Matthew Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Dagens vår bilder från Göteborg... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Så skönt att vakna och se ned över byn --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zazjek Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Så skönt att vakna och se ned över byn --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zazjek Sent from Finspång using a brevduva Har våren kommit så långt redan i Finspång ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Äntligen har våren kommit till Shanghai och jag fick se en av de mest sällsynta sakerna i Kinesiska storstäder; solen! Den svaldes dock snabbt i gulbrunt smog så ordningen återställd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Lite tråkiga solnedgångsbilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Från Bayokee Tower "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Från Bayokee Tower "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Lite tråkiga solnedgångsbilder. Du ser ju solen iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Laosbilder var det denna vecka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Det är väl bäst att passa, imorgon är det väl slut på Laosveckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 8 månader och fotbollstokig Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Ståloppet Råda sjön Gunnebo slott i bakgrunden Det är så jäkla fint uppe vid Rådasjön! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 (ändrad) Hörru Köttis, ni e du väl ute i tassemarkerna? hehe Vad är det för fisk? ser ut som Bäcköring... Japp, det är verkligen ute i "tassemarkerna" och det var bäcköring! Inte mycket mat men gott när man smörsteker i gjutjärnspanna! Säterdammarna utanför Vemdalen, någonstans mellan byn och Vemdalsskalet! En Götla-Glenn-Borgare in the middle of nowhere!! Ändrades April 22, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 8 månader och fotbollstokig Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Barnmisshandel Du ser ju på tröjan att han vill se motorsport “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Japp, det är verkligen ute i "tassemarkerna" och det var bäcköring! Inte mycket mat men gott när man smörsteker i gjutjärnspanna! Säterdammarna utanför Vemdalen, någonstans mellan byn och Vemdalsskalet! En Götla-Glenn-Borgare in the middle of nowhere!! Jaa håller med dej, dom där små godingarna va stapelföda på somrarna, vi fiskade dom i småbäckar å käkade dom direkt. Dom tillagades inlindade i folie med bara salt som krydda över öppen eld. Vet du om att den där lilla firren du håller i på bilden kan vara 5-6 år gammal, motsvarande firre som lever i ett större vattendrag hade kunnat väga över två kilo.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 Här är en fotbollstokig grabb till.fottbollsbillder till chamiopnsleag pärmmen.nu fick hann fotbollsskor och nu är tjötet när börjar träningen.inte i Älvängen nä Ahlafors ska de va för där spelar kommpisarna trodde man kommit i från det nu när di anndra är vuxna men de e bara å bita i hop För å inte tala om att så fort han har sett nån fotboll på tv så ska han ut å joxa sen gäller det å va vaken rätt som de är så ska han in med sina jordiga skor. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Nu rapporterar grannen att 5 cm snö föll igår. Hur är det möjligt då det var enligt UNT.se + 8 mitt i natta Det skall dock bli trevligt att komma hem några månader och ta hand om hus och familj/vänner.. Hoppas på en mini MPR träff i Uppsala inom kort. Här finns några aktiva medlemmar som kanske kunde ta sig tid en lö- em. Kanske hitta ett ställe där man kunde kolla in travet vore inte fel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 En sak jag uppskattar med Bangkok är att det fortfarande finns barberar salonger där man kan bli klippt och rakad för en spottstyver. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Lite fiske så här på måndagen --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?bitkdy Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 En död Dugong, Payoon på Thai, möjligtvis Sjöko på Svenska, strandad vid Nam Rin Beach idag. Fru Oscars 'nallebilder' med gammal Nokiafån då ingen kamera var tillhanda. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Är Loas veckan slut? Då kan vi åka hem igen .T,ex. på den här bron Friedship Bridge 2, som går från Muktahan till Savannakhet. Plåtat en disig morgon. Och ännu disigare var det uppe på bron. Byter till högertrafik gör man enligt skylten tydligen redan i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 (ändrad) Efter några lugna helger på grund av helgdagar, vattenkrig och annat så blev det äntligen en helg med lite ordentlig uteliv med nya restauranger, bra barer och thaipop. Bild dock tagen vid annat tillfälle... Ändrades April 23, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Idag har jag varit och hämtat utemöbler som jag köpte på blocket samt skruvat ihop grillen jag köpte igår. Kollar ritningen på grillen. Benen till grillen kommer på plats. Klart. Nu är det bara att invänta sommaren, förra året var den på en tisdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Idag har jag varit och hämtat utemöbler som jag köpte på blocket samt skruvat ihop grillen jag köpte igår. Kollar ritningen på grillen. Benen till grillen kommer på plats. Klart. Nu är det bara att invänta sommaren, förra året var den på en tisdag. Jag bokar den på kortänden men du får nog olja in dem först Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Idag har jag varit och hämtat utemöbler som jag köpte på blocket samt skruvat ihop grillen jag köpte igår. Kollar ritningen på grillen. Benen till grillen kommer på plats. Klart. Nu är det bara att invänta sommaren, förra året var den på en tisdag. Du behöver nog lite mera bord och stolar då vi alla här på MPR kommer och grillar hos dig :14: :drinks: Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu