumb.jp

Ormen är plåtad vid en ormshow. Den fanns i en bur när jag skulle ta bilden men det tyckte en av de anställda att det blir ingen bra bild, så han lyfte helt kallt ut den och la den framför mina fötter.

Det blev en snabb bild innan reträtt.

Poffa du e underbar :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Beslut taget, ingen inoljning blir det däremot så ska jag tvätta av det lite och kanske en lättare slipning om det behövs.

Perfekt jobb för lill-krabban :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

post-3356-0-62277400-1335302623_thumb.jp

Barnbarnet William fyller år.. för ett tag sedan

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• de blev ej helt klart endast kök o toa golven kvar inomhus ut sidan trädgården o klä resten av huset med skifer samma som fram sidan ca 156 kvadrat bo yta ha en bra dag alla maipenraiare nu blir de semester några dagar innan hem färd

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

miami 2011:

Räknade ut att det var 15 år sedan jag var där själv!

Känns som om det var igår!

Va tar tiden vägen!? :crazy:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

tiden flyger iväg. Tyvärr.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Siam Park ..

post-5592-0-50533200-1335336448.jpg

post-5592-0-10114600-1335336469.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Hong Kong 2012:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag fick den här lite gryniga kvällsbilden av min son härom dagen.

Platsen är bling-bling staden Dubai där han såg en suv som stannade till vid trottoaren.

Ut väller den ena nattsärken efter den andra och plötsligt slängde de sig ner på marken.

Kanske de hade tappat sitt mynt till parkeringsautomaten?

post-5068-0-53378900-1335345609.jpg

Dela på andra sajter

Nya tillbygget nytt thaikök Nohnthaburi

fint blev det, men

svärmor har ju lamai´s kortbyxor!! eller är det tvärt om? :whistle:

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tira Tiraa Condominium Hua Hin

post-5592-0-27362900-1335429315.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Bilden är från 2010. Finns mycket kul att göra i Isaan för mej som är fascinerad av fordon.

post-3486-0-80828900-1335448499_thumb.jp

Dela på andra sajter

Nya tillbygget nytt thaikök Nohnthaburi .

Vad är det för nåt som hänger på väggen på sista bilden, tre vita behållare?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...