Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Skulle vara kul men för min del så skulle nog frun vara tacksam om jag höll mig hemma kvällarna innan hon åker på måndag.Efter det så finns det inga kända begränsningar :thumbsup:

Ok, hade inte tänkt mig innan dess ändå...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Efter några månader i Thailand och bilder därifrån så får ni nu hålla till godo med bilder från hemmaplan.

För bara en fyra dagar sen så var det ungefär 35 grader i skuggan nu får man hålla till godo med -5,4.

post-3468-0-92416500-1333604491_thumb.jp

Nu är det strålande sol och Lillkrabban håller på att fixa en omelette.

Det är väl ingenting, när jag kom hem å du vet när jag åkte hem så var det -27 på arlanda å 35 i skuggan i pattis å det blir ju en liten skillnad det

-5,4 blaha blaha

Dela på andra sajter

Det är väl ingenting, när jag kom hem å du vet när jag åkte hem så var det -27 på arlanda å 35 i skuggan i pattis å det blir ju en liten skillnad det

-5,4 blaha blaha

Å när jag åker hem den 27 april så begär jag minst +15 annars så vete fasen om jag kommer iväg.. :nono:

Dela på andra sajter

Andalsnes Norge

Kan inte erinra mig att jag varit just där men vidunderligt vackra Norge är min mors hemland och mitt favoritland efter Thailand.Tackar för en fantastisk bild.. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Med ett litet klämfäste på balkongräcket så blev ju bilden på Shwedagon klart tydligare...

post-3473-0-38183000-1333632247_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

post-3103-0-86706600-1333634179.jpg

Ibland e jag helt såld

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Similand island En timme med speedbat fran Tap Lamu hamnen i Khao lak

post-7775-0-40249400-1333639906_thumb.jp

Dela på andra sajter

Hej. Min fru påstår att song kran pågår från den 13-15 i BKK så då kan 12 också vara ett alternativ om det stämmer.

Vi får hålla kontakt om det skulle vara så att du går ut någon kväll..

Nest takbar var ett trevligt ställe det lilla jag hann se innan färden styrdes hemåt!

Meddela din fru att, om en större helg ex kunges eller drottningens födelsedag eller som i detta fallet song kran infaller under en ordinarie helg, lö - sö så är alltid första vardagen efter helgen också en helgdag. Mån 16 är alltså även den en helgdag i år.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Efter några månader i Thailand och bilder därifrån så får ni nu hålla till godo med bilder från hemmaplan.

Efter att sovit tre dagar hos morsan och uträttat lite ärenden så åkte vi igår ut till Hemfosa

post-3468-0-51161300-1333605056_thumb.jp

Gubbängen.

Här ligger min gamla lägenhet som jag älskade som nu en annan välkänd MPR-medlem bor i.

post-3468-0-36186300-1333605054_thumb.jp

Efter tunnelbana och pendeltåg var vi äntligen framme i idyllen Hemfosa.

post-3468-0-08073900-1333604494_thumb.jp

Och titta, stugan står kvar, bara ett antal snyltgäster i form av möss, fick man städa efter även detta år.

Musfällan är riggad, ni vet vad jag menar, inga andra tankar nu.

Vakande upp efter första natten i stugan som just nu inte har vatten påsatt utan det blir att hämta dunkar från föreningshuset som syns till vänster i bild.

Hur som helst kallt var det inatt ute.

post-3468-0-38642900-1333604490_thumb.jp

För bara en fyra dagar sen så var det ungefär 35 grader i skuggan nu får man hålla till godo med -5,4.

post-3468-0-92416500-1333604491_thumb.jp

Nu är det strålande sol och Lillkrabban håller på att fixa en omelette.värdelns ände ingen 7/ 11a

Dela på andra sajter

-5,4 blaha blaha

När jag åkte till sverige efter 2 mån på sjukhus med krossad höft, hade vi 39 grader kl06.30

Kom till Helsinki, tvungen att stanna på plattan, fick vänta 20 min på min beställda hjälp. Blev tokig på div turister som höll på att knuffa ner mig!

Kom till Arlanda för vidare befodring till hemsjukhus

-19. 3 tim i en rullstol!

Sedan väl framkommen vid midnatt, en snabb koll, ligande till 07.

Gissa om man frös!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nu är det bäst att hålla sig undan för nu är hon i packartagen

Div provvägningar med olika frysta paket med svampar pågår

post-3485-0-10283700-1333645160_thumb.jp

Själv får jag hålla tillgodo med den lilla gröna på bordet

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Dagens Fried rice

Ser gott ut,och så blev man ju sugen på det :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Systerdottern som bor hos oss fyllde 22 häromdagen så då fick hon byta upp sig från nybörjarbilen Mazda till Mercedes... :thumbsup:

post-4345-0-68527000-1333712024_thumb.jp

post-4345-0-14172800-1333712037_thumb.jp

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

En liten blomma denna lugna långfredag:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

phitsanulok

Matgäster i snöyran, suddigt kort genom köksfönster och fick bara med en bråkdel av alla fåglar som snurrar över tomten just nu.

post-3315-0-73100500-1333728248_thumb.jp

mvh walle

Dela på andra sajter

Några bilder från Nationaldemokraternas demonstration i Göteborg

Den var välbevakad allt för att stoppa motdemonstranterna från Vänstersidan

som gärna ställer till med bråk.

DSC_0026.jpg

Fullt med kravallutrustning i alla hörn av torget

DSC_0056.jpg

Här lotsas Nationaldemokraterna ut från området efter avslutat möte, ivrigt påhejade av den aggresiva vänsterrörelsen.

DSC_0082.jpg

Dela på andra sajter

Frugan sovandes med extraelement på magen

post-3315-0-97833400-1333728345_thumb.jp

mvh walle

Katt element är fina grejer!

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

"Flying Beyond Expectations" är Air KBZ slogan.och det stämmer nog för de som flög med bolaget den 17:e februari då ett av deras plan av typen ATR 72-500 gjorde en buklandning på Thandwe Airport. De hade passagerarna nog inte förväntat sig...

post-3473-0-18284300-1333783080_thumb.jp

Jag är lite osäker på om bysmeden är rätt person att reparera planet men han verkar vara i full gång med arbetet!

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...