edvardpop Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Har tagit en massa bilder den senaste tiden men nu har datorn pajat så det är lite krångligare att jobba med dem. Lägger därför lite motvilligt in en som är oredigerad för en gång skull. Ganska ok ändå kanske. Den är tagen i den här Akha-byn(en bit norr om Chiang Rai) som jag vid detta laget besökt ett flertal gånger nu. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Är man en renlevnadsmänniska så faller man inte så lätt för frestelser för inte kan man ha sprit i så stora glas. Kan och kan... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Tjejen drömmer om nya blommor i sommar. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Tack alla som har gett Karma för min katt, det är en toppenkisse som är mig väldigt kär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Inte mycket kvar att göra i köket nu Mycket snyggt. .IKEA var det väl om jag minns rätt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Bukit Bintang Kuala Lumpur. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Som svar på Kjells undran, kan jag berätta, (efter samråd med frugan), detta är en kunglig /( statlig) symbol. Lite som våra "tre kronor". Samma symbol över hela Thailand. Denna sköld ska vara rätt så dyr, enligt frugan. Mvh. borje222 Tackar Borge222 och hälsa frun. Huset börjar möbleras men det ser ut som det är mest kontorsmöbler. Undrar om det blir ett boningshus eller kontor. Det ser officiellt ut med tanke på den nästan helt dominerande gula färgen. En dagens bild måste förstås med. Detta hus på vårt område ägs av en 30 årig datakille som driver ett IT företag. Huset kostade 10 M Bath att uppföra.Här bor han med sin Thailändska familj. Trevliga grannar är det och han liksom jag gillar att ta sig en pilsner ibland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 CUT... FullMåne bland vänner på sin 60-årsdag :ok:En bättre födelsedag kan man knappast önska sig Grattis i efterskott Måne, när var den stora dagen? Mvh (Från en som inte alltid hänger med) BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Tackar Borge222 och hälsa frun. Huset börjar möbleras men det ser ut som det är mest kontorsmöbler. Undrar om det blir ett boningshus eller kontor. Det ser officiellt ut med tanke på den nästan helt dominerande gula färgen. En dagens bild måste förstås med. Detta hus på vårt område ägs av en 30 årig datakille som driver ett IT företag. Huset kostade 10 M Bath att uppföra.Här bor han med sin Thailändska familj. Trevliga grannar är det och han liksom jag gillar att ta sig en pilsner ibland... Missade att skriva att det är en engelsk man som är data killen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Japp, då var den religiösa delen av Songkran avklarad, nu kan vi med goda samveten fokusera på den mer traditionella delen med sprit, kortspel och vattenlekar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 En stackare på väg ner till Payoon beach för att roa turister (med 'apan' på ryggen). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 (ändrad) Lock'n load "fick just lite bilder på whatsapp" Edit:...förminskade tydligen för mycket...blev ju tämligen oskarpt ): --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?jygx5e Ändrades April 13, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Inte mycket kvar att göra i köket nu Ser riktigt bra ut borgmästarn! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Lite mer bilder från Yangoon... Bussarna i Yangoon verkar ha bytts ut till dessa Hino av 1960-tals snitt, en klar uppgradering jämfört med de Leyland av 1940-tals snitt som rullade här tills för bara några år sedan. Det har även börjat dyka upp lite nya taxibilar-med taxameter-men det är ju ingen som har taxametern till något anat än som dekoration och utsmyckning av instrumentbrädan. Men de flesta bilar är fortfarande av japansk modell med 20-40 år på nacken, ingen Ac utan man ska vara glad om det ens finns dörrsidor kvar i dessa rullande skrothögar. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Laddade just ner Windows fotogalleri pa en annan dator(min egen har gett upp) och da var valet ganska enkelt vilken bild som forst skulle dissekeras. Namligen denna fran White Chapel utanfor Chiang Rai. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Grattis till det nya jobbet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Sri Mariamman Templet i K.L. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 (ändrad) Världens bästa sötvattens badplats en bit från huset. Ändrades April 13, 2012 av SSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Världens bästa sötvattens badplats en bit från huset. Ja vännen du får ju se till å få me billden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Ja vännen du får ju se till å få me billden Har finkeln redan börja sätta sig på synen? En fin bild i inlägget /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Påsken 2012 på Orust! Vi kan konstatera följande: Vad som göms i snö, kommer fram i tö (bild 1) ! Småtjejer kan inte vara seriösa när kameran är framme (bild 2&3)! Svenska flickor är helt OK (bild 4)! Sprit gör folk snygga, eller inte!? (bild 5&6)! Jag är en jävel på att spika panel (Bild 7)! På påsken skall man elda allt man kommer åt (bild 8)! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Nu har man gjort sitt första, och det är nog det värsta party jag varit på. Helt sjukt, men f-bannat kul. Häftig marsch genom byn, dans, dans, fest och mera fest. Egen discobil stod för musiken. Blött, blött både in och utvärtes Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Du ser ut att vara väl omhändertagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Mycket snyggt. .IKEA var det väl om jag minns rätt.. Tackar. Japp de stämmer bra de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu