Soengsang Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Ett studiebesök/prao hos kolegor igår. Ändrades April 7, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 7, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2012 Ett studiebesök/prao hos kolegor igår. Åh fan, Hesperia var jag ombord på senast häromdagen. Oxelösund? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Åh fan, Hesperia var jag ombord på senast häromdagen. Oxelösund? Jo... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Jävla vad det regnat och åskat idag och så har det hållit på en vecka nu. Jag kan inte påminna mig om att det någonsin regnat så mycket innan Songkran och dessvärre kan inte de som bott här i 60 år göra det heller. Man får hoppas att det är lokalt och att det slutar snart annars blir det nya översvämningsbilder från Poffa och Stjp i höst igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Lite Bilder från Bagan... Som alltid i tempel råder en viss dresscode, men vad fan är spaghetti blouse för någonting? Italiensk klänning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Höger strålkastare har belyst trädtopparna ett tag, vilket andra trafikanter gjort mig uppmärksam på. Den lokala meken häri Nong Ka fick förtroendet och nu verkar det OK. Referenspunkter var smutsfläckar på mekens tröja - och det fungerade. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Kommer inte ihåg i vilken bar desa två dök upp men det var i Patong iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 I morse snöfall, sedan varmt och gott. Beskar clematisen på uthuset i dag Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 I morse snöfall, sedan varmt och gott. Beskar clematisen på uthuset i dag Hälsar pigge01 E de HT pall samlar på. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Dålig kvalitet men en bild som är bra precis 1 år gammal nu. Lamaien har lagt beslag på min solbrända hustru och jag å krögarn fick ägna oss åt varandra. Man undrar hur den kvällen sluta! Eller de kanske man inte vill veta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Du kan ju fråga Lamaien om Pook bar hehe... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Du kan ju fråga Lamaien om Pook bar hehe... Varför blir jag inte förvånad att ni var där Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 E de HT pall samlar på. Snake Nej dom tillhör byggfirman som isolera och putsa halva huset. Dom ska göra resten nästa år. Pengar ska fram till den delen. Rot mm. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Du kan ju fråga Lamaien om Pook bar hehe... Jag har också gjort Pattaya en kväll med Lamai och Krögarn även då hamnade vi på Pook bar... Jag anar ett samband här. (skojar bara jag vet att det var en Kirunabo som styrde oss dit även han medlem här) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Dagens bungalow 30 baht dygnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Vi var en sväng till Näset idag. Så att Mimmi skulle få njuta av att springa runt och busa i sanden. Var en riktigt fin dag. Tyvärr fortfarande lite kallt. Mimmi hade riktigt roligt. Även fru Sakonnakhon njöt av den goa dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Jag som bara ville kasta vatten... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Här är några glada killar som jag inte vill byta jobb med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Oppps. Jag glömde visst bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Apor som skruvar ner kokosnotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Apor som skruvar ner kokosnotter Från moppen eller hur då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 7 baht styck betalar dom for en not i khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Från moppen eller hur då? Fran palmerna skulle jag tro. har aldrig sett att det vaxer kokosnotter pe en moppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Mmmmmm.så är det. Låt en apa hämta en kokosnöt åt dig. Ge han 7 baht, han kan räkna. Han låter dig inte fotografera honom men du måste betala 7 Baht per kokosnöt. . manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu