dtbkk Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Motorshow i går... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Motorshow i går... Motorshow ? Inte så mycket motorer på dom bilderna !! Det tackar man för Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Fina bilder. Suzuki visar gott omdöme genom att inte sätta loggan på första bästa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Fritz och R1000. Tack för kommentar. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag tyckte att Mischibiscuin var finast Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Att flyga i Burma är lite som att åka buss, det ska stannas på en massa ställen innan man kommer fram. Flög i fredags från Yangoon till Thandwe och Ngaplai Beach, men först blev det att invänta avgång vid den något kaosartade inrikesflygplatsen i Yangoon. Dessa två "gater" servade fram till år 2007 alla flighter in och ut från Yangoon-inrikes som utrikes och när flygplatsen byggdes strax efter kriget, det andra världskriget, var det den modernaste i asien... Folk som går runt med skyltar för att annonsera olika flygbolags boardingtider. På väg ner mot Bagan, man kan åka tåg hit också, jag tror stationen syns någonstans på bilden men det var tydligen ett 20-24 timmars projekt så det fick jag avstå, denna gång iallafall. Bagan, eller Nyuang O som flygplatsen också heter är av en modell som var modern när farfar var ung, det vill säga för 50-60 år sedan. Men de hade faktiskt fri WIFI där nu, dock ingen luftkonditionering... En 20 minuter var vi på marken innan vi skuttade iväg igen för 30 minuters flygning till Heho, flygplatsen man åker till ifall man vill besöka Inle Lake. På plats där så behövde vi tanka och denna antika skapelse kördes fram, notera klossarna vid framhjulet som agerar parkeringsbroms åt tankbilen. Inflygning mot Thandwe Airport, flygplatsen syns i bakgrunden. Ser ju inte så pissigt ut från luften? Men just som man flyger in och närmar sig touchdown får man syn på ett vrak vid landningsbanan... Det visade sig vara Air KBZ som buklandade i februari...fan också, det är ju samma bolag som jag flyger med! Den så kallade "Bagage Claim Area" på Thandwe flygplats är belägen på parkeringen där personalen från de olika hotellen letar upp din väska gentemot den handskrivna "tag" du fått i Yangoon. Bekvämt att inte behöva gå flera kilometer för att sedan stå och vänta 45 minuter på väskan som på Suvvan... Ber om ursäkt för att jag råkade göra dagens bild till en bildberättelse... Vill någon mod så kan de ju flytta inlägget? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag tyckte att Mischibiscuin var finast Jag tycker att alla fem Mischibiscuin var finast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Suzuki ser ju väldigt trevlig ut,fint att slippa alla bilarna också Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jävla vad det regnat och åskat idag och så har det hållit på en vecka nu. Jag kan inte påminna mig om att det någonsin regnat så mycket innan Songkran och dessvärre kan inte de som bott här i 60 år göra det heller. Man får hoppas att det är lokalt och att det slutar snart annars blir det nya översvämningsbilder från Poffa och Stjp i höst igen. Här i Lad Phrao har det åskat och regnat några mornar men bara helt kort och om jag minns helt rätt så kom det en liten regnskur vid soi Cowboy igår kväll. Så inga större mängder här så jag gissar mig till att du befinner dig utanför BKK eller så är det ruggigt lokalt över ert bostadsområde.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Motorshow i går... Hej dtbkk Amatören var bara på motorshowen i cirka en timma, och detta för att själv bli fotograferad. Sen tillbaks till jobbet Ser att jag skulle stannat längre.. Och idag var sista dagen och har inte hunnit ut igen, fy skäms på mig själv Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Här i Lad Phrao har det åskat och regnat några mornar men bara helt kort och om jag minns helt rätt så kom det en liten regnskur vid soi Cowboy igår kväll. Så inga större mängder här så jag gissar mig till att du befinner dig utanför BKK eller så är det ruggigt lokalt över ert bostadsområde.. Jag befinner mig I Chachoengsao sedan I torsdagskvall da skolan tog lov, sa jag ar bara en dryg timme fran dig med bil. Idag har det varit en narmast "svenskbla" himmel men nu har det borjat aska sa det blir nog en riktig skur ikvall ocksa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Hej dtbkk Amatören var bara på motorshowen i cirka en timma, och detta för att själv bli fotograferad. Sen tillbaks till jobbet Ser att jag skulle stannat längre.. Och idag var sista dagen och har inte hunnit ut igen, fy skäms på mig själv Ha en kanonbra dag! stjp8729. Vi får åka ut tillsammans nästa gång. Fick ett par mailaddresser och några telefonnummer från olika tjejer, nu ska det bara sys ihop dater med dem också.. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Hej dtbkk Amatören var bara på motorshowen i cirka en timma, och detta för att själv bli fotograferad. Sen tillbaks till jobbet Ser att jag skulle stannat längre.. Och idag var sista dagen och har inte hunnit ut igen, fy skäms på mig själv Ha en kanonbra dag! Nu får jag en mental bild som jag inte är säker på att jag gillar? Hoppas att du var iklädd något kostymliknande och inte ålade runt på huven av en XC 90... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Hej Det blir nog väder i Bangkok ikväll.. Ett par MPR:are på väg till Sverige för 20 minuter sedan? Eller vad vet jag som inbiten Bangkokbo... Ha en gör bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Nu får jag en mental bild som jag inte är säker på att jag gillar? Hoppas att du var iklädd något kostymliknande och inte ålade runt på huven av en XC 90... Hej MaiChai Jag vet inte så mycket om din mentala bild du nu "målar upp", men tänk dig mig i en latexdräkt och latexhuva Skall vi gå ut ikväll? Ha en kanonbra söndagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Lite roliga och värsta photoshop missarna istället, http://www.psdisasters.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Test av ny kamera. Bambam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Test av ny kamera. Bambam Fina vovvar, får man klappa matte ? Fina Bilder åxå. Vad blev det för kamera ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jag befinner mig I Chachoengsao sedan I torsdagskvall da skolan tog lov, sa jag ar bara en dryg timme fran dig med bil. Idag har det varit en narmast "svenskbla" himmel men nu har det borjat aska sa det blir nog en riktig skur ikvall ocksa. Jo,igår kväll blåste det verkligen upp till storm och till den milda grad att frun var häpen över mycket det blåste.Åskovädret var ett av de värsta jag sett här i BKK. En hel regn kom ned men inget vatten låg kvar på gatorna på morgon kvisten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Lite påsk bilder. Äggmålning är ju ett måste. Nästan synd att äta upp alla dessa vackra konstverk. Det bästa med påsken måste ju ändå vara maten. Alltid roligt att elda lite. Äggjakt. En lycklig tjej med två upphittade ägg. In i värmen igen... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Fina vovvar, får man klappa matte ? Fina Bilder åxå. Vad blev det för kamera ? Tjena ! Det blev en Canon 600 med ett lite bättre objektiv än standard, om man inte har några fotografambitioner så är den nästan självgående med alla hjälpprogram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Motorshow i går... Jättefina bilder, men lite snålt med 600pix i upplösning. Och ja, Mitsubishi är sötast. Har en själv /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jättefina bilder, men lite snålt med 600pix i upplösning. Och ja, Mitsubishi är sötast. Har en själv /Siamkap Kör alltid 600 pix for webben. Nu ska väl iofs det vara fixat här att man kan lägga upp 800 utan kvalitetsförsämring om jag förtsått rätt. Och ja, Mistubushitjhejen är kanonfin. Trevlig som tusan. Men vi får se om man får till en date. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Kör alltid 600 pix for webben. Nu ska väl iofs det vara fixat här att man kan lägga upp 800 utan kvalitetsförsämring om jag förtsått rätt. Och ja, Mistubushitjhejen är kanonfin. Trevlig som tusan. Men vi får se om man får till en date. Man och man, vi kan väl dela kompis /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 hehehe Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu