knifetown Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Dagens Isaanska elgitarrist Efterföljande elaggregat överröstade musikanten Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Lite lekbilder. Får äntligen tillbaka min pocketkamera i dag efter ett garantijobb. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 (ändrad) Många kvalificerade förslag på min förra bild men ingen som lät helt övertygande Tror själv att det är ett kommunalt eller statligt vapen som den nyinflyttade tyckte skulle vara bra att briljera med men får nog fråga frun så småningom.. Nästa bild visar en granne ca 10 hus bort. En kompis eller kollega till Mr T som han ibland besökte...Det är ett av de 3 större husen i området. Vårt med 7 sovrum känns som en kolonilott i jämförelse. . Det bor en del högdjur i området men vem som bebor detta hus vet jag ej men det skall jag banne mig ta reda på. Ändrades April 12, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Hörru Kjelle dax att sätta på dig dykardräkten och dra till nana och Golden. Lider av bildabstinens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Nöjd och Glad Krögarn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Hörru Kjelle dax att sätta på dig dykardräkten och dra till nana och Golden. Lider av bildabstinens Dykardräkt kommer jag nog inte att behöva men möjligen putsduk till glasögonen då det nu för tiden handlar mest om "window shopping" ...Nu när frun är ute och glassar i Storbritannien så har en annan stackare fullt upp med de vardagliga sysslorna. Men kanske jag tar ut några timmars komp idag och tar en uppfriskande sväng bortåt landsvägen till. Få se om det dyker någon bild senare under dagen .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 37 våningar upp ovanför Silom så ligger det en bar som heter Scarlett, på hotellet som tidigare hette Sofitel men numer går under namnet Pullman, En trevlig takbar som även funkar när det regnar. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Nöjd och Glad Krögarn! Passande tröja Krögarn Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Där är jag uppväxt 1954-1986 1972-1997 Det var fint där förr i tiden! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Ett trevligt Songkran-firande i dag, fjärran från vansinnet i Pattaya. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Utsikten från "min" veranda Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. . Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera? Det är väl en logotype för den nuvarande Kungen. Skulle tro att det är loggan för begivenheten nedan: The Royal Ceremonial Emblem on the 60th Anniversary of His Majesty the King's Accession to the Throne, 9th June 2006 http://www.crwflags.com/fotw/flags/th_royal.html#ps6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Blir pa Rock farfar i byn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Jag är i Kuala Lumpur nu på en "fly Songkran-Shopping-Visa-trip"! Ville upp i Petronas Twin Towers och kolla in utsikten idag, men alla biljetter utsålda till på Söndag 15 April, men då flyger jag tillbaka till Thailand så då är det försent! Tror det är Charter- grupper som bokat långt i förväg, så det blir ingen tid kvar till oss som kämpar oss dit på egen maskin i värmen! En bild från utsidan. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 FullMåne bland vänner på sin 60-årsdag :ok:En bättre födelsedag kan man knappast önska sig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 varför rullar han på bild 2 cigg han har ju 2 paket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Gött att se att du dricker vatten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Gött att se att du dricker vatten Måne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 varför rullar han på bild 2 cigg han har ju 2 paket Han gillar inte pappret på köpecigaretter Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Gött att se att du dricker vatten Måne Är man en renlevnadsmänniska så faller man inte så lätt för frestelser för inte kan man ha sprit i så stora glas. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Han gillar inte pappret på köpecigaretter b same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera? Som svar på Kjells undran, kan jag berätta, (efter samråd med frugan), detta är en kunglig /( statlig) symbol. Lite som våra "tre kronor". Samma symbol över hela Thailand. Denna sköld ska vara rätt så dyr, enligt frugan. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Han gillar inte pappret på köpecigaretter Inte tobaken heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Han gillar inte pappret på köpecigaretter Pappret för hemrullade verkar inte heller ha fallit i smaken (sked-drag) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Inte mycket kvar att göra i köket nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu