Frontline Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Jotack. Gärna en historia (med stulna bilder) om hur killen tar tjejen på brösten, får en fet smäll och ramlar baklänges över räcket. Alternativt att de börjar kyssas och lutar sig mot räcket som brister så att båda faller baklänges nerför stupet. Vad menas med stulna bilder och vad menas med lånade bilder i detta sammanhang??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 (ändrad) Bilder som du inte knäppt själv eller att någon knäppt. Tex. på dejmed din kamera Ändrades April 17, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Så det är same same då...stjäla eller låna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Så här ser min bild ut för dagen, efter besök på vårdcentralen för omläggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Svider ajaj det där Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 trollstigen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Så här ser min bild ut för dagen, efter besök på vårdcentralen för omläggning Det såg inte så kul ut.Men Bajen vann ju igår så det lindrar väl lite.Sköt om dej gumman BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Jo lite då men nu har det börja vara lite, tur jag ska till vårdcentralen i morn bitti, lite ont gör det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Jo lite då men nu har det börja vara lite, tur jag ska till vårdcentralen i morn bitti, lite ont gör det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Dagens Thaifisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Man behöver inte åka utomlands för att njuta av solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 En bedrövlig syn denna morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 Lite gamla Nohnthaburi bilder . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 En bedrövlig syn denna morgon. En så vacker syn. För oss som lämnat eländet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 Får väl fortsätta dagens bild på klantskallen, nämligen mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 En bedrövlig syn denna morgon. Ja Vad ska man säga om eländet igentligen? HAHAHAHAHA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 (ändrad) IKEA, Bangna ... Edit Hm.. bilderna kom inte i ordningen jag förväntat mig...end-Edit Ändrades April 18, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 Kumphawapis svar på Christer Sjögren..Vilken jäkla snidare..gammal lärare som gilla o festa loss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 Får väl fortsätta dagens bild på klantskallen, nämligen mig själv. Aaaj, det där ser djäkligt smärtsamt ut. Vad hände? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 jag råkade välta filtertratten med kokande kaffevatten över armen, jävligt klantigt . Borde köpt nu bryggare för länge sen istället för koka vatten och hälla i filterhållaren som jag satt överst på en termos. Och det är grymt smärtsamt fy sjutton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 (ändrad) Nu när jag tänker på det så känns det som lite BTT-varning på den grejen Towe Krya på dig!!! Ändrades April 18, 2012 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 hoppsan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 Nu när jag tänker på det så känns det som lite BTT-varning på den grejen Towe Krya på dig!!! TACK BIBBEN, men fy på dig att jämföra min fadäs med BTT det blir en smäll på stjärten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 TACK BIBBEN, men fy på dig att jämföra min fadäs med BTT det blir en smäll på stjärten Hahahaha... hmmmm, kan byta det mot nåt annat? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 18, 2012 Dela Inlagd April 18, 2012 ja mot ett knäckt näsben kanske?? hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu