MaiChai Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Skulle vara kul men för min del så skulle nog frun vara tacksam om jag höll mig hemma kvällarna innan hon åker på måndag.Efter det så finns det inga kända begränsningar Ok, hade inte tänkt mig innan dess ändå... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Efter några månader i Thailand och bilder därifrån så får ni nu hålla till godo med bilder från hemmaplan. För bara en fyra dagar sen så var det ungefär 35 grader i skuggan nu får man hålla till godo med -5,4. Nu är det strålande sol och Lillkrabban håller på att fixa en omelette. Det är väl ingenting, när jag kom hem å du vet när jag åkte hem så var det -27 på arlanda å 35 i skuggan i pattis å det blir ju en liten skillnad det -5,4 blaha blaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Det är väl ingenting, när jag kom hem å du vet när jag åkte hem så var det -27 på arlanda å 35 i skuggan i pattis å det blir ju en liten skillnad det -5,4 blaha blaha Å när jag åker hem den 27 april så begär jag minst +15 annars så vete fasen om jag kommer iväg.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Andalsnes Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Andalsnes Norge Kan inte erinra mig att jag varit just där men vidunderligt vackra Norge är min mors hemland och mitt favoritland efter Thailand.Tackar för en fantastisk bild.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Med ett litet klämfäste på balkongräcket så blev ju bilden på Shwedagon klart tydligare... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Ibland e jag helt såld C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Similand island En timme med speedbat fran Tap Lamu hamnen i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Hej. Min fru påstår att song kran pågår från den 13-15 i BKK så då kan 12 också vara ett alternativ om det stämmer. Vi får hålla kontakt om det skulle vara så att du går ut någon kväll.. Nest takbar var ett trevligt ställe det lilla jag hann se innan färden styrdes hemåt! Meddela din fru att, om en större helg ex kunges eller drottningens födelsedag eller som i detta fallet song kran infaller under en ordinarie helg, lö - sö så är alltid första vardagen efter helgen också en helgdag. Mån 16 är alltså även den en helgdag i år. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Efter några månader i Thailand och bilder därifrån så får ni nu hålla till godo med bilder från hemmaplan. Efter att sovit tre dagar hos morsan och uträttat lite ärenden så åkte vi igår ut till Hemfosa Gubbängen. Här ligger min gamla lägenhet som jag älskade som nu en annan välkänd MPR-medlem bor i. Efter tunnelbana och pendeltåg var vi äntligen framme i idyllen Hemfosa. Och titta, stugan står kvar, bara ett antal snyltgäster i form av möss, fick man städa efter även detta år. Musfällan är riggad, ni vet vad jag menar, inga andra tankar nu. Vakande upp efter första natten i stugan som just nu inte har vatten påsatt utan det blir att hämta dunkar från föreningshuset som syns till vänster i bild. Hur som helst kallt var det inatt ute. För bara en fyra dagar sen så var det ungefär 35 grader i skuggan nu får man hålla till godo med -5,4. Nu är det strålande sol och Lillkrabban håller på att fixa en omelette.värdelns ände ingen 7/ 11a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Det är väl ingenting, när jag kom hem å du vet när jag åkte hem så var det -27 på arlanda å 35 i skuggan i pattis å det blir ju en liten skillnad det -5,4 blaha blaha När jag åkte till sverige efter 2 mån på sjukhus med krossad höft, hade vi 39 grader kl06.30 Kom till Helsinki, tvungen att stanna på plattan, fick vänta 20 min på min beställda hjälp. Blev tokig på div turister som höll på att knuffa ner mig! Kom till Arlanda för vidare befodring till hemsjukhus -19. 3 tim i en rullstol! Sedan väl framkommen vid midnatt, en snabb koll, ligande till 07. Gissa om man frös! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Nu är det bäst att hålla sig undan för nu är hon i packartagen Div provvägningar med olika frysta paket med svampar pågår Själv får jag hålla tillgodo med den lilla gröna på bordet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Glad Påsk!!! Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Dagens Fried rice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Dagens Fried rice Ser gott ut,och så blev man ju sugen på det Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 (ändrad) Systerdottern som bor hos oss fyllde 22 häromdagen så då fick hon byta upp sig från nybörjarbilen Mazda till Mercedes... Ändrades April 6, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 En liten blomma denna lugna långfredag: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Västkustkort igen Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Bild: J. Good Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Tuppboxning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Matgäster i snöyran, suddigt kort genom köksfönster och fick bara med en bråkdel av alla fåglar som snurrar över tomten just nu. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Frugan sovandes med extraelement på magen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Några bilder från Nationaldemokraternas demonstration i Göteborg Den var välbevakad allt för att stoppa motdemonstranterna från Vänstersidan som gärna ställer till med bråk. Fullt med kravallutrustning i alla hörn av torget Här lotsas Nationaldemokraterna ut från området efter avslutat möte, ivrigt påhejade av den aggresiva vänsterrörelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Frugan sovandes med extraelement på magen mvh walle Katt element är fina grejer! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 "Flying Beyond Expectations" är Air KBZ slogan.och det stämmer nog för de som flög med bolaget den 17:e februari då ett av deras plan av typen ATR 72-500 gjorde en buklandning på Thandwe Airport. De hade passagerarna nog inte förväntat sig... Jag är lite osäker på om bysmeden är rätt person att reparera planet men han verkar vara i full gång med arbetet! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu