SWEDEMAN Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Äntligen har utomhusträningen dragit igång! Och jag fick testa mitt nya objektiv (Canon EF-S 18-200/3.4-5.6 IS) jag fick idag, blir perfekt till thailandsresan nu i sommar. Frugan och jag smet iväg en stund under träningen. Älska dig med! Smet ni iväg för ett G P P eller vad ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Smet ni iväg för ett G P P eller vad ? Mvh SWEDEMAN That´s for me to know and you to find out. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 Berättelsen visade sig ha en fortsättning. Efter putsandet i Leelawadee-busken flyger hon ner till min gräsklippare som trädgårdsmästarn pallat upp på ett bildäck. Och där finns 9 ägg :14: nice keithan stör ej nu å bevaka och fota fortsättningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 19, 2012 Dela Inlagd April 19, 2012 läser du menyn eller vin listan? Faktist både Pizza & Vinlista från Little Italy NTB ? Väldigt GÖTT ! Prova?? Mvh Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Vi fortsätter med flygplatsbilder Gött att sitta med en kall och höra bruset runt omkring Next stop Amsterdam:) Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Tänk när andra lägger in icke thaibilder då är Svampstuvningen tyst .... Men i morn kommer nya sår och blodiga bilder hehehhahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Tänk när andra lägger in icke thaibilder då är Svampstuvningen tyst .... Men i morn kommer nya sår och blodiga bilder hehehhahahaha Kanske Svampen är grinig pga fru kantarell har fått flugsvamp En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Tänk när andra lägger in icke thaibilder då är Svampstuvningen tyst .... Men i morn kommer nya sår och blodiga bilder hehehhahahaha Kanske Svampen är grinig pga fru kantarell har fått flugsvamp Oj, ere redan fredag ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Meeeera flygplatsbilder .allt för sc och pojkarna Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Flygplatsbilder gillar vi, mera sånt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Min iPad ska få barn. Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Hong Kong 2003: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Jag fick ett efterlängtat brev i posten igår! Inte den bästa bilden jag tagit men innebörden är nog så viktig! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Dubbell säkerhet; både bilkudde och Poangmarai.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Dubbell säkerhet; både bilkudde och Poangmarai.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Götla-Glenn- borg eller!! :14: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Min iPad ska få barn. Skickat med Tapatalk/iPhone Hur vet du det? Har du satt på den ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 F Hur vet du det? Har du satt på den ?? Fråga inte så dumt. Det är klart att en IT nörd klarar sånt. (Du vet det där om blommor och bin). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olmolm Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Mitt andra hem.. 5 år gammalt nu... huset ligger 10 km utanför Ban Dung Issan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Soi Cowboy Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Eftersom det är fredag så lägger jag en bild från Udon horsetrack.(mellan racen) BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Hur vet du det? Har du satt på den ?? Den har ju ingen mus !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Eftersom det är fredag så lägger jag en bild från Udon horsetrack.(mellan racen) Mycket skoj den gången, vi vann i flera lopp på galoppbanan och har även för mig att vi var inblandade i nåt svartspel på läktaren med. Vi hamnade sen på efterfest hos din tjej med grillning och grogg men det var ruggigt kallt när vi åkte hem på moppen... men allt är relativt, räcker med att titta ut genom fönstret nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Jag fick ett efterlängtat brev i posten igår! Inte den bästa bilden jag tagit men innebörden är nog så viktig! "i all evighet"... Är IFK sponsrat av Jehovas vittnen eller vad ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu