Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Kötthandlarn

Några bilder från Nationaldemokraternas demonstration i Göteborg

Den var välbevakad allt för att stoppa motdemonstranterna från Vänstersidan

som gärna ställer till med bråk.

DSC_0026.jpg

Fullt med kravallutrustning i alla hörn av torget

DSC_0056.jpg

Här lotsas Nationaldemokraterna ut från området efter avslutat möte, ivrigt påhejade av den aggresiva vänsterrörelsen.

DSC_0082.jpg

Fy fan va glad ja é för att jag flyttade från Kortedala för 15 år sedan.

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

phitsanulok

igår var jag på konsert och bevittnade gamla rockikoner(de flesta äldre än förbränningsmotorn) som uppträdde i en kyrka,

Mannen på bilden,Tommy Blom, hade fått något i halsen så han lät inte bra, hur mkt han än försökte.( såg dock ut som han hällt det mesta genom halsen)

Tog flera kort, bl a på little gerard men de blev för suddiga, bästa behållningen för kvällen var rickard swanström samt en äldre skallig gubbe som sjöng några elvislåtar.

post-3315-0-34117700-1334034776_thumb.jp

Han som sjöng elvis är med på denna bilden, men jag kommer inte på vem det är

post-3315-0-97724500-1334035011_thumb.jp

Bandet dom spelade med heter The caddilac band, hursomhelst var det ett bra drag i kykan.

Kan ju nämna att prällen sjöng några elvislåtar oxå, och det lät j-t bra.

mvh walle

Dela på andra sajter

En tjej från familjen har åkt över till USA för några månaders praktik som journalist. Här syns hon med kollegor i Virginia Beach.

Det torde åtminstone glädja en känd medlem att de har förstånd att åka med en bra bil..

523488_10150730069673069_764668068_9475417_449871234_n.jpg

549595_10150724399978069_764668068_9449406_506088016_n.jpg

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

igår var jag på konsert och bevittnade gamla rockikoner(de flesta äldre än förbränningsmotorn) som uppträdde i en kyrka,

Mannen på bilden,Tommy Blom, hade fått något i halsen så han lät inte bra, hur mkt han än försökte.( såg dock ut som han hällt det mesta genom halsen)

Tog flera kort, bl a på little gerard men de blev för suddiga, bästa behållningen för kvällen var rickard swanström samt en äldre skallig gubbe som sjöng några elvislåtar.

Bandet dom spelade med heter The caddilac band, hursomhelst var det ett bra drag i kykan.

mvh walle

Tommy Blom träffade jag i lördags på Jägarn

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fy fan va glad ja é för att jag flyttade från Kortedala för 15 år sedan.

Där är jag uppväxt 1954-1986

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

mvh walle

Det är Gert Lengstrand En gång i tiden sångare iStreaplers Även Kallades han för little Gert.

Dela på andra sajter

phitsanulok

kollade nyss gamla lp-fodral med streaplers och det ser ju att stämma, hade det allt lite i bakhuvet.

mvh walle

Dela på andra sajter

Nu är det bäst att hålla sig undan för nu är hon i packartagen

Div provvägningar med olika frysta paket med svampar pågår

post-3485-0-10283700-1333645160_thumb.jp

Själv får jag hålla tillgodo med den lilla gröna på bordet

Ser tunga ut dom däringa plastväskorna. 5-6 kg styck?

Dela på andra sajter

Där är jag uppväxt 1954-1986

En imponerande längd på barndomen vill jag säga... :14:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Det finns något vackert och graciöst över kvinnorna i Burma, funderar på om det är avsaknaden av konstgjors och kemiska sminkprodukter som är hemligheten?

post-3473-0-91258600-1334052224.jpg

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

En imponerande längd på barndomen vill jag säga... :14:

Och dessutom är han inte riktigt färdigvuxen ännu, den gode Clion

Dela på andra sajter

Och dessutom är han inte riktigt färdigvuxen ännu, den gode Clion

Aha, Clion är alltså "Forever Young"

http://www.youtube.com/watch?v=favgoOn-U1I

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Lägger in ytterligare en bild från valet i Burma den 1 april, är osäker på om den beväpnade killen vid NLD´s kampanjlokal tillhörde dem eller militären?

post-3473-0-27916100-1334057979_thumb.jp

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Cool Bild...men ack så stulen ;)

post-3210-0-08886900-1334067641.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera?

post-4345-0-99083000-1334104111_thumb.jp

post-4345-0-40416700-1334104178_thumb.jp

post-4345-0-16004300-1334104186_thumb.jp

post-4345-0-44299500-1334104194_thumb.jp

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

Utanför min lägenhet i morse:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

En munk på väg till Sule Pagoda i Yangoon, det var en varm dag så de flesta hade någon sorts solskydd med sig.

post-3473-0-48334600-1334107663.jpg

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Cool Bild...men ack så stulen :wink:

post-3210-0-08886900-1334067641.jpg

VA? Stulna bilder kan väl inte förekomma på detta forumet, är inte det mot reglerna (såvida man inte specifikt nämner det)?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Ett av grannhusen har fått nya ägare och samtidigt har man passat på att målat om huset ljusgult. Härom dagen så var munkar på plats för att lycklig göra huset. .Är det någon som vet vad detta märke på bild 2 representerar eller tänkt skall symbolisera?

Liknar mer en fästning.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Liknar mer en fästning.

Det slog mig också..typ ett mexikanskt fort från slutet av 1800-talet.

Fattas bara en fet mexare på taket med en handjagad Gatling.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Solen går ner vid Ngaplai Beach, Rakhine state, Myanmar

post-3473-0-44842000-1334118618.jpg

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Familjen Usama.B.L's vapensköld ?.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...