Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Och här är ett på Geiranger fjord, lånad på nätet i gammal god anda. Jag kan låna fler om någon är road, det finns hur många som helst bara att välja och vraka. Ni kan även få önska er bilder så letar jag upp dem! kan även tänka mig att dikta ihop en historia om bilden/händelsen.

Ändrades av SSS
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Dalsnippa Geiranger Norge

Hit skulla alla aka nan gang i livet Otroligt flott i vart grannland

post-7775-0-45536000-1334577085_thumb.jp

Dela på andra sajter

post-6740-0-21842700-1334577535_thumb.jpSå här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen Ändrades av Towe
Dela på andra sajter

post-6740-0-21842700-1334577535_thumb.jpSå här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen

Stackars dig, brannskador gör sååå jävla ont. men du får trösta dig med högernäven så en chang kan slinka ner när det är fördjävligt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

post-6740-0-21842700-1334577535_thumb.jpSå här blir det när man får kokande vatten över sin arm, tack och lov vänsterarmen

Du ska ta en vit månad eller två nu Towe!

Det där gör ONT!

Krya på dig.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Stackars dig, brannskador gör sååå jävla ont. men du får trösta dig med högernäven så en chang kan slinka ner när det är fördjävligt

ja det får bli efter jag slutat med morfinet

Dela på andra sajter

Ja nu blev det ju en tidigare ``flygtur´´ än du hade väntat dej... Ta hand om dej tjejen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Du ska ta en vit månad eller två nu Towe!

Det där gör ONT!

Krya på dig.

Hälsar pigge01

Haha nä så länge tänkte jag inte tugga morfin, men det får nog bli lugnt nu ett tag tills allt läkt

Dela på andra sajter

Konstigt, 25 morfintabletter 77 kronor. Trodde det var jättedyrt.

Köpte astmatabletter till grabben; 240 kronor för en liten ask.

Krya på dej nu.

Phuket18.5 :wai:

Dela på andra sajter

He he jaa Tove du kanske har en biljett ner om du kränger dom på svarta marknaden

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Konstigt, 25 morfintabletter 77 kronor. Trodde det var jättedyrt.

Köpte astmatabletter till grabben; 240 kronor för en liten ask.

Krya på dej nu.

Phuket18.5 :wai:

Tack gubben

Dela på andra sajter

Krya på dej Towe.

BAJEN 4-EVER

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja krya på dig gumman :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Krya på dig Towe, vilken grad är det på brännskadan...

FF

Ingen aning faktiskt, enda jag såg var syrran och Läkaren med en mätsticka av nåt slag. Ska fråga i morn när jag ska tillbaka för bandagebyte. Tack hjärtat

Dela på andra sajter

Tack och Hej

Geiranger

Det verkar vara mycket vackert ställe. Kollade lite med google earth fantastisk finna utsikter och vyer

Tror att jag ska ta med fru dit på sommaren.

Det är inte så lång dit.

:crazy:

Ändrades av Lobuz
Dela på andra sajter

Och här är ett på Geiranger fjord, lånad på nätet i gammal god anda. Jag kan låna fler om någon är road, det finns hur många som helst bara att välja och vraka. Ni kan även få önska er bilder så letar jag upp dem! kan även tänka mig att dikta ihop en historia om bilden/händelsen.

Jotack.

Gärna en historia (med stulna bilder) om hur killen tar tjejen på brösten, får en fet smäll och ramlar baklänges över räcket.

Alternativt att de börjar kyssas och lutar sig mot räcket som brister så att båda faller baklänges nerför stupet.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Dela på andra sajter

Burma år 2000.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...