Kötthandlarn Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Några bilder från Nationaldemokraternas demonstration i Göteborg Den var välbevakad allt för att stoppa motdemonstranterna från Vänstersidan som gärna ställer till med bråk. Fullt med kravallutrustning i alla hörn av torget Här lotsas Nationaldemokraterna ut från området efter avslutat möte, ivrigt påhejade av den aggresiva vänsterrörelsen. Fy fan va glad ja é för att jag flyttade från Kortedala för 15 år sedan. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 igår var jag på konsert och bevittnade gamla rockikoner(de flesta äldre än förbränningsmotorn) som uppträdde i en kyrka, Mannen på bilden,Tommy Blom, hade fått något i halsen så han lät inte bra, hur mkt han än försökte.( såg dock ut som han hällt det mesta genom halsen) Tog flera kort, bl a på little gerard men de blev för suddiga, bästa behållningen för kvällen var rickard swanström samt en äldre skallig gubbe som sjöng några elvislåtar. Han som sjöng elvis är med på denna bilden, men jag kommer inte på vem det är Bandet dom spelade med heter The caddilac band, hursomhelst var det ett bra drag i kykan. Kan ju nämna att prällen sjöng några elvislåtar oxå, och det lät j-t bra. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 (ändrad) En tjej från familjen har åkt över till USA för några månaders praktik som journalist. Här syns hon med kollegor i Virginia Beach. Det torde åtminstone glädja en känd medlem att de har förstånd att åka med en bra bil.. Ändrades April 10, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 igår var jag på konsert och bevittnade gamla rockikoner(de flesta äldre än förbränningsmotorn) som uppträdde i en kyrka, Mannen på bilden,Tommy Blom, hade fått något i halsen så han lät inte bra, hur mkt han än försökte.( såg dock ut som han hällt det mesta genom halsen) Tog flera kort, bl a på little gerard men de blev för suddiga, bästa behållningen för kvällen var rickard swanström samt en äldre skallig gubbe som sjöng några elvislåtar. Han som sjöng elvis är med på denna bilden, men jag kommer inte på vem det är Bandet dom spelade med heter The caddilac band, hursomhelst var det ett bra drag i kykan. Kan ju nämna att prällen sjöng några elvislåtar oxå, och det lät j-t bra. mvh walle Tommy Blom träffade jag i lördags på Jägarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Fy fan va glad ja é för att jag flyttade från Kortedala för 15 år sedan. Där är jag uppväxt 1954-1986 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 igår var jag på konsert och bevittnade gamla rockikoner(de flesta äldre än förbränningsmotorn) som uppträdde i en kyrka, Mannen på bilden,Tommy Blom, hade fått något i halsen så han lät inte bra, hur mkt han än försökte.( såg dock ut som han hällt det mesta genom halsen) Tog flera kort, bl a på little gerard men de blev för suddiga, bästa behållningen för kvällen var rickard swanström samt en äldre skallig gubbe som sjöng några elvislåtar. Han som sjöng elvis är med på denna bilden, men jag kommer inte på vem det är Bandet dom spelade med heter The caddilac band, hursomhelst var det ett bra drag i kykan. Kan ju nämna att prällen sjöng några elvislåtar oxå, och det lät j-t bra. mvh walle Det är Gert Lengstrand En gång i tiden sångare iStreaplers Även Kallades han för little Gert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 kollade nyss gamla lp-fodral med streaplers och det ser ju att stämma, hade det allt lite i bakhuvet. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Nu är det bäst att hålla sig undan för nu är hon i packartagen Div provvägningar med olika frysta paket med svampar pågår Själv får jag hålla tillgodo med den lilla gröna på bordet Ser tunga ut dom däringa plastväskorna. 5-6 kg styck? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Där är jag uppväxt 1954-1986 En imponerande längd på barndomen vill jag säga... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Det finns något vackert och graciöst över kvinnorna i Burma, funderar på om det är avsaknaden av konstgjors och kemiska sminkprodukter som är hemligheten? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 En imponerande längd på barndomen vill jag säga... Och dessutom är han inte riktigt färdigvuxen ännu, den gode Clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Och dessutom är han inte riktigt färdigvuxen ännu, den gode Clion Aha, Clion är alltså "Forever Young" http://www.youtube.com/watch?v=favgoOn-U1I "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 En plansch på en vägg i Georgetown Penang Malaysia. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Lägger in ytterligare en bild från valet i Burma den 1 april, är osäker på om den beväpnade killen vid NLD´s kampanjlokal tillhörde dem eller militären? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Cool Bild...men ack så stulen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 (ändrad) Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera? Ändrades April 11, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Utanför min lägenhet i morse: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Senior i Ban Nong Ka. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 En munk på väg till Sule Pagoda i Yangoon, det var en varm dag så de flesta hade någon sorts solskydd med sig. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Cool Bild...men ack så stulen VA? Stulna bilder kan väl inte förekomma på detta forumet, är inte det mot reglerna (såvida man inte specifikt nämner det)? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera? Liknar mer en fästning. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Liknar mer en fästning. Det slog mig också..typ ett mexikanskt fort från slutet av 1800-talet. Fattas bara en fet mexare på taket med en handjagad Gatling. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Solen går ner vid Ngaplai Beach, Rakhine state, Myanmar "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Ej stulen och ej tagen med iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera? Familjen Usama.B.L's vapensköld ?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu