Scandinaviancorner Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Aberdeen hamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Ayttaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 japp. Hon funkar också... jävla GOTTEGRIS När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Ayttaya --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?nzsgu4 Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Det blev fel En bild på SC fädernesland skulle det varit. live&direct från sundet. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?nujruj Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 (ändrad) --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?nzsgu4 Sent from Finspång using a brevduva Är du i Bunge Stuks? Mellan Gotland och Fårö? Ändrades April 4, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Är du i Bunge Stuks? Mellan Gotland och Fårö? Yes.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Från 35 grader till 0 grader. Lillkrabban inte helt nöjd. Det är klart! När hon har en sådan mössa med något fult märke på. Vem kan vara glad då? Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 En påsköl är aldrig fel i Danmark Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 En påsköl är aldrig fel i Danmark Du är en gottegris! Tuborg Påskebrygg den är fin och god! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 En "dagens" nja.. Men hittade en gammal bild på mig från min första Thailands resa som var 2005. I Patong om jag inte minns fel.. Åkte 2 dagar efter 15 månaders militärtjänst, 6 grabbar och jag lyckades bränna hela muckar bidraget på 40 000 sek på 7 veckor i Thailand Kul hade vi iaf.. Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Yes.. Norr om dig vid Diger huvud finns fina lax och torsk fiske vatten. Det enda jag saknar från Gotland och Fårö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Vaddå Richard, jag misstänker att du använder Pooh för att visualisera din egen frustration... Syns i Påsk skitunge... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Norr om dig vid Diger huvud finns fina lax och torsk fiske vatten. Det enda jag saknar från Gotland och Fårö Jo jag hörde att de fått bra med torsk där från land! de sista åren. Kan tänka mig att det är bra öringsfiske där också nu under våren. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Två classic och en påsk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Dotter och fader Likhet eller inte är frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Gick bakom ett garage å fann detta fyndexemplar, en rigelloförpackning som inte brutits ner av naturen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Clion. Det är påsk så vi måste ha lite påskgodis. Får nog bli en runda till till Motor Show i helgen. Ingen av dessa som behöver åka till blåkulla idag eller? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Och kan nån teknikkunnig person förklara för mig varför vissa bilder tappar rejält i kvalitet när de är upplagda??? Bild ett till exempel i inlägget ovan är knivskarp (så skarp den kan bli med 24-70/2,8), men inlags här ser den mesig ut. Samma med flera andra bilder i inlägget. Andra bilder klockrena.Fattar nada!! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Clion. Det är påsk så vi måste ha lite påskgodis. Får nog bli en runda till till Motor Show i helgen. Ingen av dessa som behöver åka till blåkulla idag eller? Vissa ser lite misstänkta ut men oavsett det så vill jag bara påpeka för ordningens skull att har man stöpt om sig till kärring så är det bara ta skeden i vacker hand och kasta sig upp på närmaste sopkvast.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Kjell, jag är förmodligen helt korkad. Men vad menar du? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Du skrev "Ingen av dessa som behöver åka till blåkulla idag eller?" Det tolkade jag som ett roligt konstaterande men ställd som en fråga för säkerhets skull Menar att en del av damerna kan vara ladyboys helt enkelt .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 5, 2012 Dela Inlagd April 5, 2012 Jag har dåligt med erfarenhet av Ladyboys. Umgår inte med Ladyboys. Men ser ingen här...Men jag är naiv och korkad när det gäller sånt. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu