Scandinaviancorner Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Dalsnibba Geiranger Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 (ändrad) Och här är ett på Geiranger fjord, lånad på nätet i gammal god anda. Jag kan låna fler om någon är road, det finns hur många som helst bara att välja och vraka. Ni kan även få önska er bilder så letar jag upp dem! kan även tänka mig att dikta ihop en historia om bilden/händelsen. Ändrades April 16, 2012 av SSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Dalsnippa Geiranger Norge Hit skulla alla aka nan gang i livet Otroligt flott i vart grannland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 (ändrad) Så här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen Ändrades April 16, 2012 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Så här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen Stackars dig, brannskador gör sååå jävla ont. men du får trösta dig med högernäven så en chang kan slinka ner när det är fördjävligt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Så här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen Du ska ta en vit månad eller två nu Towe! Det där gör ONT! Krya på dig. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Stackars dig, brannskador gör sååå jävla ont. men du får trösta dig med högernäven så en chang kan slinka ner när det är fördjävligt ja det får bli efter jag slutat med morfinet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Ja nu blev det ju en tidigare ``flygtur´´ än du hade väntat dej... Ta hand om dej tjejen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Du ska ta en vit månad eller två nu Towe! Det där gör ONT! Krya på dig. Hälsar pigge01 Haha nä så länge tänkte jag inte tugga morfin, men det får nog bli lugnt nu ett tag tills allt läkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Veckans snack´s intages dock utan chang eller Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Konstigt, 25 morfintabletter 77 kronor. Trodde det var jättedyrt. Köpte astmatabletter till grabben; 240 kronor för en liten ask. Krya på dej nu. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 He he jaa Tove du kanske har en biljett ner om du kränger dom på svarta marknaden Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Konstigt, 25 morfintabletter 77 kronor. Trodde det var jättedyrt. Köpte astmatabletter till grabben; 240 kronor för en liten ask. Krya på dej nu. Phuket18.5 Tack gubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Song kran i udon. Mamma vattnar sonen. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Så här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen Krya på dej Towe. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Krya på dej Towe. Tack Småland, hoppas vi syns på Vinterviksträffen. Stor kram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Krya på dig Towe, vilken grad är det på brännskadan... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Ja krya på dig gumman När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Krya på dig Towe, vilken grad är det på brännskadan... FF Ingen aning faktiskt, enda jag såg var syrran och Läkaren med en mätsticka av nåt slag. Ska fråga i morn när jag ska tillbaka för bandagebyte. Tack hjärtat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Ja krya på dig gumman Tack Clirre, du får ta en GT för mig så blir jag glad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Geiranger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 (ändrad) Geiranger Det verkar vara mycket vackert ställe. Kollade lite med google earth fantastisk finna utsikter och vyer Tror att jag ska ta med fru dit på sommaren. Det är inte så lång dit. Ändrades April 16, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Och här är ett på Geiranger fjord, lånad på nätet i gammal god anda. Jag kan låna fler om någon är road, det finns hur många som helst bara att välja och vraka. Ni kan även få önska er bilder så letar jag upp dem! kan även tänka mig att dikta ihop en historia om bilden/händelsen. Jotack. Gärna en historia (med stulna bilder) om hur killen tar tjejen på brösten, får en fet smäll och ramlar baklänges över räcket. Alternativt att de börjar kyssas och lutar sig mot räcket som brister så att båda faller baklänges nerför stupet. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Geiranger igen Fantastisk plats i Sunmore Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 Burma år 2000. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu